פותחים קלפים: תחזית לתשע"ב

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 27/9/2011 09:14 ● ערב ערב 2517
שנה חדשה בפתח מביאה איתה שורה ארוכה של סימני שאלה. איזו שנה זו תהייה? האם טובה מקודמתה?. רגע לפני ששנת תשע"ב תופסת פיקוד, מיהרנו לפנות אל ארבע נשות מקצוע וביקשנו ניתוח מהיר ודחוף. לטובת הסקרנים, המתעניינים וסתם למי שרוצה לדעת אם גלעד שליט יחזור הביתה בשנה הקרובה ואם להבדיל, שחר צוברי ייצג אותנו באולימפיאדה. גזרו, שמרו ובדקו
פותחים קלפים: תחזית לתשע''ב

מי לא היה רוצה לדעת רגע לפני תחילתה של השנה החדשה איזו שנה זו תהיה? כמיטב המסורת של 'ערב ערב', החלטנו גם בערב השנה החדשה הנוכחית, לקצר את 365 הימים הצפויים לנו בשנה הקרובה ולהעלות את שנת תשע"ב הבאה עלינו לטובה על שולחן הניתוחים.

לשם כך הלבשנו שלוש נשות מקצוע בחלוקי מנתחים ושלחנו אותן לנתח עבורנו, כל אחת בתחומה, את השנה החדשה: רחל ארז, הפותחת הרשמית בקלפי טארוט של עיתון 'מה נשמע' (האח הקטן), ענת זנזורי – נומרולוגית ושרה אוזר – מתקשרת. רואי לציין, כי אין ביניהן כל קשר, והידע שלהן הוא אישי.
מכל אחת ואחת ביקשנו לבדוק חמישה פרמטרים:
לאן מועדות פניה של העיר אילת בשנה החדשה בענייני כלכלה, תיירות וביטחון?
לאן מועדות פניו של ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי בשנה הקרובה?
לאן מועדות פני מדינת ישראל בענייני שלום וכלכלה.
מה יעלה בגורלו של החיל החטוף גלעד שליט בשנה הקרובה?
ולקינוח, איך אפשר שלא, האם הגולש האילתי שחר צוברי ייצג אותנו בסופו של דבר באולימפיאדת 2012?

טארוט או לא להיות


בכל הקשור לקלפי טארוט, רחל ארז, הפורסת הרשמית של עיתון 'מה נשמע', היא הכתובת. תנו לה את הפרטים, והיא תדאג לפריסה שתוליד עבורכם קווים מנחים ושלל עצות יעילות. קבלו את ניתוחה וייעוצה לקראת השנה החדשה על פי מסרים וידע רוחני גם דרך קלפי הטארוט:

מה צפוי בשנה הקרובה לעיר אילת?


בתחום התיירות: "לצערי מסתמנת באילת החל מהתקופה שאחרי החגים, נסיגה וירידה. העיר נכנסת למצב קשה, למרות שתיירים מחו"ל ימשיכו לפקוד את העיר באותו מינון שהיה עד עתה. השבר הגדול יהיה דווקא בתחום תיירות הפנים. נופשים ישראלים, וועדי עובדים וקבוצות לא יגיעו לאילת עקב יוקר המחירים בבתי המלון ובעיר אילת בכלל.
בטחון התושבים בגבול מצרים: "האירוע שהתרחש לפני מספר שבועות בגבול מקורו בפריצה גדולה במערכות האבטחה והביטחון, אך בזה תם ונשלם. הקלפים מצביעים על טבעת ביטחון אמינה סביב אילת. הצבא פרוש לאורך הגזרה עם המצרים והביטחון בגזרה זו ישוב לקדמותו".
ביטחון העיר אילת בגבול עם ירדן: "השקט ששורר שם יופר בעיקר עקב ה'אביב הערבי', התסיסה העקבית תחדור אט אט לממלכה הירדנית, כך מבטיחים הקלפים ומתריעים כי מצב זה מזדנב לעבר העיר עקבה. תאי טרור שנמצאים בסביבה יפעלו נגד העיר אילת בעיקר באמצעות ירי מטווח רחוק. תתכן הפרה של שקט לפחות פעמיים", מזהירים הקלפים.
המצב הכלכלי בעיר: "משתנה. העיר נכנסת לתרדמת כלכלית. תושבים רבים שמוצאים את פרנסתם בבתי המלון יתקשו להמשיך ולפרנס. הקלפים מתריעים מפני קריסה וקושי של רשת מלונות גדולה. אילת תקלע למשבר כלכלי. בתחום זה ישנה אזהרה נוספת המדברת על פרסום שלילי של אחד מבתי המלון.
ואף על פי כן, סוחרי העיר ובתי עסק רבים יצליחו להתקיים במסחר הפנימי בין תושבי העיר ונותני השירותים. הפגיעה העיקרית תהיה בבתי המלון אשר לא הפנימו את המצב הנוכחי והמשיכו לדרוש מחירי עתק עבור הלינות והאירוח בעיר.
חלק מהתיירות הישראלית תמצא את דרכה לאיי יוון, שם יחלו בנופשונים וחופשות גם בחורף עקב המשבר הכלכלי שעובר על מדינה זו. התיירות הישראלית 'תקפוץ ותסתער' על ה'מציאה החדשה' במקום טורקיה".

מה צופה השנה החדשה לראש העירייה?
"ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, מאבד גובה וצולל למעמקים. דמות נשית מזדנבת בו וסוחפת אחריה ציבור גדול מתושבי העיר. בשנה זו, קשה עליו התפקוד בעירייה, ריבוי עובדים ותוספת כוח אדם יכבידו מאוד על המצב הכלכלי של עיריית אילת. הקלפים מתריעים מפני אזלת ידו של 'זה אשר החמיץ את המומנטום', אך עדיין ממשיך לשפר את יופייה של העיר.
מצב החינוך, האלימות, הניקיון והשרות לאזרח יוסיפו להקשות על תיפקודו של ראש העירייה, למעשה חלק גדול מהציבור התאכזב קשות מהקדנציה השנייה שלו והוא ישלם בבחירות במשרתו, במפח נפש גדול".

מה צפוי למדינת ישראל השנה?
"כפי הנראה, המצב הביטחוני בעתיד יישאר כמו היום. סוריה וירדן ימשיכו להיות עסוקות בבעיות פנימיות, כך שלא יהיה ביכולתן למנוע פיגועים לכיוון ישראל. במצרים תוקם ממשלה יציבה שתחזק ותבסס את הסכמי השלום והנכסים הקיימים עם מדינת ישראל. בלבנון צפויים פיגועים ומאבקים פנימיים, הקלפים מלמדים על חידוש שפיכות הדמים בתוך המדינה עד כדי מלחמת אזרחים. לקראת חודש מרץ, תהיה לבנון במצב חירום קשה של כמעט מלחמה. בטורקיה, ארדואן משנה כיוון ומחדש את הקשרים בצורה הדרגתית ובטוחה. החל מחודש דצמבר, מתחיל 'ירח דבש' חדש עם ישראל.
בענייני כלכלה, המצב במדינה נשאר כמו שהיה. ההפגנות יתחדשו בחסות מפלגת 'העבודה' עד כדי פירוק הממשלה ובחירות חדשות שייערכו לקראת חודש יוני".

ומה בעניינו של גלעד שליט?
"גלעד שליט הוא מקרה כואב ועצוב שימשיך להעסיק את כולנו. הקלפים מספרים על הזדמנות שכמעט הוחמצה".

מה צפוי השנה לגולש שחר צוברי?
"הגולש האילתי יצליח להגיע ללונדון. כרגע לא נצפים הישגים מיוחדים, אך מאמץ מיוחד שישקיע במהלך האימונים לאחר שיעפיל ללונדון עשוי לזכות אותו לבטח במדליה".

שם המספרים


אצל הנומרולוגית ענת זנזורי, המספרים הם שמדברים. זו בדיוק הסיבה שזנזורי, ששמה הולך לפניה בעיר ברט ובארץ בכלל, ביקשה ממני לארגן לה מספרים. תאריכי ימי הולדת ושמות רלוונטיים. ועכשיו קבלו ניתוח על פי תורת המספרים:

ראש עיריית אילת מר מאיר יצחק הלוי, מה צופן לו העתיד?
"מאיר יצחק הלוי הינו טיפוס מאוד וורבלי (בעל יכולת מילולית) אשר ניחן ביכולת אלתור מילולית גבוהה מאוד. זאת הסיבה שבכל מצב הוא יודע לתמרן ולספק תשובות לסביבתו בכל נושא.
מאיר הינו טיפוס מאוד משפחתי ובעל תכונות סוציאליות, ולכן העיר אילת עבורו היא סוג של משפחה מאוד גדולה. תאריך הלידה של מאיר מראה על עבודה וסביבתיות הקשורה למקומות ציבוריים גדולים בהם הוא נמצא בתפקידים סמכותיים.
ברגעי נועם, יכול מאיר להיות אדם מאוד אהוד על סביבתו הקרובה, יקרין רצון לעזור ויבטיח לסייע בכל תחום, אך עקב אכילס שלו הוא פיו, שלעיתים עשוי לאבד את אדישותו ולצאת מכליו בטונים גבוהים, גם כלפי אנשים הקרובים אליו.
מה צופן לו העתיד? העיתוי הנומרולוגי של מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, מראה על שנה של התחלות חדשות מחודש יוני 2011. שנה מאוד טובה עבור ראש העירייה שעבר בשנתיים האחרונות תקופה מאוד לא קלה. יהיה לו רצון לקדם את העיר אילת ולעשות בה שינויים לרווחת הציבור. ללא ספק אילת הולכת ליהנות מראש עירייה שנמצא בזמן מאוד טוב. יהיה לו רצון בעתיד להמשיך ולהתפתח ואולי אף לגעת מעט בפוליטיקה.
השינויים שראש עיריית אילת יבצע בעתיד הקרוב יתאימו מאוד להלך הרוחות שמדינת ישראל נמצאת בה, ולכן כל שינוי שצפוי לבוא יתקבל בברכה".

מה צופן העתיד לגולש שחר צוברי?
"שחר צוברי הינו בחור אינטליגנטי מאוד וכריזמטי, ניחן ביכולות ניהוליות ויש לו רצון לשאוף ולהגיע עד הפסגה. השם 'שחר' מראה על טיפוס ששם לב לפרטים הקטנים. לעיתים יהיה עקשן ובעל מרפקים, אך אלו הן התכונות שיעזרו לו יום אחד גם להצליח. שחר הינו מאוד דייקן ופרפקציוניסט, הוא טיפוס שמציב לעצמו מטרות שבסופן הוא גם יגיע אליהן.
העיתוי הנומרולוגי שבו נמצא שחר מראה על תקופה פחות טובה עבורו. בשנתיים הקרובות יכנס שחר לתקופה המשולה לשנת שמיטה, וגופו יחלש מעט, והוא יזדקק למנוחה יתרה. לא נראה שהתמודדותו בשנה הבאה תוביל למדליית זהב, אולי למדליית ארד... בכל אופן אני מאחלת לו המון הצלחה".

מה צופן העתיד לגלעד שליט ?
"תמיד נמנעתי מלכתוב אודות גלעד שליט, וזאת מהסיבה שעד היום לא ראיתי סיכוי לשחרורו. אך עתה אני יכולה לומר בבירור שיש אור בקצה המנהרה...וככל הנראה השינויים עומדים להגיע. דברים על גלעד שליט: חשוב לומר, שגלעד הינו בחור מאוד משפחתי, עדין ורגיש, ועל כן הקושי שלו להימצא בשבי האויב הוא קושי כפול ומכופל. סיכום תאריך הלידה שלו הינו 6 ולכן הצורך שלו במשפחתיות הנו הדבר שככל הנראה שומר עליו ונותן לו תקווה לשחרור וחזרה לחיק המשפחה.
בדקתי היטב את כל תאריכי הלידה של משפחת שליט, ויש בפי בשורות טובות: משפחת שליט נמצאת כעת בתוך שנת שינויים גדולים מאוד ויכולת לשנות את פני הדברים. ראש המשפחה, נועם שליט ובתו הדס נמצאים בעיתויים טובים מאוד ליצור כעת את הקשרים הנכונים ולהשמיע את קולם בפני גורמים אחרים שיכנסו לתמונה וככל הנראה ישפיעו על מהלכים כבר בעתיד הקרוב.
במהלך השנה וחצי הקרובות, יימצאו גלעד שליט ובני משפחתו בעיתויים מצוינים המראים על משפחתיות ואירועים משמחים. מאוגוסט 2012, יכנס גלעד לשנה של משפחתיות, ולכן שחרורו מהשבי צריך להיעשות סביב יום הולדתו בחודש זה. כאשר המגעים הרציניים לכך מתחילים כעת.
חשוב לומר למדינת ישראל כי במידה ועיתוי זה יעבור, לא תהיה הזדמנות נוספת.
גם התנהלות נכונה של מדינת ישראל תהיה מרכיב מאוד חשוב בשחרורו של גלעד שליט. המדינה נמצאת כעת בעיתות של שינויים מאוד גדולים, כאשר כבר מיוני 2012, תיכנס מדינת ישראל לשנת המשפחתיות, דבר המראה שהצעד הנכון ביותר הוא להשקיע את מיטב המאמצים על מנת להחזיר הביתה את החייל החטוף".

מה צופן העתיד למדינת ישראל?
מדינת ישראל נמצאת בשנה מאוד משמעותית, הלא היא שנת השינויים ממאי 2011 עד מאי 2012, ואכן ניתן לראות איך פתאום בחודשים האחרונים העם קם על רגליו ורוצה שינוי כמעט בכל התחומים.
מדינת ישראל מחוייבת לקבל את השינויים שנכפים עליה בתקופה זו מכיוון שהם גורליים. מעבר לכך שאנחנו כאזרחים יוזמים את המהלך הגורלי הזה, ואין זה מקרי שהוא קורה בדיוק בשנת השינויים, לכן יש לעשות בארץ תמורות מאוד גדולות הקשורות למצב החברתי, הכלכלי והבטחוני. במידה ולא נתייחס לשינויים הללו כמשהו מחייב הרי שממאי 2013 עד מאי 2014 תיכנס מדינת ישראל לאחת התקופות הקשות שידענו מבחינות כלכלית, חברתית וביטחונית. ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס כעת לעיתוי המראה על עיתות של סיומים, ולכן ככל הנראה הוא לא ימשיך לקדנציה נוספת. התקופה הקרובה בעבורו לא תהיה קלה, במיוחד בפן האישי. ישנו רצון לעשות שינויים אישיים גדולים לקראת התחלות חדשות שיגיעו מאוקטובר 2012- שיהיה בהצלחה".

מסרים מהמלאכים


שרה אוזר האילתית היא מתקשרת בכתיבה לא מודעת. אחרי שהועברו אליה שאלותינו מבעוד מועד, היא קיבלה את המסרים, ההכוונה וההדרכה כבקשתנו.
שרה טוענת: "יש לי את הזכות לקבל מסרים מקבוצת מלאכים ויישויות אור מקסימים עמן אני מתקשרת כבר שנים", היא מסבירה ומעבירה אליי את המסרים, מבקשת שכל אלו יופיעו מילה במילה כמו שנמסרו לה בגוף שני (השפה עלולה להיות משונה)-

לאן מועדות פניה של אילת?
"לקראת השנה החדשה הבאה עליכם לטובה ולברכה תהייה עירכם ה'פנינה הדרומית' מעט חשופה לניסיונות 'פריצה' מסוגים שונים. למרות ששכנותיה מסביב יעשו 'מאמצים' לחסום ה'פריצות', מאמצים אלו לא יהיו מספיקים ואפילו יהיו 'פריצות' כדי להערים קשיים על עירכם כדי להפיל את הכלכלה ולהביא חרדה בליבות התושבים. בגבול המצרי יהיו עימותים עם השומרים כדי להעלות 'אישומים' נגד עמכם במסדרונות העליונים (באו"ם).
אילת תתנדנד בין עליות כלכליות ותיירותיות הנובעות מבעיות 'בטחוניות' וגם בגין 'מחירים מופרזים'!
אילת מוכרת כאחד המקומות היקרים ביותר בתיירות העולמית, על כן, טוב יהיה אם ימצאו את הדרך להוריד עלויות אלו לעומת שכניה שמסביב- ולא, הביטחון והיוקר ירחיקו את האורחים מן השפע שיש לאילת להציע".

לאן מועדות פניו של ראש העירייה?
"ראש העיר המדובר עומל קשות בהתמודדותו בפני יריביו. זה האיש חייב לצעוד בדרך הסלולה לו והארוכה רק אם יתנהל בתבונה וביושר לעצמו ולבני עירו. אם יסטה ולו במעט, תתקצר כהונתו ולא תהייה למענו הצלחה ביום הבחירה. זאת העת, שאנשים בכירים בארצכם ובעולם נבדקים בחשאי ובדרך מאוד מדוקדקת, ובנפילתם 'יזיל התנין' דמעות של שמחה! שהרי 'תנינים רבים שוחררו בשמורה'! זהירות ובהצלחה".

לאן מועדות פני מדינת ישראל?
"והנה ארצנו הקטנטונת 'מוקפת בזאת התקופה בכל דורשי שלומה!'. בעולם הערבי ובעולם המערבי עושים המהלכים להביא לשינויים, אך ראשית פרנסיה (של ארצנו) צריכים להזדרז ולעשות את השינויים מבית כדי להביא לעוצמה מבחוץ. פרנסיה (של המדינה) אינם עושים בחכמה ואין בהם התבונה כנראה להבין שאם אין ביטחון כלכלי מבית, ביטחון על בניה (ראה גלעד שליט) ופחות שאננות והקשבה, לא יתאמץ העם לצאת להגנת מולדתו. מתבקשים הפרנסים להתעורר ולהתעשת, שכן, אם לא יעשו את הנדרש לעשות לטובת העם ולטובת השלום, ולא לדאוג היכן יימצאו בפעם הבאה שייצא העם לבחור בהם, לא יישאר להם עם לבחור בם.
על ישראל בתשע"ב יעברו טלטלות רבות עד כמעט 'מלחמה' גם כלכלית וגם בטחונית, וטוב יעשו הפרנסים אם ינהגו בתבונה בשני המישורים וימחלו על כבודם כדי להביא את השלום באזור ויפתחו את ארנקם כדי להביא את השפע והשגשוג לכל רבדי העם, תרתי משמע! יצמצמו את ההכנסות אצל ה'פריצים'!".

מה צופנת השנה לגולש האילתי שחר צוברי?
"הגולש המפורסם בן עירכם יגיע לאולימפיאדה המיוחלת, אך הישגיו מותנים בעבודה רבה ומייגעת! את אימוניו יעשה במים סוערים, ועדיף כי יתאמן במים המקיפים את 'הממלכה' או בים שבו אמורה להיות התחרות. מקומו יהיה שני (או אולי המספר שיופיע אצלו בחולצה)".

"אנו המלאכים עטופים בהילות ובתפילות למענכם עמך ישראל. הזדרזו לעשות את השינויים ותבוא הברכה, ההצלחה והאהבה אל כולכם, וכולנו נעטוף אתכם בהגנות, כי עם ישראל לעולם חי וקיים. אמן שנה טובה".

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש