הסרת שיער בלייזר

מאת: או-מד מדיקל ● 5/4/2011 21:22 ● ערב ערב 2492
אביבה סלע
הסרת שיער בלייזר

אתם שואלים, אביבה סלע מ'לייזר אסתטיק' עונה:
שאלה - אני מעוניינת להתחיל טיפולי לייזר ורציתי לשאול כמה טיפולים צריך לעבור עד תוצאה?
תשובה - בזמן הטיפול להסרת שיער, מושפע רק החלק בשיער שאליו מכוונים. היות שלשיער יש מחזוריות בצמיחה ולא כל השיער צומח בו-זמנית, בדרך כלל יש צורך בכמה טיפולים, כדי לנטרל את כל זקיקי השיער שבאזור המטופל. לכן, מספר הטיפולים תלוי במספר גורמים, כגון: האזור בגוף בו מתבצע הטיפול, צפיפות השיער באזור, מחזור הגדילה של השיער וכדומה. רבים מהמטופלים מביעים שביעות רצון מלאה מהתוצאות כבר אחרי מספר קטן של טיפולים, ואחרים נזקקים לזמן ארוך יותר כדי להגיע להסרת שיער מקסימאלית לטווח ארוך.

שאלה - אני בת 26 שעירה מאוד ורוצה כבר להיות חלקה, אני קצת חוששת ורציתי לדעת מה קורה לעור לאחר הטיפול ובכלל למה עלי לצפות מטיפולי הסרת שיער בלייזר?
תשובה - במשך שלושה עד עשרה ימים מיום הטיפול בהסרת שיער בלייזר, יצמחו שערות על פני העור. רוב השערות הללו אמורות לנשור ואינן צומחות מחדש. לכן יש להימנע ממריטתן או מהבהרתן בין הטיפולים להסרת שיער. מיד לאחר הטיפול בהסרת שיער בלייזר, האזור המטופל יהיה מעט אדום. תופעה זו חולפת ברוב המקרים בתוך מספר דקות עד שעות.
בהצלחה!

שאלה - מי מבצע את טיפולי הלייזר? האם אלה קוסמטיקאיות?
תשובה - במכשיר לייזר מורשה לעבוד צוות רפואי בלבד ואצלנו בלייזר אסתטיק מבצעות את טיפולי הלייזר אך ורק אחיות מקצועיות ומיומנות, לאחר שעברו הכשרות מתאימות בתחום וצברו ידע וניסיון רב בטיפולי הלייזר להסרת שיער.

שאלה - מזה שנים אני מגלחת את גופי והחלטתי שדי לי עם הגילוח ועם השיער המיותר בגוף והגיע הזמן להתחיל טיפולי שיער בלייזר ולהתפטר ממנו אחת ולתמיד. אבל רציתי לדעת איך הלייזר עובד? האם הטיפול כואב? ומה עושים בקיץ כשהעור שזוף? תודה גלית.
תשובה - שלום גלית, חלפו ימי סכין הגילוח, המריטה והחומרים כימיים שקדמו לטיפולי הסרת שיער. שיער לא רצוי יכול להיות מטופל בצורה יעילה ומהירה באמצעות מכשירים המייצגים את הדור המתקדם ביותר של מכשירי לייזר והשיטה ידועה כמובילה עולמית בתחום הלייזר לרפואה אסתטית. הסרת שיער מתבצעת על ידי קרן לייזר שנוצרת על ידי המכשיר נספגת בפיגמנט שממוקם בזקיק השערה (הנמצא בעומק שכבת העור). הקרן נדלקת לחלקיק שנייה בלבד, זמן שמספיק לה על מנת להרוס את הזקיק באנרגית חום. הנזק התרמי גורם להרס תמידי של הזקיק. מערכת הקירור הייחודית והמתקדמת מגנה על העור על ידי קירורו בזמן פעולת הלייזר. מכשירי הסרת שיער פותחו לאחר שנים רבות של מחקר והפרמטרים שלהם הוגדרו בצורה מבוקרת וזהירה, על מנת לבלום בצורה יעילה ובטוחה את גדילתו מחדש של השיער. גם מערכת הקירור של המכשירים הללו עוצבה במיוחד כך שהחום לא יזיק לעור לפני, במהלך ולאחר כל פולס של אנרגיה, כמו כן קיימים היום מכשירים (כגון הסופרנו איתו אנו עובדים) שאינם כואבים וניתן לטפל גם בעור שזוף, לסיכום, הטיפול ידידותי לא מגביל בשום דבר ומשפר את איכות החיים. בהצלחה!

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש