קסם של ספא והחיים רגועים יותר

מאת: אביבה דקל ● 23/11/2011 10:11 ● ערב ערב 2525
עברת שבוע קשה? מתחים בעבודה? מתחים בבית? מחפש להתנתק?. הגיע הזמן לפינוק אמיתי, לשחרור מתחים או לחצים ולעיסוי מפנק. אמרתם שחרור, פינוק והרגעות- אמרתם 'קסם של ספא'. וכשהמחירים נוחים, מי אמר שעיסוי מרגיע הוא לעשירים בלבד?
קסם של ספא והחיים רגועים יותר

כבר בירידה במדרגות בדרך ל'קסם של ספא' במלון ה'ריף' בחוף 'אלמוג', אופפת אתכם שלווה, אולי בזכות האפלולית הנעימה משהו, או בגלל הנרות המאירים את הדרך. ברגע שמגיעים לספא ומתקבלים בחיוך על ידי בעלת המקום, מוריה, או על ידי אלין, מנהלת המקום, או לריסה אתם משאירים את הלחצים והדאגות מאחור. במקום המעוצב בטוב טעם תמצאו חדרי טיפולים זוגיים ונפרדים ולא תפרדו מהיום יום לטובת ההנאות מבלי שתיפרדו גם מהבגדים איתם הגעתם ותעלו על בגדי ספא- חלוק ונעלי מגבת מפנקים. בסיום העיסוי תוכלו ליהנות מהמקלחות והמלתחות המפנקים.

הבייבי של מוריה


"איזה מקום נעים", אני מתפעלת
מוריה צוחקת: "היית צריכה לראות אותו לפני שעבר מטמורפוזה לפני שש שנים ממרתף עזוב לספא מרגיע ומטופח. הייתי צעירה מאוד, בת 21 בסך הכל כשהחלטתי לפתוח עסק משלי. כולם הפחידו אותי, אבל בעלי עודד אותי ותמך בי והאיץ בי לעשות מה שאני רוצה".
ו'קסם של ספא' הוא אכן סיפור הצלחה.
קהל הלקוחות גדול ומגוון ומורכב מהרבה אילתים, תיירים וצפוניים, שמגיעים להתפנק ולהרגע. "כולם מקבלים אצלנו יחס V.I.P. ", מבהירה מוריה. "אנחנו עושים הכל כדי שכל המטופלים יצאו מכאן מרוצים ורגועים", היא אומרת ומראה לי את ספר האורחים המלא במכתבי תודה והערכה.
"מוריה יקרה", כך נכתב באחד מתוך מאות מכתבי תודה, "הטיפול השבועי שלך מביא המון השראה ואהבה ונותן לי אנרגיה להופעות שלי בפני הקהל. הוא נותן לי אפשרות לתת לקהל שלי את האנרגיות שקיבלתי ממך. המסאז' ב'קסם של ספא' הוא הכי מומלץ".
"אצלנו כל אחד מקבל טיפול של אח"מ", היא מודיעה.

למה ספא? אני שואלת את מוריה שמשיבה:
"בתור נערה עבדתי כפקידת הזמנות בספא 'סנסרה' במלון ה'רויאל ביץ'' בעיר, הייתי צעירה וחסרת ניסיון. מאז הספקתי ללמוד הרבה. שנה למדתי בבית הספר של משה מורנו בתל אביב, שנתיים במכללת 'רידמן' באילת. למדתי את כל סוגי העיסויים ואת כל מה שצריך ללמוד על איזון גוף ונפש ובנוסף למדתי רפלקסולוגיה ואני עדיין לומדת. במקצוע הזה צריך כל הזמן ללמוד. מה יותר מהנה מלעבוד עם אנשים שמגיעים במטרה ליהנות ויוצאים מרוצים ומחויכים...".

חמים וביתי


מוריה הגיעה לאילת עם משפחתה מאורל שברוסיה בהיותה בת שמונה. כיום בגיל 27, מוריה שנישאה בגיל 19, היא אם לשני ילדים ומצליחה לתמרן בין העסק לבין הבית והמשפחה, לבין לימודי המחשב שהחלה בהם לא מכבר.
היא אומרת: "יש לי בעל עוזר ותומך ומשפחה שמושיטה יד לעזרה בכל פעם שיש לי צורך בכך".

הייחוד של 'קסם של ספא' הוא מקצועיות. לצד זאת המקום אינטימי, חמים, נעים ומפנק ונותן תחושה מרגיעה של בית. המטפלים כולם מסורים ומקצועיים בעלי תודעת שירות גבוהה ומטפלים בלקוחות מכל הלב."אצלנו כל לקוח הואV.I.P. ", אומרת מוריה, "ואנו עושים ככל יכולתנו כדי שיהיה מרוצה ויחזור אלינו שוב".
ב'קסם של ספא' מתמחים בטיפולים שונים:
טיפולי איזון ושחרור הכוללים עיסוי צוואר כתפיים, עיסוי קרקפת ופנים, עיסוי שבדי קלאסי, עיסוי משולב, עיסוי קצוות ורפלקסולוגיה.
לאלו האוהבים את המסאז' שלהם חזק יותר:
עיסוי רקמות עמוקות, שיאצו, מסאז' תאילנדי, עיסוי אוריינטלי ועיסוי רפואי.
טיפולים מרגיעים:
איורוודה, איורוודה בארבע ידיים, עיסוי ארומאטי, אבנים חמות ועיסוי הריון.
טיפולי הפילינג והעטיפה עליהם נמנים פילינג גוף ועטיפת בוץ.
אפשר לקבל ב'קסם של ספא' גם עיסוי פנים ומסיכה, טיפול פנים יופי, טיפול פנים קלאסי, מניקור ופדיקור.
כמו כן, עומדים ביום הטיפול לרשות הלקוחות כל מתקני הספא, ביניהם: סאונה יבשה, סאונה רטובה ועוד.
בין הטיפולים המיוחדים מציינת מוריה את הטיפול בארבע ידיים שהוא חוויה מדהימה שלדעתה לכל אדם מגיע לחוות לפחות פעם בחיים.
כמו כן, תמצאו כאן חבילות פינוק לזוגות, לימי הולדת ולכל אירוע מיוחד אחר. לצד הטיפולים, יקבלו המטופלים במקרים אלו פינוק של בקבוק יין וקוקטייל פירות על חשבון הבית. חשוב לציין בזמן ההזמנה, כי מדובר באירוע מיוחד.

'קסם של ספא', מלון 'הריף' אילת.
ימים ושעות פתיחה: שבעה ימים בשבוע 10:00-20:00
טל להזמנות ולקבלת פרטים: 057-7771123 או 08-6364443.