זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 5/4/2011 20:25 ● ערב ערב 2492
תחזית אסטרולוגית לתאריכים 06.04.11 - 12.04.11 רחל ארז - יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני דרך קלפי הטארוט 050-4242050 - 08-6334669
זודיאק-חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מזל טלה - מלך המטות


התדר הרוחני מביא שלוה הנולדת מתוך התובנות. חופש כזה במחשבה סולל דרך נכונה לליבם של הקרובים בבית ובעבודה. הלימודים ממגנטים אתכם. כל פעולה שאינה מחייבת לטווח הארוך מומלצת כעת. התחום הכספי פונה לשיפורים ורווחה.

מזל שור - מלכת המטבעות


יום ההולדת הפעם ממחיש את הטבע שלכם הבלתי מוחצן. אתם צפויים לבחור את מסגרת הבית לחגוג בה. הרבה חשבון נפש מביאה עימה תקופה זו. אתם מנפים במסננת רגשית ושכלית את כל האנשים בחייכם.

מזל תאומים - נסיך החרבות


קיים צורך עז בשינוי וחלקכם עשוי ללכת על כך בגדול הפעם. תפתיעו אפילו את עצמכם בתעוזה. הפתעות נעימות וחגיגיות באות לקראתכם החודש. ישנו מוטיב של הגשמת משאלות ואפילו ניסים קטנים.

מזל סרטן - מלך הגביעים


נסיעה בפתח יוצרת מתח בבית. מוטב להרפות ולבטל תוכניות אם אינן זורמות בכיוונים שצריך. נשים בהיריון צריכות לנוח ולהישמר מכל סוג של טלטלה מיותרת. התחום הזוגי והרומנטי מביא עימו אנרגיה מפנקת של אמפטיה, התחשבות ואהבה.

מזל אריה - מלכת המטות


פעולות חשאיות שביצעתם בעבר ישרתו אתכם כעת. תבצעו מהלך מתוחכם בקלות רבה. הפעולות הללו יניבו תדר גורלי חדש ואתם בתנופה אדירה שועטים קדימה לעבר הפתח שנפתח לקראתכם.

מזל בתולה - נסיך המטבעות


הקלפים שלכם מלמדים על אנרגיה עצומה וכוח פנימי שיוצר תדר רגשי רך. אתם שואבים אליכם דורשי עצות . למעשה תהיו במרכז הבמה. דברים יגיעו אליכם ללא מאמץ. הזוגיות מביאה רוח ספונטנית טובה וקלילה.

מזל מאזניים - מלך החרבות


כל חיצי האהבה מופנים כלפיכם. ישנו סחרור אנרגטי מדהים של התאהבויות ואהבה. כל פעולה שתבחרו לבצע בימים אלה תתבצע בקלות ובזרימה.

מזל עקרב - מלכת הגביעים


ההרגשה שאתם שבים לשלוט ברגשות שלכם תניח את דעתכם. נראה כי אתם ממוקדים במסגרת הבית, מחליפים ריהוט, קונים כלים חדשים ועוד. חלקכם ירגיש צורך לשנות תסרוקת. מילת המפתח- בינה. שינוי שנולד מתוך שקט פנימי ובטחון מלא.

מזל קשת - נסיך המטות


כבר תקופה ארוכה שלא מתאים לכם להתעסק עם בעיה דחופה, אלא שבימים אלה אין מנוס ואתם מביאים בעיות לפתרון. אתם מסיימים דברים שנותרו בלתי פתורים. התחלות וסופים יניעו בעיקר את הקשתים. אצל הנשים התדר יותר עדין ופחות אגרסיבי.

מזל גדי - מלך המטבעות
מזמן לא התענגתם על האנרגיה הזו שבה אתם מרגישים רעננות וקלילות. חיבורים אנרגטיים חדשים בפתח. אתם יצריים ויצירתיים במיוחד בימים אלה. העבודה מזמנת הזדמנויות שונות ומיטיבות. הצעירים בבית יטרידו את שלוותכם. נסו לכבד את דעתם של אחרים.

מזל דלי - מלכת החרבות


חוסר בטחון בלתי אופייני ישרה עליכם בימים אלה תחושה שאולי יש להיערך מחדש ולרקום תוכנית חלופית בעיקר סביב הנושא הכספי. הוצאות בלתי צפויות בפתח. זהו זמן מתאים להתרחשויות רומנטיות ומפתיעות.

מזל דגים - נסיך הגביעים


האנרגיה שיושבת על הדגים מעלה חיוך. אתם מבלים ונהנים מכל מצב, אפילו בלתי אפשרי. מומלץ לכם להקשיב לאנרגיה הזו ולאמץ אותה. זכיות וכספים מגיעים ממקור מפתיע. חיזורים ואהבה. ימים רכים ונעימים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש