אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2011 09:15 ● ערב ערב 2493
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 9661812-03, 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע
בשבוע הקרוב, יתאים לכם לבלות ותרגישו שאתם חווים ימים שקטים ורגועים למימוש תוכניותיכם האישיות. מומלץ להרבות בשהייה עם צעירים במשפחה.

טלה


בחג המתקרב תמצאו את עצמכם פעילים מאוד ביחד עם האנשים הקרובים לכם. זהו אינו הזמן להיכנס לעימותים ולהגיד לאחרים את דעתכם עליהם, גם אם אתם בטוחים בצדקתכם. אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל אמורים ליהנות מביקורו של הכוכב ומתחושה של התחלות חדשות ומהנות. לקראת סוף השבוע, הקפידו על תזונה נכונה שתפחית את היכולת שלכם להיות 'כבדים' כתוצאה מארוחות החג.

שור


בתקופת החג תעבדו קשה ויותר מהרגיל, מכיוון שיש לכם דברים שאתם צריכים להספיק. בעיקרון, בתקופה הקרובה תרגישו שאתם מעדיפים לשקוע כמה שיותר בעבודה כיוון ששם אף אחד לא ישאל אתכם שאלות ויטריד את מנוחתכם. החיים שלכם נמצאים בתחושה של עצירה ואין לכם עדיין את היכולת לפעול כדי לנוע למקום שאתם רוצים. זה הזמן לעריכת חשבונות נפש עם עצמכם.

תאומים


הלחץ שחשתם לאחרונה בכל נושאי קידום עצמכם מבחינת אישית ומקצועית יפחת במקצת השבוע ותרשו לעצמכם אתנחתא לאחר תקופה מאוד עמוסה אישית. נראה שחוויתם הצלחות ועכשיו אתם צריכים להתחיל ליהנות מפירות השקעתכם. ימי החג יתאימו להמשך קידום יחסיכם האישיים והחברתיים. לאחרונה עברתם מהפך, ואנשים שונים נכנסו ויצאו מחייכם. השבוע הקרוב יהיה מלא במפגשים חברתיים.

סרטן


הכוכב אוראנוס מבקר אצלכם בבית הקריירה, כך שאתם נמצאים בתקופה שיש בה תהפוכות מקצועיות רבות. עליכם לנצל את התקופה הזו לקידום עצמכם בכמה שיותר מקומות כיוון שאינכם יודעים מניין תגיע עוד אפשרות שתוכל לקדם אתכם. ימי החג יעברו עליכם במחשבה על מצבכם הכלכלי, למרות שבכל ימי החג תהיו בחיק המשפחה וכלפי חוץ הכול ייראה בסדר ושהכול זורם כשורה.

אריה


ימי החג יהיו תקופה מאוד עמוסה מבחינה רגשית ותרגישו מאוד מרוצים ממהלך תוכניותיכם. לחלקכם תקופה זו תהייה מהנה במיוחד כיוון שייתכן ותרצו לשלב במהלך החג נסיעה לחו"ל למקומות שמזמן רציתם להיות בהם. כל נסיעה בעתיד הקרוב תגרום לכם להרהורים פנימיים לגבי צורך פנימי של התנתקות מאנשים שאתם חיים איתם ביום יום ומעבר למקום אחר לפרק זמן ארוך יותר.

בתולה


את ימי החג הראשונים תעבירו בחשבונות נפש כיוון שלמרות אווירת הביחד תרגישו צורך בהתכנסות פנימה ולא תרצו לחלוק עם האחרים את תחושותיכם הכמוסות ביותר. העובדה נובעת מכך שבכל חג אתם תמיד עסוקים בלארח ולקחת על עצמכם את האחריות לאחד את כולם. במקום כלשהו נמאס לכם להיות עמוד התווך, והייתם מעדיפים להיות יותר אלה שתומכים בכם. בשלב הזה, מומלץ לכם לא לשתף אחרים בתחושותיכם.

מאזניים


בימי החג, יתאים לכם מאוד להיות בחיק האנשים הקרובים לכם ביותר. נראה שאתם תשקיעו את מקסימום הזמן שלכם כדי להפוך את החג לתקופה של איחוד בין כל בני המשפחה. ייתכן ותחושה זו שלכם תגרום לכם לתחושה של התלבטות ביניכם לבין עצמכם, כיוון שמהר מאוד תגלו שלא בהכרח מה שמתאים לכם מתאים לשאר בני המשפחה, ולכן שמירה על פרופורציות תהייה מאוד רצויה ואף הכרחית בשלב הזה.

עקרב


בחודש הקרוב, מתרכזים כוכבים רבים בבית העבודה שלכם, כך שנושא זה יעלה על הפרק. נראה שצפויות לכם הזדמנויות לשדרג את עצמכם בכל הקשור לעבודה. למרות שאתם מרגישים חוסר יציבות בנושא ועדיין לא רגועים, הרי שכוכב השפע המצוי בבית העבודה שלכם אמור לתת לכם אופציות חדשות בכל הקשור לקידום עצמכם בנושאי עבודה. אל תהססו לעשות שינויים מיידיים ולזרום עם ההתפתחויות.

קשת


מבחינה חברתית, אתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם חשק להתנתק מחברויות ישנות שכבר לא משרתות אתכם יותר ולא מתאימות למצבכם הנוכחי. אבל, העובדה שבחיים ישנם מצבים משתנים, גורמת לכם לא להיות החלטיים ולנתק מיידית כפי שהייתם רוצים לעשות. הרשו לעצמכם לחכות כמה ימים ולבחון את התנהלותם של האנשים הקרובים אליכם בימי החג כדי להגיע להחלטות.

גדי


ימי החג יתאימו לכם להתכנסויות משפחתיות כיוון שבית המשפחה שלכם עמוס בכוכבים כך שתרצו לבלות כמה שיותר עם האנשים הקרובים לכם ביותר. תהייה זו הזדמנות להזמין גם את שאר בני המשפחה ולבלות עם כולם. ימים אלה יהיו טובים לליבון בעיות משפחתיות ישנות שהגיע הזמן לפתור ולהיפתר מהן. מאחר ובהמשך תשקיעו את מירב זמנכם בקידום הקריירה, הרי שהחג יהיה חשוב מאוד ליצור בו משפחתיות.

דלי


ימי החג יעברו עליכם בניסיון לפתור בעיות עם שאר בני המשפחה הקרובים אליכם בחיי היום יום וגם עם הרחוקים מכם. מבחינה כספית, קיימת אצלכם התעוררות, ואתם נכנסים לתקופה חדשה שבה אתם צריכים להראות את היכולת שלכם לחיות בהרמוניה וליצור מצבים שאין בהם מתחים כדי לנסות ולפתור בעיות ישנות ומעיקות. היזהרו מליפול במלכודת ה'אגו' שלכם בכך שלא תהיו מוכנים להתפשר.

דגים


במהלך החג, תרגישו יותר עייפות מהרגיל ולכן מומלץ לכם לנסות ולנוח כמה שיותר. אל תארגנו לעצמכם בילויים במקומות רחוקים, כיוון שנראה שסף הסבלנות שלכם לא יהיה במיטבו. גם ענייני כספים יטרידו אתכם, ואתם תהיו שקועים בניסיון לבדוק מהו מצבכם הכלכלי וכיצד אתם צריכים לשפר את העניינים כתוצאה מהמתרחש בשטח. הרשו לעצמכם להיות במצב תודעתי של קבלה ולמדו ליהנות מכך.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש