פארק אבניו - המסעדה הכי בר בעיר

מאת: אביבה דקל ● 15/9/2011 16:43 ● ערב ערב 2515
בלב פארק אופירה, שוכן לו 'פארק אבניו', מקום הבילוי המועדף בעיר, הפך לשם דבר בעולם חיי הלילה של אילת הגדלה והמתפתחת. המקום שהפך כבר מזמן לנכס צאן ברזל באילת. המקום שאם לא היית בו, לא היית באילת שש וחצי שנים עברו מאז נפתח מחדש 'פארק אבניו' על ידי שלומי עמר ועובד קימה באותו מיקום בו שכן ה'טדיס פאב' המיתולוגי. מאז נסגר 'טדיס פאב', החליף המקום ידיים, נפתח ונסגר מספר פעמים ללא הצלחה, כך עד ששלומי ועובד לקחו את המקום לידיהם. הרסו, בנו מחדש, עיצבו את המקום ברוח הזמן בעיצוב צעיר ודינמי והפכו את ה'פארק אבניו' לפנינה של מקום.
פארק אבניו - המסעדה הכי בר בעיר

ה'פארק אבניו' אמנם לא מזכיר בעיצובו כהוא זה את ה'טדיס' המיתולוגי, אלא שעל פי כמות הקהל שהוא מושך אליו מידי ערב, נראה ש'פארק אבניו', ממש כמו שהיה 'טדיס פאב' בזמנו, הוא מקום הבילוי היחידי בעיר. מידי ערב גודשים אילתים רבים את המקום. ולא רק אילתים אלא גם תיירים מכל העולם, ישראלים, צפוניים וסלבריטאים, שמקפידים להגיע ל'פארק אבניו' בכל ביקור באילת. כמעט כל אמן שמגיע להופעות בעיר, מבלה זמן איכות ב'פארק אבניו'.

מסעדת יוקרה ופאב איכותי המעוצבים בקפידה


בצמוד למקום ישנה חצר קסומה בה אפשר לשבת וליהנות בערבים בהם מזג האוויר האילתי מאפשר זאת. המקום משרה אווירת יוקרה ואינטימיות, השירות מקצועי ואדיב והמוסיקה טובה. שילוב זה הופך את 'פארק אבניו' המקסים והרומנטי למזמין, נעים ונינוח ביותר. מעטים הם המקומות בהם כל כך נעים לבלות, בין אם לארוחה טעימה ומוקפדת ובין אם לכוסית משקה, נשנושים או האזנה למוסיקה מהנה. אפילו את המעשנים מקבלים פה בסבר פנים יפות והם יכולים לעשן להנאתם באזור העישון המיועד.

שילוב מנצח של מסעדת יוקרה ובר לילי איכותי


התפריט ב'פארק אבניו' מגוון וניתן למצוא בו שפע קולינרי: בשרים, פירות ים, פסטות, סלטים ומנות אחרות רבות העשויות כולן בהקפדה על איכות גבוהה, חמרי גלם משובחים וטריים וטעם מצוין. האלכוהול כאן עשיר, וברמנים מקצועיים ושמחים במיוחד עומדים מאחרי הבר נכונים לשרתכם.
את מסיבות סוף השבוע פותחים ביום רביעי בליין קריוקי שמח ומקפיץ בניצוחו של איתי קרן. את שאר ימות השבוע מלווה שלישיית DJ'S המובילים באילת: מוטי, ניר ומאור.
בימים אלו הפארק שוקד על שני ליינים נוספים, בשני מוצ"ש עליהם עוד ידובר רבות....
ניתן לערוך ב'פארק אבניו' סדנאות וערבי צוות בתיאום מראש. עוד תוכלו להזמין ב'פארק אבניו' אירועים פרטיים, מסיבות קוקטיל או כל חגיגה אחרת. האירועים במקום מושלמים ומיועדים לכמות של עד 500 איש. צוות הפארק המיומן ידאג להעניק לכם ולאורחיכם חווית אירוח חד פעמית ומיוחדת.

'פארק אבניו'
כתובת: פארק 'אופירה' מול מלון 'דן פנורמה'
טלפון: 08-6333303
ימים ושעות פתיחה: א'-שבת 19:00-04:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש