ברזיל הקטנה'- לאוהבי הבשר האיכותי והטרי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 27/4/2011 14:57 ● ערב ערב 2495
אוהבים בשר? הרבה בשר?. מעריכים בשר איכותי וטרי?. מסעדת 'ברזיל הקטנה', מסעדת בשרים וותיקה, שעברה לאחרונה הרחבה. מציעה לכם בשר איכותי בשיטת 'השיפוד הרץ', תפריט מנות אישיות מגוון, כולל עסקיות משתלמות בצהריים, והכל באווירה ברזילאית קסומה
ברזיל הקטנה'- לאוהבי הבשר האיכותי והטרי

מסעדת 'ברזיל הקטנה' הממוקמת בלב שכונת מגורים בעיר (רחוב אילות 3), היא ההוכחה לכך שבשר איכותי וטרי, אווירה מיוחדת, וטעמים מופלאים, עושים את העבודה, גם אם אתם לא ממוקמים בלב אזור התיירות. עם עובדות לא מתווכחים. 12 שנות ניסיון של עבודה עם בשרים, הפכו את מסעדת 'ברזיל הקטנה' למוקד עליה לרגל למי שמבינים בבשר איכותי.
מסעדת 'ברזיל הקטנה', ממסעדות הצ'ורסקריה הוותיקות בארץ, מעוצבת כבית ברזילאי חמים ומרתק. ריחות הבשר הנצלה על הגריל בשיטת הצלייה הברזילאית על גבי שיפוד ענק הנצלה אט אט מעל אש גלויה, ממלאים את המקום. צלילי ג'אז ברזילאי הופכים את הארוחה לחוויה מעולם אחר, ואם תוסיפו לזה את העיצוב המיוחד והמקורי, שמזמין אתכם לחדרים אינטימיים הצבועים בצבעי האדמה והים, כשעל הקירות תלויים חפצי אומנות ברזילאים מקוריים, תקבלו ארוחה שהופכת לחוויה של ממש. תוסיפו לזה את העובדה שהמסעדה הוכתרה על ידי עיתון '7 ימים' בכתבה 'זוללות', כאחת מעשר המסעדות המעניקות את התמורה הטובה ביותר למחיר, והנה לכם כל הסיבות לתת קפיצה ל'ברזיל הקטנה'.

השיפוד הרץ', אבל לא רק


ב'ברזיל הקטנה' מתמחים בצליית בשרים. המסעדה מקפידה לאורך השנים לקנות אך ורק בשר טרי שגדל בישראל. לאורך הארוחה, מתגלה בהדרגה מגוון רחב מסוגי הבשר: פיקניה, ממיה, ראמפסטייק, אסאדו, וסיו, אנטריקוט, טלה ועוד. אבל לא רק ארוחה בשיטת 'השיפוד הרץ' תמצאו כאן, אלא גם מבחר רחב של מנות אישיות המוגשות בהשראה לטינית. מי שמעדיף, יוכל לבחור מתפריט הקצבייה העשיר. עוד תמצאו כאן מגוון דגים, פירות ים וקינוחים מדהימים.

עסקיות אטרקטיביות


לאחרונה יצאו במסעדת 'ברזיל הקטנה 'בעסקיות צהריים המאפשרות לבחור מבין השיפוד הרץ או המנות האישיות:
על העסקית שיפוד הרץ (עשרה סוגי בשר בקר וחמישה סוגי תוספות) מקבלים 20% הנחה על כל הארוחה, כולל שתייה קלה לבחירה.
בעסקית מנות אישיות: בוחרים את המנה העיקרית ממגוון המנות המוצעות בתפריט: סטיק אנטריקוט, פילה וכדומה, ומקבלים מנה ראשונה ממגוון המנות המוצעות בתפריט העסקי (לזוג). בוחרים תוספת לעיקרית, פלוס שתייה קלה והכל במחיר המנה העיקרית שנבחרה. אילתים מוזמנים ליהנות מעסקיות בכל ימות השבוע בין השעות 14:00 ועד 18:00 וביום שבת בין השעות 12:00-18:00.
ועכשיו 'ברזיל הקטנה' כבר לא ממש קטנה... חמש שנים עברו מאז לקחו לידיהם הגר ומשה לוי (מחוף 'השחפים לשעבר) את מסעדת 'ברזיל הקטנה' ומאז הם לא נחים על זרי הדפנה. לאחרונה הם דאגו להרחיב ולשפץ את הבית הברזילאי החמים והמיוחד שלקחו לידיהם. כך שהיום תמצאו כאן את אותה אווירה אינטימית ומיוחדת, אבל הרבה יותר גדולה, נעימה ומרווחת שיכולה להכיל עד 140 סועדים בכפיפה אחת. המסעדה בנויה מכמה חדרים כך שישנה אפשרות להזמין חדר במסעדה כחדר פרטי (למזמינים ארוחה מבעוד מועד) או למבקשים לקיים בחדר אירוע מיוחד. המסעדה מתאימה לקבוצות ואירועים גם מחוץ לשעות העבודה הרגילות.
ואם אתם עדיין לא חברים של 'ברזיל הקטנה' בפייסבוק, כדאי לכם למהר לבקש חברות, כי כך לא רק תשמעו ממקור ראשון ומיידי על מבצעים, הטבות והנחות, אלא תקבלו גם 20 אחוז הנחה פלוס בקבוק יין ברזילאי ביום הולדתכם. (תדמית)

'ברזיל הקטנה'
מיקום: רחוב אילות 3, ליד 'ליסה דגים'
שעות פתיחה: כל ימות השבוע, כולל שישי- שבת בין 14:00-24:00
טלפון להזמנות: 08-6372018