יעל ארד-תחזיר את הטבע לפנים שלכם

מאת: ● 5/4/2011 20:29 ● ערב ערב 2492
לפני שנה וחצי הגיעה הקוסמטיקאית יעל ארד לאילת והביאה איתה מהמרכז מקצועיות ושנות וותק רבות בתחום/ האני מאמין שלה הוא- על מה שהטבע נתן צריך לדעת לשמור/ ואת זה היא מעבירה ללקוחותיה במיומנות רבה. זו בדיוק הסיבה שהיא לא מתפשרת על איכות המוצרים ועובדת רק עם הטובים ביותר
יעל ארד-תחזיר את הטבע לפנים שלכם

למעלה מ -11 שנים ניהלה הקוסמטיקאית יעל ארד קליניקה פרטית משלה במרכז הארץ. במקביל, במשך שנים היא שימשה כמורה ללימודי הקוסמטיקה בבית הספר הגבוה 'איב- סנטר' ברעננה ואף הוסמכה על ידם לשמש בתפקיד המנהלת המקצועית של בית הספר בסניף רחובות. במרוצת השנים היא צברה לעצמה קהל לקוחות גדול ומרוצה. אלא שלפני כשנה וחצי, היא בחרה לוותר על כל מה שהשיגה וירדה יחד עם משפחתה לאילת. ארד, קוסמטיקאית מוסמכת ובעלת תעודה מטעם הארגון הבין לאומי 'סידסקו', לא התמהמה ופתחה בעיר קליניקה פרטית בה היא מעניקה ללקוחותיה המקומיים את הידע הרב והניסיון שרכשה במרוצת השנים.
בקליניקה תוכלו לקבל מגוון טיפולי פנים חדשניים, פדיקור רפואי, כולל פדיקור לסכרתיים, עיסויים הוליסטיים בשילוב אבנים חמות, סידור גבות, שעוות, הסרת שיער באמצעות מכשיר אינפרא אדום ועוד. אבל יותר מכל אלו, גולת הכותרת הם טיפולי הפנים.
ניקוי פנים וניקוי ראש
ומה יכול להיות מפתה יותר מטיפול פנים מקצועי ומפנק, המשלב מוצרים איכותיים. שעה וחצי של התנתקות מהמתח המלווה את היום יום ומהריצות. ניקוי פנים וניקוי ראש בכרטיס אחד וכל זאת בקליניקה פרטית, נעימה ומעוצבת, באווירה נינוחה בליווי מוסיקה שקטה ורגועה.
"ההתייחסות שלי בטיפולי הפנים היא ספציפית ומקצועית לסוג העור ומצבו", מסבירה יעל. רגע אחרי שאבחנה את סוג העור של הלקוחה החדשה יודעת ארד באיזה סוג טיפול פנים לבחור. ולמרות שעם הגעתה לעיר הבינה יעל כי באילת לא תוכל לגבות את המחיר הגבוה שגבתה במרכז הארץ, היא לא מוכנה להתפשר על איכות החומרים בהם היא משתמשת. "אני מצפה שהמוצרים יתנו את התוצאות הרצויות, ובזכות כך הלקוחה תרגיש בהבדל", היא מסבירה את גישתה. זו בדיוק הסיבה שיעל משתמשת בטיפוליה במוצרי חברת 'דרמלוג'יקה', מוצרים איכותיים שאינם מכילים חומרי צבע וריח שאינו ממקור טבעי ואינם מכילים שמנים מינרליים (תוצרים גולמיים של נפט). "תוצאה מושלמת של הטיפול חשובה עבורי לא פחות משהיא חשובה ללקוחה".
טיפול הפנים מתחיל בפילינג שמטרתו הסרת התאים המתים, חידוש עור הפנים וכתוצאה מכך חדירות טובה יותר של החומרים לרקמת העור. השלב הבא הוא שלב הכנת העור לניקוי העמוק- טיפול בנגעים. לאחר מכן, בהתאם לסוג העור מחדירה יעל לפנים חומרי לחות, אם באמצעות מכשירים המותאמים למשימה זו ואם באמצעות עיסוי ידני. בכל טיפול (למעט טיפולי נוער) מבצעת יעל במסגרת טיפול הפנים, עיסוי מפנק לפנים, למחשוף וגם עיסוי גב מלא, כך שהלקוחה יוצאת מכאן לא רק עם עור פנים בריא ומאוזן יותר, אלא גם עם תחושת רעננות והתחדשות כללית. "זו לחלוטין שעה וחצי של טרפיה וניקוי הראש, פסק זמן ממרוץ החיים, וזה לא פחות חשוב", קובעת יעל נחרצות. ואוי כמה שהיא צודקת.
עד כמה העור ביובש האילתי, זקוק לטיפול פנים שכזה?
היא מחייכת: "אני יכולה להעיד על עצמי כמי שהגיעה לאילת לפני כשנה וחצי, שהעור שלי עבר שינוי- דהידרציה (התייבשות של העור), מה שמצריך טיפול במוצרים לחותניים שמסוגלים לחדור, לאזן את רקמת העור וכמובן להתמודד עם נזקי השמש אליהם חשופים מאוד באילת. החדרת לחות, לחות, לחות, זה שם המשחק באילת ומדובר בכל סוגי העור. גם עור שומני, יכול בהחלט להיות מיובש".
ולמרות שגם באילת יעל ארד כבר הספיקה לרכוש לעצמה קהל לקוחות, לקוחותיה הוותיקים מהמרכז, לא מוותרים עליה. בכל הזדמנות שהם נמצאים בחופשה באילת, הם ממהרים אליה, ליהנות ממגע ידיה וממקצועיותה הבלתי מתפשרת.
יעל מקפידה להעניק לכל לקוחה ולקוח את כל הזמן הנחוץ להם מבלי להיות לחוצה לעבור ללקוחה הבאה, "אני מקפידה על לוח זמנים מאוורר, כך שכל לקוחה יכולה בתום הטיפול לדבר, לברר, לשאול, יש זמן לכל דבר". אם למישהו עדיין לא ברור, יעל מאוד אוהבת את מה שהיא עושה. טיפול באחרים הוא הטרפייה שלה.
"אשמח להעניק לך רגעים של יופי עם יחס אישי ומקצועי ללא פשרות". (תדמית)

טלפון להזמנות:
052-2289265.
שעות עבודה:
זמינות בתאום מראש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש