הידרו 2000 – פתרונות צינון ודודי שמש וחשמל

מאת: אביבה דקל ● 16/11/2011 08:49 ● ערב ערב 2524
איך קורה שכשזה מגיע לדוד המים החמים שלנו, תמיד נמתין עד שמאוחר מידי והוא יתפוצץ? לו רק היינו זוכרים להזמין בדיקת תקינות זולה, פעם בשנה, יכולנו לחסוך לעצמו אלפי שקלים. בהידרו 2000 לא רק שימכרו לכם את הדודים האיכותיים ביותר מבית אמישרגזסולארי. אלא גם יעניקו לכם אחריות לשמונה שנים – הרבה יותר מכל מקום אחר. למזמינים ביום ראשון הקרוב – מבצע מחירים חסר תחרות
הידרו 2000 –  פתרונות צינון ודודי שמש וחשמל

"מדוע להמתין עד שיתפוצץ הדוד? בטלפון אחד בו תזמינו בדיקה של המערכת תוכלו לחסוך אלפי שקלים." מסביר אלון מהידרו 2000: "אני ממליץ על בדיקה אחת לשנה. בדיקה כזו תעלה לכם 150 ₪ בלבד, אבל תקלה שמטופלת בזמן שומרת על הדוד וחוסכת עוגמת נפש ואלפי שקלים, עלותו של דוד חדש".
בהידרו 2000 מתקינים דודי שמש וחשמל מתוצרת אמישרגז סולר ואתם מקבלים שמונה שנות אחריות על דוד שמש (ולא חמש שנות אחריות כמו שתקבלו במקומות אחרים). בהידרו 2000 מתקינים גם דודי חשמל ואתם מקבלים אחריות לדוד החדש שלכם לשש שנים (במקום שלוש שנות אחריות שתקבלו במקום אחר).
ואם אני מתקינה דוד ורוצה שעון פנימי שידליק לי את הדוד בשעה שאקבע מראש, יש בכלל אפשרות כזו?
"כמובן" עונה אלון "אין שום מניעה להתקין וסת זמן שניתן לתכנות קבוע, כך למשל אם את רוצה להתקלח בכל בוקר בשש, וסת הזמן ידאג לחמם עבורך מים חצי שעה לפני, אם רק תכווני אותו".
האם ניתן להפריד בין הרכישה לבין ההתקנה?
"אין שום בעיה" משיב אלון "ניתן לרכוש אצלנו את הדוד ולהתקין אצל אחר או בעצמכם, וניתן להזמין אותנו להתקנה של דוד שנרכש אצל אחרים. הכל לנוחות הלקוח".
אלון יודע מה הוא מדבר שכן הוא כבר 'בשטח' שנים רבות וצבר אלפי שעות דודים מכל הסוגים. "את הידרו 2000 פתחתי לפני שלוש עשרה שנה", הוא נזכר. "לפני שפתחתי עסק משלי עבדתי בתחום שנים רבות וצברתי ידע וניסיון וכשהרגשתי שאין כבר כמעט בעיה שלא אוכל למצוא לה פתרון פתחתי את הידרו 2000 ומאז 1998 אני עצמאי ועומד לשירות לקוחותיי".

לא עוצרים בדודים


בהידרו 2000 לא מסתפקים בדודים, ומתמחים גם באינסטלציה. כך למשל הם יוכלו להתקין צנרת חדשה או לתקן ישנה, הם גם פותחים סתימות ביוב וגם מתקינים כלים סניטריים באותה נשימה. אבל מעבר לעבודה המקצועית, בהידרו 2000 תקבלו ייעוץ בפתרון בעיות, והתיקונים וההתקנות ייעשו בצורה הכי מקצועית, באמינות ובאדיבות.
ומה בקשר לצינון?
"אנו מטפלים גם בהן ואין כמעט מישהו באילת שיש לו מצנן שלא מכיר אותנו. בהידרו 2000 מרכיבים מצננים, מחליפים קש, מנועים ומשאבות – משופצים או חדשים לפי רצון הלקוח והכל ביעילות ומקצועיות. אנחנו גם מתקינים את המצנן וגם מטפלים בו טיפול שוטף כדי שתוכלו ליהנות מהמצנן שלכם כל הקיץ ללא בעיות וסיבוכים".
ועל מה חשוב שנקפיד בתחזוקת המצנן?
"בדיוק כמו בדודים אני ממליץ על בדיקה תקופתית, שיכולה למנוע בעיות רבות. לדוגמה החלפת קש לפני שהוא נסתם מונעת בעיות במנוע , והמצנן מקרר טוב יותר וצורך פחות חשמל. גם במקרה של מצנן במחיר של בדיקה שנתית קבועה יכול הלקוח לחסוך לעצמו אלפי שקלים".
"איך המחירים?"
"נוחים ביותר ותנאי התשלום שתקבלו אצלנו גם הם נוחים במיוחד", משיב אלון. "תוכלו לשלם עד עשרה תשלומים ללא ריבית בכרטיס אשראי ועד ארבעה תשלומים בצ'קים".
בנוסף לאינסטלציה , דודי חשמל ודודי שמש מטפלים בהידרו 2000 גם בדירות רבות מאד באילת של משקיעים שרכשו בעיר דירות להשקעה. הטיפול כולל תחזוקה מלאה של הדירות והמחירים הם לפי כל עלות תיקון שנדרש והם נוחים ביותר. "מי שמפקיד בידינו את הדירה", מסכם אלון, "יכול לישון בשקט כי אנחנו נדאג עבורו להכל".

ביום א הקרוב 20.11.11 יערכו בהידרו 2000 מבצע חם ליום אחד בלבד – אל תחמיצו
כל המזמין בתאריך זה בדיקת מערכת (דוד או מצנן) יקבלה במחיר 50 שקל במקום 150 שקל.
בתאריך זה בלבד מחיר התקנת סט קומפלט לדוד שמש 120 ליטר יעמוד על 2.100 שקל, ולמזמינים ביום זה מערכת חדשה, תבוצע בדיקת המערכת הקיימת בחינם.


הידרו 2000
רח' היזמה 3
טלפקס: 08-6332794 או אלון 0577344192
או שיחת חינם: 1700709091
שעות פתיחה: 07:00-18:00 במקרים דחופים עד חצות. לא בשבת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש