אסטרולוגיה-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 6/4/2011 15:04 ● ערב ערב 2492
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה-תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע
הכוכב מארס שהגיע לבקר החודש במזל שלכם ייתן לכם את האנרגיה הדרושה ליישום מטרות ותוכניות שמזמן רציתם לבצע, אך לא התפניתם לכך.

טלה


בתקופה האחרונה, אתם מרגישים חוסר וודאות בכל הנוגע למערכות היחסים שלכם. איכשהו יש בכם אכזבה מהסובבים אתכם, אך אינכם יכולים לבוא ולומר את כל אשר על לבכם מחשש שמא לא תובנו נכון, או יותר גרוע - שמא תחושו דחויים על ידי אנשים הקרובים לכם ביותר. זהו אינו הזמן הנכון לבוא ולומר את דעתכם, כיוון שאינכם יודעים בוודאות מהן תגובות הנגד שתקבלו. חכו עד שהדברים יתבהרו.

שור


בתקופה זו של חייכם, אתם מרגישים צורך להתכנס פנימה אל תוך עצמכם ולערוך חשבונות נפש שרק אתם מודעים להם ובאמת יודעים מה עובר במוחכם. יכולת הפעולה החופשית מתרחקת מכם, ואתם יכולים רק לתכנן את המהלכים הבאים שלכם. עליכם להיזהר מלהאמין בתוכניות שלא בהכרח יוצאות לפועל כיוון שהן עלולות להפיל אתכם להאמין בתחושות (פנטזיות) שהן לא בהכרח אמיתיות וישימות.

תאומים


בית החברה ממשיך להיות עמוס בכוכבים, כך שנראה שאתם עסוקים עכשיו בפעילות חברתית כלשהי שגורמת לכם להיות יותר בולטים בתחומכם ובהישגכם. הפעילות שלכם בתקופה זו סוללת עבורכם את הדרך לעתיד טוב ומשודרג יותר. אתם זוכים להכרה ולפופולאריות בכל הנוגע לעיסוקכם, ולמרות שמה שאתם מחפשים זה בדרך כלל הכרה מקצועית, הרי שהפעם אתם יכולים ליהנות גם מהערכה אישית.

סרטן


אתם נמצאים בתקופה בה אתם מלבטים ביניכם לבין עצמכם כיצד לנהוג. עליכם להיזהר בתקופה הזו לא להיות אימפולסיביים יתר על המידה כיוון שנראה שהכוכב מארס נוגע אצלכם בבית הקריירה. ומכיוון שנושא זה חשוב במיוחד עבורכם, הרי כל התנהלות שלא תהיה נכונה תגרום לכם לתסכול שעלול להביא איתו התפרצות זעם במידה ולא תרגישו שאתם ממלאים את היעדים שקבעתם לעצמכם.

אריה


בחודש הקרוב, תמצאו את עצמכם נוסעים למקומות מרוחקים וייתכן אף הקשורים עם חו"ל. אתם נמצאים בתקופה בה תרבו בנסיעות למקומות המרוחקים ממקום המגורים שלכם. יש לכם צורך עז לשנות את סביבת המגורים שלכם, ולכן זהו הזמן הנכון לשלב הגיון ורגש וליצור לעצמכם סדרי עדיפויות נכונים. כל התוכניות שלכם כרוכות בשינויים בכל הקשור לסוג העבודה שלכם ואופן ביצועה.

בתולה


בתקופה הקרובה, יהיה לכם חשוב מאוד למצוא הסברים רוחניים לכל מה שקורה לכם. ההיגיון שלכם ייצא לחופשה בתקופה הקרובה, ואתם תמצאו את עצמכם פועלים בעיקר אמוציונאלית. תקבלו את כל העזרה והפרגון הדרושים לכם למימוש תוכניותיכם ותרגישו שאתם רוצים לעשות מהפך כלשהו בתפיסת העולם ההגיונית והשגרתית שלכם. אתם אכן נמצאים בתקופה של מהפך בסולם הערכים שלכם.

מאזניים


הימים הקרובים יהיו עמוסים מאוד עבורכם, וסף הסבלנות שלכם יהיה קצר במיוחד. נראה שאתם עוברים תקופה מאוד אינטנסיבית ביחסים בין אישיים ואינכם בטוחים שאתם נמצאים במקום הנכון ועם האנשים הקרובים לכם שבאמת דואגים לשלומכם. המקום הטוב עבורכם בתקופה זו הוא כל הקשור לנושאי העבודה, ואולם החלק היותר טעון רגשית הוא הצורך לעשות תיאום ציפיות עם הקרובים לכם.

עקרב


הכוכב אוראנוס נכנס לבית העבודה שלכם ויביא איתו הרבה חוסר יציבות בכל הנוגע למקום העבודה. עובדה זו אינה טובה עבורכם, כיוון שאתם המזל שחשוב לו לשמור על יציבות ואינכם אוהבים שינויים הנכפים עליכם. ובכל זאת, זה הזמן לעשות בדק בית בנושא. אל תצפו שיבואו אליכם ויכריחו אתכם לעשות שינוי. קחו את השליטה על חייכם בידיכם – ובנו אתם לעצמכם את השינוי שאתם מבקשים.

קשת


בתקופה הקרובה, יתעורר בכם הצורך לצאת יותר ולבלות ולהשאיר את כל הדאגות מאחריכם. זה הזמן הנכון להוסיף לעצמכם תחביבים חדשים ולהניח לדאגות הישנות שאתם נוטים להיכנע להן לאחרונה. מבחינה כספית, זוהי תקופה משמעותית ביותר כיוון שיש לכם יכולת לבחון את ההתנהלות הכספית שלכם ולקבל תשובות מיידיות. חייכם ישתפרו לאט לאט ויגיעו לביטחון החשוב לכם.

גדי


השינויים המסיביים שאתם עוברים ממשיכים להתקיים, אם כי כפי שכבר ציינתי, אינכם הטיפוסים שמכריזים על כך בראש חוצות, אך אין ספק שאתם עוברים עכשיו את אחד המהפכים היותר משמעותיים בחייכם. שתפו את האנשים הקרובים בתוכניותיכם, אך אל תתנו להם להשפיע עליכם להסיט את תוכניותיכם מכוונותיכם הראשוניות. זה הזמן להתאים את הסביבה שלכם לצרכיכם המשתנים.

דלי


התוכניות שלכם מסבות לכם נחת, כיוון שעד היום הייתם עסוקים ביצירת השינוי ועכשיו משהצלחתם להביא את עצמכם למקומות יותר ראויים עבורכם, הזמן הנכון הוא לפעול למען שיפור החזות החיצונית של המקום בו אתם נמצאים. חשוב שתעשו שינויים משמעותיים כדי שיתנו לכם את ההרגשה שהנה אתם מיישמים את תוכניותיכם אפילו אם עדיין יש מחסומים כדי למצות אותם במידה המקסימאלית.

דגים


וונוס נכנסה השבוע למזל שלכם ונותנת לכם כמה ימים של הנאה לצד ימים של חשבונות נפש של מה מתאים לכם לעשות ומה התוכניות שלכם לעתיד לבוא. מבחינה כספית, אתם צריכים לבדוק את הוצאותיכם ביתר קפידה כדי להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ולא מוציאים כספים שלא לצורך. השינויים החברתיים אותם אתם עומדים לעבור יעזרו לכם להתמודד עם הקשיים הטבעיים הכרוכים בשינויים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש