מיסטיקה

מאת: או-מד מדיקל ● 26/10/2011 09:49 ● ערב ערב 2521
לורד אריסטו דה סילבר מדיום המילניום
מיסטיקה

לורד אריסטו שלום רב!


שמי מרדכי, אני איש צבא קבע כבר 15 שנה. יוצא לבסיס ביום א' ושב הביתה ביום שישי, נשוי כבר 17 שנה ויש לנו 4 ילדים. עד לפני שנה, למראית עין, הכל היה בסדר גמור. אשתי שוטרת, טוב לה בעבודה, הילדים תודה לאל, למדו והיו נורמטיביים לחלוטין, אבל אז פתאום הבן שלנו הבכור התחיל לא לשמוע ולדבר. עשו לו את כל הבדיקות והרופאים טוענים שהוא בריא לחלוטין. הילד הדרדר בלימודים, הסתגר בחדרו וכשאני מגיע הביתה הוא נדבק אליי. כל מה שעשינו לא עזר. מבית הספר הפנו אותנו ליועצת פסיכולוגית בנוסף לקלינאית תקשורת שם הילד צייר ציור מאוד מוזר שהדליק נורה אדומה אצל היועצת. לאחר מספר פגישות איתה הילד בטח בה וסיפר לה דבר שמבחינתי מזעזע- הילד סיפר שיום אחד הוא לא הלך לבית הספר והחליט ללכת לים ואז הוא הבחין בניידת משטרה חונה בפינה. הוא נבהל כי הוא חשב שאחד השוטרים יזהה אותו ויספר לאמו ובדיוק כשהוא רצה ללכת הוא הבחין באמא שלו בתוך הרכב מתנשקת עם גבר אחר. הילד התחבא מאחורי עץ שהיה שם וראה את אמא שלו והמפקד שלה, אותו הוא מכיר היטב, בלהט של תשוקה. מאז הוא מבוהל מאוד. הוא ילד בן 13, הוא פחד לספר לי כי הוא ידע שזה מעשה חמור שאמו עשתה והיה גם ההלם שנער צעיר מגלה שאימו לא נאמנה. הוא העדיף להסתגר בתוך עולמו. התבקשתי להגיע ליועצת והיא סיפרה לי את הסיפור וביקשה שלא אעשה בלאגן גם ככה לילד יש טראומה. מאוד אהבתי את אשתי, אבל הילדים עבורי הם כל עולמי. שכרתי בלש ואכן לצערי לאשתי יש רומן ואפילו רומן סוער עם המפקד שלה. בהתחלה היא ניסתה להכחיש, אבל סרט הווידאו שהיא כוכבת הפורנו בו לא השאיר לה הרבה אופציות. הודעתי לה לאחר התייעצות עם עורך הדין שלי שאני מבקש גירושין ושאני מבקש שהיא תעזוב את הבית. אמרתי לה שאם היא תנסה לעשות בעיות, אני אטפל גם בה וגם במפקד שלה. במשטרה אסור היה להם כשני שוטרים לנהל רומן ועוד ברכב ציבורי משטרתי שלא להזכיר שרעיית המפקד לא הייתה מודעת לכלום. היום אני רוצה לגדל את הילדים, לצערי מתברר שהיא הזניחה אותם, לא השקיעה בהם בלימודים ואת רוב זמנה החופשי, והיה לה הרבה, היא נתנה למפקד שלה אז שתישאר שם איתו. אני ביקשתי העברת תפקיד ועברתי לשרת ליד הבית.
אני רוצה להיפגש איתך על מנת שתגיד לי מה יהיה, האם למכור את הבית שלנו ותת לה חצי או להשאיר אותה בבית עם הילדים עד שהם יגיעו לגיל 18 ואז למכור. היום עלי לפצל בין הילדים ולקחת את בני בן ה- 13 שלא רוצה לשמוע ממנה יותר. הוא ממש שונא אותה כי בהתחלה היא הכחישה והאשימה אותו שהוא שקרן ובן רע שרוצה לסכסך בינה לביני. כשהוא הבין שהיא גם פוגעת בו על מנת להגן על עצמה היא גמרה אצלו. היום היא אצל אמא שלה, המשפחה שלה מאוד כועסת עליה, הם לא מבינים איך היא פגעה בי ובילדים ובעבור גבר שיותר מבוגר ממנה ב- 22 שנה, שהוא כבר סבא שבעבר עשה את אותו הדבר פעמיים וכבר הרס שתי משפחות. אשמח אם תוכל לקבל אותי במהרה.
בתודה
מרדכי (שם בדוי)


מרדכי היקר


היה לי עצוב לקבל את המכתב שלך. אין ספק שזו טראומה מאוד לא קלה לנער לראות את אמא שלו נואפת עם גבר שאינו האבא ולאחר מכן האם הזו שהיא לא רק בוגדת, מכנה אותו שקרן.
לאחר שפתחתי את הספר הקדוש הקלפים ותקשור, אני יודע בוודאות שאתה לא אשם ולא החסרת ממנה דברים. רעייתך, יסלח לי אלוקים, פשוט לא אישה חכמה ולפי התקשור הרוח של סבתא שלך באה ואמרה לי שזו גם לא הבגידה הראשונה שלה. לפי הקלפים היא גם לא דמות אימהית ממש, כי היא מאוד אגואיסטית ועסוקה בעצמה כל הזמן. אתה לא ממש הרגשת זאת כי רוב השנים באמצע השבוע לא היית בבית וכשכבר הגעת היא הפילה עליך כל כך הרבה מטלות ואתה מרגשי האשם שאתה לא מספיק נמצא בבית, עשית את הכל ולא שמת לב לעובדה שהאישה הזו מזמן הפסיקה לאהוב אותך והיא רק מעמידה פנים. אני חושב שעליך להתגרש מיד, למכור את הבית, לתת לה את החלק שלה. מי מהילדים שירצה ללכת איתך, שיילך, ומי שרוצה להיות עמה שישאר. הם תמיד יוכלו להגיע אליך לביקור ולישון אצלך. באבהות שלך אין לי שום ספק, אתה לפי הספר הקדוש אדם ישר, מכובד ורציני והיא, שוב יסלח לי האל, בושה לאנושות. אני רואה בקלפים שאתה תוך שנה וחצי תכיר אישה מסורתית, אלמנה, מאוד נחמדה, עם שני בנים ובת, תקימו בית והפעם יהיו לך נישואין יפים ובריאים. אז קום ושלח אותה לאלף עזאזל ואין לך מה לדאוג, גם הוא המפקד שלה יעוף איתה לאותו מקום. הוא עם גרושות לא יוצא, רק עם נשואות. תמשיך להיות אבא טוב ובבקשה תדאג שלילד יהיה ייעוץ פסיכולוגי נכון שיעזור לו להתגבר על הטראומה.
אני מאחל לך שנה טובה ומוצלחת ותתחבר לשם אלוקינו הוא יאיר לך ולילדיך את שביל חייכם באור אהבתו אמן
שלך לורד אריסטו דה סילבר