זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 31/8/2011 12:11 ● ערב ערב 2513
זודיאק

טלה

- הטלאים הרווקים, אלו שסימני האהבה בוששו להגיע צפו לחוות חיזור משמעותי, זה כאן ועכשיו.אין להחמיץ. אתם שועטים קדימה ומותירים מאחור את העבר הלא רחוק .מפנים מקום לחדש. במסגרת העבודה הקלפים שלכם אופטימיים ובהירים, בהירות מחשבה תוביל לרעיון עצום במסגרת העבודה.

שור

-ההתרחשות השבוע סובבת סביבכם אך אין ביכולתכם להתערב או להשפיע.כמעט דבר אינו בשליטתכם. מוטב כי תתחברו לציר הכוח שלכם מתוך החיבור שלכם לתכונות הנפלאות שקיימות בכם.אל לכם להתערבב בתדרים שאינם קשורים אליכם באופן ישיר.מוטב לנתב את האנרגיה למנוחה ולשלווה.

תאומים

-נראה כי אתם מותשים ומוצפים ברגישות ורגשות מעורבים, צפויה התעוררות שבאה בעקבות הארה מנטלית שתקלטו בתחום הרגשי. תפנו לאן שהדלת פתוחה עבורכם ואל תלכו עם הראש בקיר בעיקר עם בני הזוג.שחררו ותיהנו.

סרטן

-.הסרטניות חסרות סבלנות ומאיצות תהליכים ולעומתם הסרטנים מתעכבים בלהשקיע וליהנות מהתהליך העכשווי. ניקוי ארונות וניקוי המיותר יאפיין את הלך הרוח. הזרימה שנבלמה שבה במשנה מרץ. הביטחון העצמי מתחזק והקשר מתהדק, אתם תפעלו בכמה תחומים במקביל.

אריה

-התמודדות לא פשוטה במסגרת הזוגית. התחושה שמאפיינת את ההתרחשות הינה של משבר .אתם נדחקים לפינה שאין ממנה אפשרות לזהות פתח מילוט.נסו להיות באי עשייה.תאפשרו לסופה המתרחשת מעל ראשכם לחלוף מבלי להיפגע.

בתולה

-מוטיב של בהילות ודחף בלתי מוסבר יוביל לתהליך שבסופו אתם תמצאו נחמה במערכת הריגשית לנשואים באושר עם מספר ילדים. התדר המשפחתי , המסורתי ישפיע לטובה וימנע בעדכם מהלך פזיז בענייני כסף ורכוש יש לנטרל רגש ולחשוב קר. אתם תתחברו לנקודת איזון מופלאה שבין הלב והשכל.

מאזניים

-תגמול בכל תחומי החיים. סוף שהוא התחלה וגם התחלה שהיא סוף. תדר אנרגטי חדש מושך אתכם אינטואיטיבית למקום חדש ומצוין. הימים הקרובים מתאפיינים ביכולת שלכם להקשיב להתפתחויות ולהזדמנות הנקרית בדרכם.אופטימיות כעת מובילה לקידום אישי ומקצועי. התחושה שהגעתם לאיזון והבנה בזוגיות תיצור מימד חיובי חדש ושונה אשר יסיט את ההמשך לכיוון של התרחבות ועיבוי.

עקרב

-התחושה שהכסף בורח מהידיים תאפיל על היכולת שלכם לראות דברים בפרספקטיבה רחבה כשל מעוף הציפור.. אתם מחושבים והתוצאה תהיה הגיונית. זו רק תחושה. כהורים מופיע תדר מפתיע מהצעירים בבית צפו למתנה או לגילוי רגש מפתיע במיוחד.

קשת

-בוער לכם לבצע שינויים בחיים, האנרגיה הזו לא מרפה ואתם "מתים" להתפטר מהעבודה או למכור דירה או סתם לעזוב.זכרו, שכאשר יש ספק עליכם להסירו. הקשיבו למאבקים הפנימיים שלכם.כשיגיע הזמן לעזוב אתם לא תתלבטו.

גדי- יתכן והבוס יפנה אלכם את כל הכעס והאשמה למרות שברור

לשניכם שהוא מתכוון להשמיע לשאר העובדים ושברור לכולכם שמעמדכם בטוח. מעז יוצא מתוק. כל הדורש בטובת חברו נענה תחילה. הושיטו ידיים לקצור את האהבה שזרעתם. צפו למכתב הערכה מהממונים וכן לבונוס כספי . ,

דלי

-ישנה נטייה לפעול בנחישות ובמהירות השבוע . אתם חוטפים קריזה ובוחרים לפתור משהו שרבץ עליכם מזמן. אתם חותכים מצב למרות שלא ברור לכם עדיין לקראת מה יוביל השינוי.הקלפים מורים שפעולה זו תיצור מסלול חדש במסגרות הישנות דווקא.

דגים

- הקלפים שלכם מלמדים על התמודדות בקרב המשפחה המורחבת ועליכם יהיה לגשר בין הצדדים נראה שתעשו זאת בכבוד רב ובהגינות כולם יצאו נשכרים מהאמת. מוטב לכם לנסוע גם ללא תכנון מוקדם וגם מוטב כי תעשו זאת לבד. מומלץ לכם לבלות זמן מה בחברת המחשבה הטובה הקיימת בכם.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש