זודיאק-תחזית לתאריכים שבין ה- 18-25 באוקטובר 2011

מאת: או-מד מדיקל ● 18/10/2011 10:11 ● ערב ערב 2520
מאת: רחל ארז
זודיאק-תחזית לתאריכים שבין ה- 18-25 באוקטובר 2011

טלה

-
ענייני כסף, רכוש ובכלל זה בית בהרחבה יוצר בלבול ולחץ למתן תשובות והחלטות מהירות. הקלפים ממליצים לכם לסגת ממצבים שיש בהם כל סוג של דילמה, ויכוח, סכסוך או אי הסכמה.פשוט הניחו לדלתות להיפתח לפניכם. צפויה נסיעה ספונטנית מלאה ריגושים, פינוק והנאה.

שור

-
האנרגיה שלכם בשיאה. אתם נמשכים לדברים יפים ורוכשים רהיטים ומתנות לבית הן הפנימי והן הפיסי. צפויים געגועים נוסטלגיים לאהובים מהעבר, דבר שעלול להעיב מעט על מסיבות ימי החג. הקלפים מספרים על גילויי רגש נדירים המובילים להצעות נישואין ומיסוד יחסים.

תאומים

-
שוב אתם מתבשמים מאותה אנרגיה ילדותית נפלאה ושוב אתם ממגנטים אליכם את כולנו. התחום הרומנטי מפנק ומיטיב במיוחד. הקלפים מבטיחים יצריות ומיניות רבה. לעצמאים ישנה זרימה שוטפת של הצעות עבודה ופרויקטים משתלמים.

סרטן

-
בימים אלה הינכם מבלים הרבה מחוץ לכותלי הבית והמסגרות השגרתיות, כך שאתם חשופים בכיף להיכרויות בכל התחומים ומכל הסוגים. הרבה מאוד תובנות יוצרות שלווה והארה לקראת המשך הדרך כך שצעדכם מלאי בטחון. הקלפים מראים שקיפות בנוגע לעתידכם.

אריה

-
אנרגית האש אכן בשיאה ואתם זוהרים מתמיד ומסנוורים את כולנו. הקלפים מבטיחים חוויה קלילה ומפנקת בתחומים הרומנטיים, משהו לייט ובר חלוף. בנושא העבודה אתם זזים ומובלים לכיוונים שישרתו את עתידכם כמה שנים קדימה.

בתולה

-
הקלפים מלמדים כי אתם חייבים להפוך את הפחד לדחף. נראה כי אתם צועדים בקווים מקבילים בין אותה ביקורת עצמית נוראית לבין נועם ההליכות והחמלה הטבועה בכם. נסו בימים אלה לשחרר מעט מהמחשבות המעמיקות כל כך שלכם וצאו לאווירה קלילה ובלתי מחייבת.

מאזניים

-
אתם זוכים בשפע חיזורים ואהבה. התעוררות מכל סוג. התחום הזוגי מפנק במיוחד. זהו זמן מתאים להחליף רכב או לנסיעות. ימים אלה טובים עבור המאזניים לכל פעולה או בעיה שעליכם לפתור בין במישרין ובין בעקיפין. הקלפים מורים כי בזכות התדרים שלכם אתם זוכים בכל תגמול.

עקרב

-
קלפי הטארוט ממליצים לעקרבים לחדול מאותו חשבון נפש של פעולות שנעשו בעבר ואשר בלתי ניתן לשנותם. חפשו דלת חדשה וזווית ראיה שונה על המתרחש בחייכם כי אז תגלו שיש באמתחתכם כל הדרוש לחיים מושלמים. מומלץ לכם להרפות מעט מהדחף להחליט בעניין כספים ונכסים. המתינו להצעות שיגיעו עד אליכם.

קשת

-
בזמן זה נראה כי הינכם מפנים את גבכם לכל מה שמעכיר את מצב רוחכם. זהו זמן מתאים להחליט, לגשת לאדם מקצועי שישקף את דרכי פעולתכם ויסיע בידכם ליצור שינויים במסלול חייכם. תחושת התקיעות הקיימת תפנה את מקומה למימוש פוטנציאל אנרגטי עצום. הקלפים מדברים על חיפוש אחר מדריך שיורה לכם את הדרך.

גדי

-
הנאות בכל זווית אפשרית. קלילות מחשבה וגמישות תנועה משרתת את צעדיכם בתקופה זו. הקלפים מגלים כי חוסר בטחון שאפיין את הרגשתכם מפנה את מקומו לנימה אסרטיבית יותר ולבשלות רכה ועוצמתית, דבר המאפשר לכם להשיג את מבוקשכם בדרך נעימה.

דלי

-
הקלפים פונים למי שמתמודד בערכאות משפטיות ומתריעים כי צפויה בעיה בתקשורת, על כן מוטב לדחות דיונים חשובים ולהימנע ממתן אינפורמציה מיותרת. המצב הרבה יותר טוב ממה שאתם חווים. כל הבעיות שליוו אתכם לאחרונה באות על פתרונן לשביעות רצונכם. אתם בסיומו של תהליך חיובי. בכל התחומים ובכמה רמות.

דגים

-
הקלפים מגלים כי אתם מותשים מרוב דשדוש בבעיה רגשית שאינה חד משמעית. לאלו שלומדים כעת, התקופה אינה בהירה והמאמץ סוחט יותר מתמיד. הימנעו מחילופי דברים עם דמות מבוגרת בבית כיוון שגם כאשר הבוץ מהקיר ינוקה הכתם יישאר לשנים רבות.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש