חדש בטיילת של אילת - "בצל ירוק - גריל ישראלי"

מאת: אביבה דקל ● 31/8/2011 11:53 ● ערב ערב 2513
בצל ירוק המיתולוגי עבר מתיחת פנים רצינית והוא היום צעיר, דינמי ותוסס ומזמין את תושבי אילת לבוא וליהנות מבשר טרי טעים וכשר
חדש בטיילת של אילת - ''בצל ירוק - גריל ישראלי''

הצבע הירוק של בצל ירוק הוא עדיין מוטיב קיים בעיצוב המקום והוא משתלב יפה עם הרבה אפור כהה והרבה כרום מבריק וזכוכית ויוצר מראה "הייטקי" מודרני וצעיר.
דלפקי עבודה בכרום מבריק במסגור עץ בהיר וחלון ענק הנשקף לטיילת ההומה ולמרפסת הענקית והמזמינה שברחבה שלפני המסעדה, יוצרים חלל אוורירי ונעים. בקומה השנייה אולם רחב ידיים מעוצב גם הוא בגווני אפור, עץ טבעי וירוק והמרפסת הגדולה הצמודה אליו משקיפה על הים - מקום מושלם לאירועים של עד חמישים איש.

בבצל ירוק אין אף רגע דל


"תבואי בשלוש. בטח יהיה לי אז זמן כי זה אחרי ה"ברן" של ארוחת הצהריים," אמר לי איציק מרציאנו בעל המקום כשניסיתי לקבוע אתו פגישה. איציק ממש לא צדק. הגעתי בשלוש והייתי צריכה לפלס לעצמי דרך בין הסועדים המסובים לשולחנות העץ ובין העומדים בתור ליד הגריל ומחכים למנות שלהם. המקום היה ממש מפוצץ ולאיציק לא כל כך היה זמן להתראיין. התבוננתי במקום היפה והנקי ובצלחות העמוסות כל טוב ויכולתי להבין מדוע כל כך מלא כאן. "גם המחירים עממיים מאד." אמר איציק כשהיללתי אותו על המקום היפה והמנות מעוררות התיאבון, "והאילתים מקבלים אצלנו 10% הנחה."

לא רק את מראהו החיצוני שינה "בצל ירוק", גם את אישיותו שינה. את מקום האוכל החלבי תפש גריל ישראלי טיפוסי שמגישים בו סטיקים, קבב, שישליק, פרגיות , סלטי ירקות וחומוס וטחינה ופיתות חמות והכל טרי וטעים.
המקום מבריק מניקיון למרות המוני האנשים הצובאים על הגריל ולמרות המנות הגדולות היוצאות כל רגע מהמטבח הפתוח. הכל נקי - יפה ומעורר תיאבון. הרצפה והשולחנות נקיים להפליא וכך גם דלפקי ההגשה והגריל העוברים ניקוי בלתי פוסק - כל דבר שנופל על הדלפק או על הגריל או בכל מקום אחר מסולק משם מידית.

איציק מרציאנו אוהב אוכל ואוהב לבשל


איציק מרציאנו פתח את בצל ירוק המיתולוגי בשנת 1993 והמקום שגשג תחת ידיו האמונות. בשנת 2009 החליט לקחת אתנחתא מעסקי המזון. אחרי מנוחה של שנתיים, בהן עמד המקום סגור ומסוגר, הרס איציק את בצל ירוק המיתולוגי ובנה אותו מחדש והפך אותו ממסעדה חלבית למסעדת שיפודים עממית כשרה.
"חשבתי שנמאס לך מאוכל," אמרתי
"אוכל זו אהבה גדולה. אוכל הוא כמו אמנות והעוסק בה מתמכר לה. כל מי שאוהב לבשל מתמכר לאהבה זו ולא יכול בלעדיה." אמר איציק
המקום יפה ונקי, האוכל טעים וכשר וטרי ומוגש בצורה מעוררת תיאבון, השירות נעים ויעיל ואיציק מזמין את כל תושבי אילת לבוא ולטעום. ואל תשכחו! תושבי אילת מקבלים 10% הנחה!

"בצל ירוק - גריל ישראלי"
כתובת: בית הגשר על הטיילת
טלפון: 08-6496644
שעות פתיחה:
א'-ה': 12:00-01:00.
ו': 12:00 עד שעה לפני כניסת השבת
שבת: החל משעה אחרי צאת השבת עד 01:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש