תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 15/6/2011 11:35 ● ערב ערב 2502
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


כוכבים רבים נמצאים השבוע במזל שלכם, כך שאתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה פיזית ורגשית. הגיע הזמן שלכם לממש חלומות!

תאומים


בשבוע הקרוב, ייכנס הכוכב מארס אל המזל שלכם וייתן לכם את האפשרות לממש את תוכניותיכם ולא רק לחלום אותן. צפו לעזרה ופרגון מהקרובים אליכם כיוון שנראה שהכריזמה שלכם משפיעה ויש לכם יכולת להביא את הקרובים לכם להבנה של צרכיכם. זה הזמן לתכנן לטווח הארוך ולהקשיב לאינטואיציה הפנימית שלכם בכל פעם שאתם מתלבטים בנושאים אישיים רגישים.

סרטן


החל מהשבוע הקרוב, ייכנסו מרבית הכוכבים שלכם אל בית המקושר עם תת ההכרה שלכם, ולכן נראה שמרבית התחושות שלכם תהיינה פנימיות ולא תרגישו צורך לשתף את האחרים בתחושותיכם העמוקות ביותר. זה הזמן לבדוק עם עצמכם מה אתם באמת רוצים ועל מה לא תתפשרו ביחסים האישיים שלכם. התובנות שתקבלו יהיו מעמיקות וייחודיות לכם, גם אם לא תמיד תאהבו את מה שתבינו כנכון לכם לעשות.

אריה


בתקופה הקרובה, אתם מוזמנים ליצור מפגשים שלא בהכרח יעניקו לכם תועלת ברמה האישית, אך יהיו הכרחיים לקידום עצמכם בתוך כל המכלול שאתם חיים בו. את החברויות והאמון שלכם בשלב הזה תצטרכו להשאיר בין אנשים קרובים במיוחד שאתם יכולים לסמוך עליהם. הכוכב סטורן, שמביא איתו תחושת הגבלה, יגרום לכם לעיתים לחוש תחושת מחנק ורצון להשתחרר מדפוסים והרגלים ישנים, שאינם מתאימים יותר.

בתולה


בית הקריירה שלכם יהיה עמוס בכוכבים בשלב הזה, ותהיה לכם אפשרות להתמקצע בתחומים החביבים עליכם ולהעלות אותם בדרגה. כאנשים השואפים למצוינות, יתכן ותחוו התלבטויות בין המציאות לבין המקום אליו אתם מצפים להגיע. השתדלו לפעול בצורה מתונה ולא להגיב בצורה אימפולסיבית ברגע שאנשים לא מגיבים באופן חיובי לצרכים האישיים שלכם שהשתנו להם לאחרונה.

מאזניים


רבים מכם נמצאים השבוע על פרשת דרכים שבה אתם מחויבים לקחת אחריות על סגנון חייכם. יש לכם הזדמנות לשנות ולהוציא מחייכם דברים שאינם ראויים לכם יותר, ואתם תוכלו ליהנות מהתחלות חדשות. בחייכם האישיים תרצו יותר חופש ומרחב פעולה ויהיה לכם את הכוח להתנגד לאלה שלא מסכימים עם דעתכם. בחודש הקרוב, תהיה לכם גם ההזדמנות לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית.

עקרב


מאחר והכוכב מארס, הידוע באנרגיה המלחמתית שלו, נמצא במזל שור, שהוא המזל המשלים שלכם, נראה שסף הסבלנות שלכם קצר מתמיד. אתם נהיים קצרי רוח מול אנשים שאינם מסכימים עם דעתכם. זוהי תקופה מאוד משמעותית בחייכם, שבה אתם חייבים להיות קשובים אל עצמכם ולספור עד עשר בכל פעם שאתם נתקלים בהתנגדות שמעוררת את חמתכם.

קשת


בשבוע הקרוב, נמצא הכוכב וונוס בבית השותפויות שלכם, עובדה שתאפשר לכם התחלות חדשות בכל הנוגע ל'יחד' בחייכם. זוהי תקופה משמחת שבה תרגישו פרגון מצד אנשים קרובים, עובדה שתעזור לכם להשקיע יותר ויותר ביחסים על מנת להמשיך ולקבל את התגובה שאתם מצפים ושמחים לקבל. ייתכן ויהיו פעמים שתרגישו שלמרות הנחמדות הכללי,ת עדיין אינכם מסופקים, אך שווה לכם להמשיך בקו שבחרתם.

גדי


נראה שאתם וכל הקשור לנושאי עבודה בחייכם יהיה משמעותי מאוד בתקופה הקרובה, כיוון שלאחר הפוגה קצרה, שוב נכנסים כל הכוכבים לבית העבודה שלכם ויתנו לכם את האנרגיה הדרושה ליישום מטרות שסימנתם אותן כחיוניות עבורכם. מאחר ותקופה ארוכה שאתם בונים לכם רשת בטחון בכל הנוגע לעבודה, הרי שעכשיו הגיע הזמן שלכם ליהנות גם מפירות העשייה.

דלי


השינויים שחוויתם בתקופה האחרונה בסביבה הקרובה שלכם גרמו לכם לשנות את תפיסת עולמכם על הזולת. אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה שבה ייתכנו שינויים נוספים שאמורים לעזור לכם למצוא את דרככם בהתאם לנסיבות החדשות בכל פעם. מאחר ויופיטר, כוכב השפע, נכנס לבית המשפחה שלכם, הרי שזה הזמן הנכון עבורכם לפתור בעיות ישנות על מנת לפנות מקום לחיים החדשים שלכם.

דגים


בתקופה הקרובה, תהיו עסוקים עם המשפחה הקרובה שלכם בעקבות אירועים שונים שמצריכים מכם השקעת אנרגיה. נראה שתפיסת עולמכם ביחס למהי נתינה במינון הנכון חודרת אליכם לאט לאט, ואתם מבינים שהגיע הזמן לשנות ממנהגכם ולהבין שלעיתים גם לא לנקוט בפעולות יהיה הדבר הנכון עבורכם, במידה והדבר בא כדי לנער את ההתנהגות הרגילה והתייחסות של האחרים אליכם.

טלה


אתם נמצאים בפתחה של התחלה חדשה שתעזור לכם להשתחרר ממועקות העבר ובפתחה של תקופה חדשה בחייכם. מאחר והכוכב יופיטר, המקושר עם שפע, עומד להיכנס אל בית הכספים שלכם, הרי שאתם עומדים גם ליהנות מעצמאות כלכלית. זה הזמן עבורכם להתחיל ולגבש לעצמכם התחלות ותובנות חדשות, ליישמן לעובדות ותהליכים ולהמשיך ולבנות את עתידכם ובהמשך - את הצלחתכם.

שור


אתם המזל שבתקופה הקרובה אמור ליהנות מדברים רבים שיגיעו אל חייכם וישמחו אתכם. מצד אחד, זהו הזמן המתאים לתכנון עתידי בעקבות ביקור כוכב השפע במזל שלכם ומצד שני, זהו גם הזמן הנכון לבדוק מחדש את כל ההתנהלות הכלכלית שלכם כיוון שנראה שבתקופה הקרובה ייפתחו בפניכם הזדמנויות חדשות כדי לבסס את המעמד האישי והכלכלי שהגעתם אליו עד היום.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש