זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 29/3/2011 22:34 ● ערב ערב 2491
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 30.03.11 - 06.04.11 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק

מזל טלה - מלך המטות


קלפים המלמדים על שפע וזרימה. האווירה נעימה במיוחד והמראה שלכם בשיאו. עצמה ממגנטת. קנאה של אדם החותר תחתכם במקום העבודה אלא שמופיע מוטיב של קידום, כך שהחתרן ישרת את מטרתכם. זו לא הפעם הראשונה שאתם מתמודדים מול חוסר פרגון. נראה שיש בכוונתכם לנצל כל פיסת מידע לטובת תכניות מגירה במסגרת הביתית. זמן טוב כעת לרכוש כעת פריט יקר ערך אולי רהיט. לנשואים צפויה אנרגיה מתחדשת בתחום המיני.

מזל שור - מלכת המטבעות


הקלפים מזהירים מפני חולשה או דלקת בעיקר באזור החזה, הנשימה והגרון. התחום הכספי ממשיך להעסיק ואתם תרים אחר דרך שונה לנהל את חשבונותיכם. בתחום זה הקלפים מלמדים על עזרה ונדיבות רבה מאדם שלא חשבתם שיסייע. תוכניות למעבר בית או לאיחוד יחסים מקבל תאוצה חיובית ודרככם נראית סלולה ובטוחה מתמיד. הדובדבן שבחייכם בזמן זה הינה האהבה והדרך שבה אתם מבטאים אותה.

מזל תאומים - נסיך החרבות


הודעה משמחת פותחת את כל הערוצים אצל התאומים. הקלפים מלמדים על מתיחות וצפייה לבשורה אשר תכריע בנושאים חשובים שאמורים להוביל בצעדי ענק מערכת יחסים. נסיעה לא מתוכננת תתברר כמיותרת. תקלה בכלי הרכב תגרום לעייפות נפשית ורוגז. קלפי הטארוט ממליצים לכם בשבוע זה לאמץ גישה רכה ולוותר על הדריכות. יכולת הארגון שלכם תפצה בימים אלה על סוגים של פיזור נפש ושכחה.

מזל סרטן - מלך הגביעים


קיים מוטיב של טיהור המתח ביחסים האישיים הרומנטיים. תדר זה ילמד אתכם שיעור חשוב בתקשורת הבינאישית. תגלו שאי הבנה ניתנת לפתרון אם רק נביא את היכולת הוורבאלית לפעולה ונשוחח בנעימות על הדברים. הצעות נישואין ורומנטיקה. בעבודה יתכן פירוד ונטישה, אל תהססו, עם רגישות כשלכם האינטואיציה תובילכם לצעד הנכון.

מזל אריה - מלכת המטות


תדר נפלא של שלווה והתעוררות רוחנית. רובכם חוויתם לאחרונה חולשה גופנית ואולי מחלה שלמעשה אילצה אתכם לנוח ולהיטען שוב לקראת ההמשך. אירוח משפחתי רחב היקף ימלא את ליבכם בשמחה וצפויה חגיגה אמיתית בביתכם. קרוב משפחה יפתיע בדברי שבח ואולי אפילו בשי יוצא דופן.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


הזוגיות ומושגי האהבה מעסיקים אתכם מאוד בחודש האחרון והקלפים מספרים על פרשת דרכים וצורך דחוף להחליט. ההמלצה שניתנת לכם השבוע היא שתסירו חשש ואל תערבבו בין מושגי האהבה לתחום הכלכלי. תקשיבו ללב ותיעזרו בשכל ולא להפך. הבריאות שלכם רופפת מעט מפאת עומס, תשתדלו להרפות ולהתחזק.

מזל מאזניים - מלך החרבות


שינוי במסגרת העבודה, אם באופן ישיר או בצורה עקיפה, יצור את האנרגיה והמצב שכה אוויתם לו. שינוי בתנאים יטיב עימכם בכל מקרה. חיזורים יוצאי דופן מלמדים על שינוי אנרגטי עצום במושגי הלב. להורים שבכם תתכן דאגה מיותרת בנוגע לאחד הילדים וחשוב לא למהר לשפוט. הקלפים מספרים על מתנה יקרת ערך. תיהנו.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


נראה כאילו אתם מתנהלים מול שתי מערכות יחסים קוטביות ומאוד קשה לכם להחליט. נסיעה קרובה תפתור את כל ההתלבטות וגם תפתח אפשרויות נוספות. לאלו שמתמודדים עם ערכאה משפטית צפויה השבוע הקלה והדברים יקבלו צד שהינו לטובתכם. ביום חמישי צפויה הפתעה וסכום כסף לא מתוכנן עשוי להיכנס.

מזל קשת - נסיך המטות


מפגש מיוחד עם אדם רוחני ויוצא דופן יציב את ההתלבטות שלכם באור חדש ושונה וכן יוביל אתכם לאנרגיה חיובית במיוחד. דאגות בנושא כספי יעיקו מעט ויגרמו לכם לבצע בלימת חירום. הקלפים מלמדים על תחושה זו עד לשבוע יום ההולדת. תחושה של יחסים זקנים דורשת תעוזה ולכן מוטב לכם לקחת את המושכות ולהניף את נושאי האהבה והמין.

מזל גדי - מלך המטבעות


נראה כי אתם רגישים במיוחד בימים אלה והקלפים מספרים על כך שאתם עלולים להיעלב מאוד מבני הזוג שיאמרו את אשר על ליבם ללא כוונת זדון. ישנה המלצה להיערכות מחודשת בתחום העבודה ויתכן כי מוטב לכם לשקול שינוי מקום. נחת רבה מגיעה לאלו שיש כבר ילדים ולמי שטרם הספיק תתכן הפתעה. היכרות שתוביל לקשר רציני ומשמעותי. הפתעה נעימה נוספת תתכן בתחום הכספי.

מזל דלי - מלכת החרבות


הקלפים מלמדים שהמוטיב השולט והצד החזק שלכם עכשיו הינו של תכליתיות בהיבט המקצועי. הסתערות על מטרות. תכליתיות מקצועית. זה דבר אשר יצור דלת תקשורתית מעניינת. במקביל אתם מקבצים לכם קהילה חברתית ומשפחתית תומכת לקראת הצעד הגדול. סרקזם וקיצוניות פנאטית עלולים ליצור איבוד שליטה על כן מוטב לכם לנהל כל דו שיח ממקום של היגיון שיקול דעת ולא מתוך רוגז בלתי נשלט. הקלפים מורים על קידום ענייני הלב.

מזל דגים - נסיך הגביעים


מוטיב ה'סקס-אפיל' שלכם בולט ואתם נראים טוב מתמיד. יכולת המחשבה המקורית מבטיחה פריצת דרך משמעותית בכל הנוגע לעסקים יש לכם תקופה פורייה, אתם תחושו תקשורתיים ופופולאריים במיוחד. ימים אלה טובים עבורכם גם לראיונות עבודה ולימודים. חלק נכבד מכם יחשוב ברצינות על שינוי המבנה המשפחתי. המגמה מעניקה לכם כוח ואופטימיות להמשך.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש