תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: או-מד מדיקל ● 21/12/2011 10:02 ● ערב ערב 2529
צילה שיר-אל יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת אסטרולוגיה - נומרולוגיה - טארוט zila@012.net.il טל: 2248626- 052
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע


בשבוע הקרוב, תוכלו להגיע לתשובות לגבי נושאים ותחומי חיים שהתלבטתם בהם רבות בתקופה האחרונה. תובנות אלה יגרמו לכם להתחלת עשייה פורייה ונכונה.

גדי


בחודש הקרוב, ייכנס הכוכב וונוס לבית הכספים שלכם, ועובדה זו תהיה מעולה עבורכם, כיוון שהוא יהיה בדיוק במקום בו הוא מרגיש הכי בנוח. בזמן זה תוכלו, אם תצטרכו, להיעזר מבחינה כספית בחברים שיסייעו בידיכם לראות את הדברים בצורה הנכונה ביותר וגם להצליח בתוכניותיכם הכלכליות. הכוכב מרקורי יצא מהנסיגה ונתן לכם את התשובות הנכונות לגבי המשך תוכניותיכם.

דלי


במהלך החודש הקרוב, יימצא הכוכב וונוס במזל שלכם, עובדה שתגרום לכם להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם ועם הסביבה. ייתכן כי בחלק מהדברים תרגישו שעדיין אינכם מממשים את עצמכם, כיוון שבדרך כלל לפני יום הולדת האנרגיות הולכות ופוחתות, אך במקביל, העובדה שהכוכב נמצא במזל שלכם, תגרום לכם לימים בהם תרגישו שיש לכם יכולת כלכלית טובה יותר ותרצו לפנק את עצמכם בקנייה של משהו שחשקתם בו מזמן.

דגים


השבוע, יצא הכוכב מרקורי האחראי על התקשורת מנסיגה בבית הקריירה שלכם ויגרום לכם לתובנות חדשות במימוש יכולותיכם המקצועיות. הגיע זמנכם להמשיך את דרככם העתידית בצורה חדשה שעכשיו אתם כבר יודעים מהי וכיצד יהיה נכון לכם לפעול בעתיד על מנת לממש אותה. ייתכן ובעקבות כך תצטרכו לשנות את סגנון חייכם ואת חיי החברה שלכם, אך עובדה זו לא תהווה בעיה עבורכם.

טלה


הכוכב יופיטר יתיישר בחודש הקרוב בבית הכספים שלכם, ובכך מגיעה תקופה ארוכה של חוסר וודאות כלכלית לקיצה. בשנה הקרובה, תוכלו להגדיל את הכנסותיכם הכספיות על ידי התנהלות נכונה ובמידה ותבינו שאתם צריכים לקבל ייעוץ מקצועי כדי להיות בטוחים בדרככם, הרי שזהו הדבר הנכון לעשות. תוכלו להתקדם בצעדים קטנים אך בטוחים ובדרך גם למנף את עתידכם המקצועי.

שור


החודש, תסתיים נסיגת הכוכב יופיטר במזל שלכם, וכבר מהחודש הבא תוכלו להרגיש את ההקלה לה אתם מייחלים כבר מזה זמן רב. השנה עומדת להיות לכם שנה של פריצת דרך, ומאחר וזוהי תקופה המתרחשת למשך שנה אחת ל-12 שנים, הרי שמומלץ לכם לזרום עם ההצעות שתקבלו, כיוון שייתכן ואפשרויות כאלה לא יחזרו בעתיד. השנה תגיעו לתובנות חדשות בכל נושאי השותפויות בחייכם האישיים והמקצועיים.

תאומים


בחודש האחרון, הייתם בנקודת השיא של השנה מבחינת חשבונות הנפש שלכם. נראה שהבנתם את המשמעות של הצורך בלעשות שינויים אישיים ובדקתם את עצמכם ואת רצונותיכם האישיים, הרגשיים והמקצועיים. גם הכוכב מרקורי, השליט של המזל שלכם, שהיה בנסיגה, התיישר השבוע בבית השותפויות שלכם, כך שאתם יודעים למה אתם יכולים לצפות. כל מה שנשאר לכם הוא רק – לעשות!

סרטן


בשבוע האחרון, יצא מהנסיגה הכוכב מרקורי שביקר אצלכם בבית העבודה בחודש האחרון וגרם לכם לתנודות ולחוסר יציבות בכל הנוגע לתחום זה. אתם יכולים להתחיל להירגע, כיוון שהדברים לאט לאט ינותבו אל מסלולם הנכון. עכשיו הגיע הזמן שלכם להשקיע בדברים שלאחרונה קצת הזנחתם, כמו הסביבה בה אתם חיים והאנשים הסובבים אתכם במשפחה ובמעגל הקרוב לכם ביותר – הגיע זמנכם להעניק להם זמן איכות.

אריה


הנושא הכספי ממשיך להטריד אתכם, כיוון שאתם יודעים שאתם חייבים לשנות את כל המערך הכלכלי שלכם ובמיוחד לקחת אחריות על חייכם בתחומים אלה. אינכם יכולים יותר לצפות שאחרים יעשו את העבודה במקומכם למרות שאולי נוח לכם יותר לפעול דרך אחרים. כמו כן, הכוכב וונוס, האחראי על מערכות יחסים, יגיע לבית השותפויות והזוגיות שלכם, כך שתמצאו שהאחרים מנסים להנעים לכם את זמנכם.

בתולה


החיים שלכם נכנסים עכשיו לתקופה של אינטנסיביות בתחומים רבים ואתם, שבדרך כלל רגילים להיות בשליטה ולתכנן כל דבר בקפידה, חייבים להסתגל לנסיבות המשתנות של חייכם ולהתנהג 'כאילו' הדברים מתאימים לכם - גם אם אין הדברים נוחים לכם כלל וכלל. ייתכנו נסיעות קצרות שבהן בכל זאת תרשו לעצמכם לבלות, ליהנות ופחות לחשוב ולתכנן האם הדבר מתאים או לא עבורכם.

מאזניים


הכוכב וונוס שנכנס לבית השותפויות שלכם ייתן לכם את הרצון לבלות את זמנכם בנעימים ולהעניק לעצמכם ימים של פינוקים. אתם אכן עוברים תקופה ארוכה וקשה של חוסר יציבות כשהחיים מדי פעם מכריחים אתכם לעשות שינויים שונים בהתאם לנסיבות. ולכן, ייתכן מאוד שתרצו/תאלצו לשנות את הסביבה הקרובה שלכם, ואולי אף את המקום בו אתם חיים ולהעניק לו צביון חדש שייחודי לכם.

עקרב


צורת חייכם גורמת לכך שאתם מבינים שיש צורך לעשות שינוי משמעותי בכל הקשור לדרך חייכם ובעיקר להתנהלות הכספית שלכם. מאחר ומאוד מפרגנים לכם בבית ובאים לקראתכם בקניית פינוקים שמתאימים לכם ויעשו לכם את החיים יותר קלים ונסבלים, הרי שאתם מצדכם חשוב מאוד שתחזירו באותו המטבע ותגרמו לאנשים הקרובים לכם נחת על ידי כך שתפנקו גם אותם במה שנראה לכם יעיל ומתבקש.

קשת


הכוכב מרקורי התיישר סוף סוף במזל שלכם והביא לסיומה של תקופה ארוכה בה נאלצתם להפגין אורך רוח וסבלנות בגלל מצבים שונים ובעיקר בתחום הכספי, שבהם אתם מחויבים לפעול בהתאם למתבקש ובהחלט לא בהתאם לרצונותיכם. הסביבה הקרובה תפרגן לכם מאוד, ולכן הרשו לעצמכם לנוח ואל תיקחו על עצמכם מעמסה כבדה מדי, כיוון שנראה שאתם בפתחה של תקופה חדשה שבה תצטרכו את מיטב הכוחות עבור עצמכם.


* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש