תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 16/11/2011 09:36 ● ערב ערב 2524
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בחודש הקרוב, ייכנס הכוכב מרקורי לבית הכספים שלכם ויהיה במצב של נסיגה. זה הזמן לארגן לעצמכם את ההתנהלות הכלכלית שלכם מחדש.

עקרב


מבחינה חברתית, אתם נמצאים עכשיו בתקופה מאוד טובה בגלל ביקור הכוכב מארס בבית החברה שלכם. זוהי הזדמנות עבורכם להצליח מבחינה חברתית ולהראות את עצמכם ואת היכולות החדשות שלכם כלפי האחרים. ההתנהלות שלכם לאחרונה תשדרג אתכם מבחינה זו, כיוון שאתם נחשפים עכשיו לאנשים חדשים ולסגנון התנהלות חדש. הקשיבו לאינטואיציה שלכם במצבים של חוסר וודאות.

קשת


אתם מתאמצים נואשות לפעול על מנת להראות לאחרים שאתם יכולים להצליח בכל תוכניותיכם. אבל, בכל פעם מרגישים שאתם פועלים עם ידיים כבולות כיוון שהתוכניות שלכם לא מצליחות להגיע לידי מימוש, ועובדה זו מאוד מתסכלת עבורכם. מבחינה מקצועית, קיים בלבול וחוסר וודאות בתוכניות שלכם ולכן, מומלץ לכם לא להגיע להחלטות עד כחודש לאחר יום ההולדת שלכם.

גדי


בתקופה הקרובה, מומלץ לכם לא לגלות או לשתף את האחרים בתוכניותיכם כיוון שייתכן והשתיקה יפה להם. מומלץ לכם להיות בטוחים במטרותיכם, ורק אחר כך לשתף את הקרובים לכם ביותר במעשיכם. כמו כן, מומלץ לכם לבנות את העתיד הקרוב שלכם על סמך עבודה קשה תוך שדרוג היחסים הבין אישיים והמקצועיים שלכם ופחות להשקיע אנרגיה ביחסים בין אישיים.

דלי


נושאי עבודה עולים על הפרק מחדש מכיוון שבית הקריירה שלכם מואר ונראה שאתם מקבלים הזדמנויות להוכיח את עצמכם. מבחינה חברתית, זוהי תקופה שבה אתם יכולים להיות שמחים ורגועים יותר כיוון שנראה שיש לכם הצלחה בכל מקום אליו אתם מגיעים. מאחר וכוכב התקשורת עומד להיות בנסיגה בבית החברים שלכם, מומלץ לכם להקפיד על תקשורת ישירה וברורה.

דגים


אתם מתארגנים מחדש בכל הקשור להתנהלות הקרייריסטית שלכם כיוון שאתם לוקחים על עצמכם פרויקטים חדשים, ואתם מנסים להוכיח לעצמכם ולסביבה שיש לכם את היכולות להתגבר על הקשיים שהיו לכם עד היום. עם עזרה מהסובבים אתכם תוכלו להתגבר על הקשיים אותם אתם חווים ולהגיע לתוצאות שלהן אתם מייחלים. אל תתנו לאנשים קרובים להכעיס אתכם ולמנוע מכם להתקדם.

טלה


המפה של כל ילידי המזל מתחלקת לשניים. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל חווים תהליכים של צורך בשחרור ממסגרת ורצון לצאת לחיים חדשים ופחות מחייבים ממה שהיה לכם עד היום. לעומת זאת, אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל יכולים להרגיש תחושות כבדות בשל הצורך לעשות שינויים ולעמוד במחויבויות חדשות מבלי יכולת להתחמק מכך.

שור


הכוכב יופיטר עדיין בנסיגה במזל שלכם, ולכן למרות שייתכן ואתם שומעים ממקומות שונים שהמזל מגיע אליכם – עדיין אינכם מרגישים כך. רק בסוף דצמבר, יצא הכוכב מהנסיגה, והדברים יתחילו להתאזן עבורכם ובאופן כללי גם ביקום. ולכן, למרות הקשיים שאתם עדיין חווים ובעיקר בעבודה, הרשו לעצמכם להיות אופטימיים ודעו שהסוף לקשיים יגיע - ואכן תעמדו בפני התחלות חדשות.

תאומים


הכוכב וונוס נמצא בבית הזוגיות שלכם, כך שאתם מרגישים שאתם מקבלים תמיכה מאנשים קרובים שיכולים לעזור לכם לטפל בבעיות האישיות שלכם. בחודש הקרוב, תרגישו יותר מוערכים ופופולאריים בקרב המין שכנגד, בחיים האישיים וגם בשותפויות. ייתכן ובמעגל היותר קרוב אליכם, לעיתים תרגישו התנגשות בין הצורך שלכם ללכת קדימה ובין הצורך שלכם להישאר נאמנים לקרובים אליכם.

סרטן


הכוכב מארס נכנס אצלכם לבית הקשור עם התנהלותכם ביחס לסביבה הקרובה – ולכן, נראה שתהיו מאוד מעורבים בחיי האנשים הסמוכים אליכם עד כדי כך שלעיתים תרגישו שאתם מעמיסים על עצמכם גם את צרותיהם של האחרים – עובדה שתגרום לכם צורך להתרחק, אך לא בטוח שתעשו זאת. מקום העבודה שלכם יהפוך בתקופה הזו להיות מעיק - ואתם תצטרכו למצוא את קו האיזון.

אריה


הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית המקושר עם ענייני כספים, ולכן נראה שנושא זה עלול להיות רגיש אצלכם בתקופה הקרובה, וזאת בעיקר בגלל טעויות שעשיתם בעבר כאשר לא לקחתם אחריות על הצד הכספי בחייכם ונתתם לאחרים או לנסיבות להוביל אתכם. על מנת להתכונן לבאות, עליכם לבדוק מחדש את כל החלק הכלכלי בחייכם ולבדוק מהם השינויים שאתם צריכים לעשות על מנת להקל על עצמכם בתהליך.

בתולה


הכוכב מארס נכנס למזל שלכם, וזאת לאחר תקופה ארוכה מאוד בבית תת ההכרה. עובדה זו גורמת לכם להקלה, כיוון שסוף סוף אתם יכולים לעשות גם דברים פרקטיים ולא לעסוק רק במהות הנשמה. למרות שלאחרונה לא הייתה לכם עבודה כפי שרציתם, הרי שבסופו של דבר, ההתנהלות שלכם עכשיו מגיעה ממקום הרבה יותר טוב שבו אתם יכולים לעשות שילוב בין ההיגיון לרגש, משהו שבעבר התקשיתם בו.

מאזניים


התקופה הקרובה מתאימה לכם להתבודדות כדי לבדוק את ההתנהלות שלכם עד היום. מבחינה כספית, זהו זמן שבו אתם יכולים לבדוק את היכולות שלכם ובמידה ומשהו לא מתאים לכם – לשנות בהתאם לצרכים החדשים והמשתנים שלכם. הקשיבו לתת ההכרה בכל פעם שאתם צריכים להגיע להחלטות. מאחר ואתם גם עומדים לחוות נסיגה של הכוכב מארס בבית תת ההכרה, הרי שתהיה זו תקופה של תובנות חדשות וחשובות.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש