איטליה בשחמון "פיצה טונינו"

מאת: אביבה דקל ● 18/10/2011 10:04 ● ערב ערב 2520
ניחוחות איטלקיים יקיפו אתכם ברגע שתתקרבו לפיצריית 'טונינו' ברחוב האגס בשחמון. כי אין פיצה איטלקית יותר מ'פיצה טונינו'. למרות שבעלי הבית מרקו וסופי פיטוסי הגיעו אלינו מצרפת, אין כמותם מומחים לפיצות ופסטות בטעם איטלקי מושלם
איטליה בשחמון ''פיצה טונינו''

תמונת כתבה


לפני כשנה וחצי לקחו מרקו וסופי פיטוסי את 'פיצה טונינו' לידיהם ושידרגו את האוכל עד לבלי הכר. הפיצות הדקיקות נאפות בתנור ברגע שהזמנתם אותן ויוצאות מהתנור חמות, פריכות וריחניות והטעם כמו הריח - אין דומה לו, ממש איטליה באילת.
הכל ב'פיצה טונינו' טרי טרי. בכל יום קונים את הירקות, מכינים את הרטבים המיוחדים לפיצה ולשים את הבצק. רוטב הפסטו, רוטב פיצה והרוטב החריף - כל הרטבים הנפלאים נרקחים במקום ומיוחדים ל'פיצה טונינו'. לא תמצאו כמותם במקומות אחרים.
ב'פיצה טונינו' כ -30 מקומות ישיבה בחוץ. הפיצרייה השכונתית מנוהלת בסגנון ביתי וחם ומהווה אבן שואבת למשפחות רבות הנהנות לבוא ולשבת על ארוחה של פיצה, סלט או פסטה בכל הזדמנות שמזג האוויר מאפשר זאת, ובאילת כמו באילת, מזג האוויר הנעים ברוב ימות השנה, מאפשר את הישיבה בחוץ וההתענגות על הפיצה. בימים חמים או קרים מדי אין כמו לקחת או להזמין הביתה פיצה פריכה ודקיקה וליהנות בבית ממטעמי איטליה המגיעים לאילת באמצעות 'פיצה טונינו'.
האוכל ב'פיצה טונינו' כשר למהדרין וזול ביותר, עד אחרי החגים מציעים לכם ב'פיצה טונינו' מבצעים מטורפים, תרשמו לפניכם:
-פיצה שישה משולשים+ שתי תוספות + בקבוק ליטר וחצי שתייה קלה + משלוח
ב-59 ₪ בלבד.
-שתי פיצות של שישה משולשים + שתי תוספות + בקבוק שתייה קלה של ליטר וחצי + משלוח
ב-79 ₪.
-פיצה משפחתית של שמונה משולשים + שתי תוספות+ בקבוק שתייה ומשלוח
ב-69 ₪ בלבד.
-שתי פיצות משפחתיות + שתי תוספות + בקבוק ליטר וחצי של שתייה קלה ומשלוח
ב-109 ₪ בלבד.

ב'פיצה טונינו' אמנם אומרים "עד אחרי החגים", אבל אל דאגה, כאן ימשיכו לחשוב על מבצעים ומחירים זולים להנאת הלקוחות, גם הרבה אחרי החגים.

'פיצה טונינו' הכי טעימה בעיר – אתם קבעתם!!
'פיצה טונינו'
כתובת: רחוב האגס 24/12 שכונת שחמון
טל: 08-6332071
שעות פתיחה ימים א'-ה' 15:00-24:00 שישי סגור,
שבת- מצאת השבת ועד 24:00.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש