פרסומת
דלג

הפגנת היחיד של הרב יורם בוארון

מאת: עומר כרמון ● 15/12/2011 20:28 ● ערב ערב 2528
אם תשאלו את הרב יורם בוארון, מדוע הוא עומד מדי יום במשך שעות בכניסה למרכז השירות והמכירה של חברת 'מירס', הוא יספר לכם על המכשיר שנגנב לאחייניתו במטוס בניו יורק, ועל דרישתה של חברת 'מירס' לתשלום של אלפי שקלים, עבור שיחות שביצע הגנב בתעריף של 13 שקלים לדקה. חברת מירס: "הצענו למר בוארון הנחה משמעותית ביותר על חיוביו, אך הוא בחר לדחות את ההצעה הנדיבה על הסף"
הפגנת היחיד של הרב יורם בוארון



תושב העיר, הרב יורם בוארון, עמד השבוע מדי יום בכניסה למרכז השירות והמכירה של חברת 'מירס' באזור התעשייה, כשהוא נושא שלט שעליו כתוב: "לקוח 'מירס' – לפני כניסתך, שאל אותי מדוע מחייבים אותי לשלם 9,000 שקל".

שאלנו את יורם בוארון, איש המועצה הדתית בעיר, והוא הסביר: "בתאריך 22 באוגוסט, אחיינית שלי טסה עם מכשיר 'מירס' לארה"ב בכדי להעבירו לבתי השוהה בחו"ל, כדי שברגע שתחזור הביתה, יהיה לה מכשיר ביד. המכשיר הזה נגנב במטוס בניו-יורק. ב-23 באוגוסט הוגשה על כך תלונה במשטרת ניו-יורק. ב-30 באוגוסט קיבלתי הודעה מ'מירס' כי המכשיר חויב בימים האחרונים בסכום של 9,000 שקלים, בתעריף 13 שקלים לדקה. לא עזרו תחנוניי לחברת 'מירס' שהמכשיר לא היה אמור לעבוד בחו"ל, והשיחות בוצעו בידי הגנב. לפני שבועיים, הודיעה לי 'מירס' כי תנתק את כל שבעת המכשירים ברשות המשפחה: שני מכשירים להורים, שלושה מכשירים לבנותיי, אחד לכלתי והמכשיר שנגנב. זאת למרות ששילמתי את חשבונות כל ששת המכשירים, חוץ מזה שנגנב".

יורם בוארון הציג בפני 'ערב ערב' את פירוט השיחות, שבוצעו, לטענתו, בידי הגנב. אחת השיחות נמשכה 79 דקות וחויבה ב-1,038.06 שקלים. שיחה אחרת נמשכה 41 דקות וחויבה ב-538.74 שקלים. שיחות אחרות - 39 דקות, ובסך הכל: 9,011 שקלים.

הרב בוארון סיפר את סיפורו העגום לחבריו לעבודה, ויו"ר ועד העובדים במועצה הדתית, איתן רגב, שלח מכתב ליו"ר המועצה הדתית, חביב חזיזה, ובו ביקש ממנו להורות ל'מירס' לחסום את כל המכשירים שבידי העובדים לשיחות בחו"ל ומהארץ לחו"ל, כדי שמקרה כזה לא יישנה.

'מירס': "הרב לא עדכן אותנו שהמכשיר נגנב"


הרב בוארון אמר ל'ערב ערב', כי חברת מירס הציעה לו הנחה של 50 אחוזים, אולם אין בכוונתו לוותר והוא ימשיך להילחם על הצדק. מחברת 'מירס' נמסר בתגובה: "מר בוארון בחר לפתוח את שרות השיחות לחו"ל באחד המכשירים שבבעלותו, כבר בחודש אפריל 2010. כעבור שנה, בחודש אוגוסט 2011, ולאחר שהמכשיר הועבר לבת משפחה המתגוררת בארה"ב, אותרו בו שימושי שיחה חריגים. מר בוארון, שטוען שמכשירו נגנב, לא פנה ל'מירס' לעדכנה שמכשירו נגנב, אלא מחלקת הביטחון של מירס היא זו שעדכנה על כך את מר בוארון, שאישר את חסימת השיחות היוצאות. כמו כן, מר בוארון לא הציג אסמכתא לכך, שאכן הוגשה תלונה במשטרת ניו יורק על גניבת המכשיר, למרות שהתבקש לעשות כן. לפנים משורת הדין, הציעה 'מירס' למר בוארון הנחה משמעותית ביותר על חיוביו, אך הוא בחר לדחות את ההצעה הנדיבה על הסף. בעקבות הדברים ותשלומי החיוב שלא שולמו, סגרה 'מירס' את כל הקווים שברשות הלקוח, עד שיסדיר את חובו על פי החוק".

בהמשך לתגובת 'מירס' ראוי לציין, כי בידי 'ערב ערב' נמצאת אסמכתא לכך שהוגשה תלונה במשטרת ניו יורק על גניבת המכשיר. העברנו את האסמכתא לחברת 'מירס', אולם הם נותרו בתגובתם.