שזוף זה יפה-SHARON - שיזוף מהיר, פדיקור, מניקור ובניית ציפורניים

מאת: אביבה דקל ● 16/11/2011 09:14 ● ערב ערב 2524
הממלכה של שרון משתרעת בתוך שני חדרים מרווחים ומפוארים במספרת 'צנזורה'. כאן תקבלו יחס אישי וחם, גמישות בקביעת תורים, יעוץ וכמובן תוצאות מושלמות לכל טיפול בו תבחרו. אז אל תחשבו פעמיים
שזוף זה יפה-SHARON - שיזוף מהיר, פדיקור, מניקור ובניית ציפורניים

מי מאיתנו הנשים לא מחפשת קצת פינוק, טיפוח. ומה יכול להיות נוח וטוב יותר מאשר מקום מפנק המעוצב הצורה הכי מפנקת שיש. הממלכה של שרון ממוקמת בתוך מספרת 'צנזורה' המוכרת לטובה. בחדר אחד ניצב המקלחון לשזוף מהיר. אחרי טיפול בו תהיו יפים ושזופים באופן אחיד בלי מאמץ ובלי הזעה מיותרת בחום האילתי. בחדר השני שתי עמדות: עמדת פדיקור ועמדת מניקור בהן תקבלו טפול מקצועי ואדיב מידיהן המיומנות של שרון ואירנה..

רוצה להיות שזוף ויפה בלי לשכב ולהזיע שעות בשמש בחום של 40 מעלות ויותר?לשרון יש פתרון מושלם – מקלחון שיזוף. כאן משתזפים שיזוף מלא בנוחות מלאה, ללא הזעה וללא בזבוז זמן, שכן הטיפול במקלחון השיזוף אורך בין 8-12 דקות בלבד, תלוי בגוון העור.
בעוד שבמאות הקודמות עור חיוור נחשב למכובד, כיום שיזוף הוא סימן לאטרקטיביות ובריאות. בין אם בעבודה ובין אם בזמנך החופשי תגלי שמקבלים אותך טוב יותר כשאת שזופה ומקרינה נמרצות. תוסיפו לזה את העובדה שהוכח מדעית ששיזוף באמצאות מקלחון שיזוף בונה הגנה עבור העור, מכאן שהגיע הזמן להיות שזופים. ואם אפשר לעשות זאת בקלות וללא סיכון אז בעצם למה לא?
מקלחון השיזוף מספק כמות מדודה של קרני UVA ו .UVB קרניים אלו גורמות להיווצרות עור עמיד עבה יותר. בעזרת התעבות האפידרמיס ובעזרת הפיגמנטציה ניתן להשיג הגנה של עד 40אחוז מקרני השמש. מכאן יוצא כי השיזוף הוא בעצם הגנתו הטבעית של העור מפני השמש.
כמעט כל אחד מכיר את ההרגשה שכשהשמש מחייכת מרגישים התרוממות נפש ומצב הרוח משתפר. השפעות קרני UV על הגוף והנפש הוכחו מבחינה רפואית. שיזוף בעזרת מקלחון שיזוף גורמת להיווצרות ויטמין 3Dשהוא הורמון חשוב לבניית העצמות ומגן על הגוף מפני אוסטיאופורוזיס, בעזרתו מצטבר סידן בעצמות. השיזוף באמצעות קרני ה UV- ממריץ את המערכת החיסונית, מגביר את כוחותיו הפיזיים של הגוף, משכך דיכאון ומשפיע באופן חיובי על הלב ועל מחזור הדם. אפילו מחלות עור, כגון אקנה, פסוריאזיס ודלקת עור עצבית מטופלות בהצלחה מרובה באמצעות קרני .UV אז איך אמרנו, זה הזמן להיכנס לשרון למקלחון לשיזוף מהיר ולהיות שזופים ויפים.
אחרי או לפני, או בלי קשר לשיזוף מהיר, אתן מוזמנות להיכנס לחדר השני בו מחכות לכן שתי עמדות - אחת למניקור ואחת לפדיקור.
התרווחו במושבים הנוחים והניחו לשרון ואירנה לטפל בכן. על מניקור, בניית ציפורנים ופדיקור כמו ששרון ואירנה עושות לא כדאי לוותר.
את מקצוע בניית הציפורניים למדה שרון, אילתית מלידה, אצל סימונה מ'נייל סטודיו' בטירת הכרמל. לפני כ-7 שנים היא סיימה את לימודיה ומאז היא לא מפסיקה ללמוד ולהשתלם בשיטות חדשות תוך כדי עבודה.
אצל שרון בונים ציפורניים בכל השיטות הידועות: באקריל, בטבילה וגם בהדבקה. כאן תוכלו גם לקבל טיפול לשיקום הציפורן הטבעית בידיים וברגלים בשיטת ג'ל O.P.I שהיא שיטה חדשנית - את הציפורן הטבעית מכסים בשכבת ג'ל O.P.I צבעוני במקום בלק. אחרי מספר טיפולים משתקמת הציפורן ונרפאת. בעוד היא נרפאת, בעזרת הג'ל המכסה אותה, הציפורן נראית יפה כמו אחרי מניקור וציפוי בלק רגיל.
גם מניקור רגיל יעשו לכן כאן בצורה מושלמת ומקצועית ביותר. מניקור ופדיקור רגיל או רפואי כמו זה שתקבלו מידיהן המיומנות של אירנה ושרון - אין במקומות אחרים.

שילוב מנצח


השילוב של המכון של שרון ומספרת 'צנזורה' הוא הנכון לקבל טיפולים ביום חתונתך.
כלות המגיעות ל'צנזורה' מקבלות טיפול מכף רגל ועד ראש, הכולל תסרוקת במספרה וכמובן מניקור ופדיקור אצל שרון . אם הן לקוחות קבועות הן כמובן מגיעות לסלון של שרון כמו שהן עושות תמיד, ואם יום החתונה הייתה הפעם הראשונה שלהן אצל שרון, הן הופכות להיות לקוחות חוזרות נאמנות שלא יחליפו את שרון במישהי אחרת.
ולא רק אילתיות מגיעות לפדיקור ומניקור אצל שרון, לשרון לקוחות מכל הארץ המקפידות לבקר אצלה ולקבל טיפול בכל פעם שהן מגיעות לאילת. אז בואי תתפנקי לך.


שרון - SHARON
טל: 050-4401379
כתובת: 'צנזורה' ששת הימים 310, אילת
ימים ושעות פתיחה: א'-ה 09:00-21:00, יום שישי 09:30 עד שעה לפני כניסת השבת
לנוחיותכם- מקלחון שיזוף נוסף אצל ליטל, מרכז האגס 10
ליצירת קשר - שרון:
050-4401379

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש