אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 31/8/2011 14:01 ● ערב ערב 2513
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
אסטרולוגיה

טיפ לילידי השבוע


הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם ומביא אליכם שפע של אירועים חברתיים שבהם תרגישו שהנה מימשתם הרבה רצונות וחוויות שלכם ושל הקרובים לכם.

בתולה


מאחר וכוכב התקשורת מרקורי מתיישר בשבוע הקרוב בבית תת ההכרה שלכם, הרי שנראה שאלה ימים מצוינים לבדוק עם עצמכם נושאים רבים שאתם זקוקים לתשובות עבורם. היכולת שלכם לקבל תשובות מעמיקות ומדויקות תעזור לכם בהמשך ההתנהלות שלכם מול המעגל הקרוב לכם ביותר. מבחינה חברתית, זהו זמן מתאים לחדש קשרים ישנים שהתרופפו על מנת לעזור לעצמכם בהמשך.

מאזניים


השבוע הקרוב מתחיל אצלכם ברגישות שאתם עלולים להרגיש באזור הקיבה. לא נראה שימצאו אצלכם משהו מדאיג, הדבר נובע מהעובדה שאתם מפנימים את כל מחשבותיכם ודאגותיכם ואתם לא מחצינים רגשות. על מנת להקל על עצמכם, מומלץ לכם מאוד לצאת כמה שיותר בין אנשים. ייתכן וגם שם לא תגידו את כל אשר על לבכם, אך יהיה זה המקום הנכון להחליף אויר ואוירה.

עקרב


נוצר מצב של חוסר בהירות בכל הקשור לנושאי עבודה. זה הזמן הנכון עבורכם לכנס את כל האנשים הקשורים איתכם בקשרי עבודה ולעשות איתם תאום ציפיות. נראה שלא תהיה לכם ברירה ואתם תהיו חייבים לחשוף את תחושותיכם האמיתיות בכל הנוגע להתנהלות הלא תקנית לדעתכם בעבודה. אל תצפו שיבינו אתכם ואף יבואו לטובתכם בתחילה. קחו בחשבון שייקח זמן עד אשר יתחשבו בדעתכם ויממשו את תוכניותיכם.

קשת


אתם נמצאים בתקופה טובה שתעזור לכם במימוש תוכניותיכם המקצועיות. נראה שתקבלו עזרה והכוונה מאנשים קרובים שתומכים ומאמינים בכם, ודרכם תוכלו להמשיך ולדחוף את עצמכם למקומות שאתם מעוניינים להגיע אליהם. ייתכן שלאחרונה אתם סובלים מבדידות חברתית, אך עובדה זו נועדה על מנת לגרום לכם לעשות בירור בין חבריכם ולבדוק מי מהם חברים גם בזמני מצוקה, ומי לא מתאים לחייכם יותר.

גדי


בתקופה זו הנחשבת כתקופה פחות מועילה לאלה מכם המתפקדים כעצמאים, מומלץ לכם לצאת לחופשה קצרה כדי למלא במקצת את המצברים שנראה שלאחרונה התרוקנו בגלל הנסיבות שנוצרו. אין לכם מה לכעוס על אחרים, במידה והם לא עומדים בקצב שאתם מצפים מהם, אלא עליכם להבין שלכל אחד יש את קצב ההתנהלות שלו, בדיוק כמו לכם. נסו להיות יותר מפויסים.

דלי


יש לכם סיכוי טוב לקבל עזרה מהשותפים לכם בחיים במסגרת האישית והמשפחתית. ואולם, נראה שכוכב השפע שמבקר אצלכם בבית המשפחה רק מעצים את הקשיים, ואתם לא בטוחים שאתם מקבלים את העזרה שחפצתם בה. נסו להעביר את זמנכם בעבודה כמה שיותר ולפרוק שם את האנרגיה שלכם, כיוון שרק בדרך זו תוכלו גם להירגע וגם לעזור לעצמכם בבניית תדמית רצינית ויעילה.

דגים


אתם נמצאים בתקופה שהיא כמחצית השנה לאחר יום ההולדת שלכם ולכן, זוהי תקופה של חשבון נפש לגבי ההישגים שלכם בכל התקופה האחרונה. נסו לבדוק בעיקר את התחום המקצועי כיוון שנראה שזהו המקום הרגיש יותר שאינכם מרוצים מדרך ההתנהלות שלכם בתחום זה. מאחר ומבחינה כלכלית אתם חווים קשיים וחוסר יציבות, הרי ששילוב נכון בין העבודה והכלכלה יעזור לכם להתקדם ולהתגבר על בעיות.

טלה


בתקופה הקרובה, אתם צפויים להוצאות רבות שלא תכננתם את קיומם ובגלל נסיבות שלא הייתה לכם שליטה עליהן אתם הם אלה שנושאים בתוצאות. אתם מרגישים בקושי כיוון שאין לכם שותף אמיתי בהתלבטויות שלכם, ואתם נאלצים להתמודד עם כל הבעיות לבד ולקחת אחריות, גם אם יש לכם שותפים רשמיים לחיים. הצורך שלכם בעצמאות יעזור לכם בפתרון ושחרור מהבעיות שמטרידות אתכם ונכפו עליכם.

שור


בתקופה זו, אתם מעוניינים להיות קרובים יותר לאנשים שמשמחים את לבכם וגורמים לכך שהחיוך עולה על פניכם. זה הזמן לשתף את הקרובים לכם במיוחד בכל הקשור לתוכניות שלכם ולא לסגת לאחור בכל פעם שמישהו אומר לכם משהו שאינו תואם את התוכניות שלכם. באופן תת הכרתי, יש לכם יכולת להתמודד עם תנאי חיים חדשים ולכן אסור לכם לתת לפחד לנהל אתכם.

תאומים


הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית הכספים, כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכספית שלכם בהווה ובהתאם לכך לתכנן את תוכניותיכם העתידיות. מבחינה אישית ומשפחתית, נראה שאתם נמצאים במשא ומתן כלשהו עם הקרובים לכם לגבי התוכניות שלכם, וייתכן שמה שיציעו לכם בתחילה לא יהיה תואם את תוכניותיכם, ואתם תאלצו להסתפק בנסיבות פחות נוחות אך עדיין יעילות.

סרטן


בימים הקרובים, תהיו עסוקים בכל ההיבטים הכספיים של חייכם. בגלל העובדה שהכוכב מרקורי משתחרר בתחנה הקרובה שלו השבוע בבית החשיבה והסביבה הקרובה, הרי שייתכן ולא תהיו ממוקדים ולא תצליחו להעביר מסרים בצורה ברורה לקרובים לכם ביותר. למדו לסלוח לעצמכם. המחויבות שלכם בבית תגבר וכיוון שכך, עליכם לבדוק עם עצמכם עד כמה אתם מוכנים לקחת את הנטל על עצמכם.

אריה


הכוכב מרקורי שמתיישר במזל שלכם אמור לשפוך אצלכם אור על תוכניותיכם העתידיות. מומלץ לכם לצאת מהשבלונה בה אתם רגילים לחשוב ולהבין שעליכם לתת יותר מקום לרגשותיכם בתוכניות שלכם. במידה ולא תתנו מקום כבוד לרגשותיכם, הרי שאתם עלולים לפתח נפילות אנרגטיות, עד אשר תלמדו להקשיב למה החיים מנסים להגיד לכם וללמד אתכם על עצמכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש