DOCTOR LIFE יחזיר לגופכם את עוצמתו הטבעית

מאת: אביבה דקל ● 4/1/2012 09:29 ● ערב ערב 2531
אתם אחרי ניתוח? סובלים מבצקות? כבר אין צורך לנסוע לצפון ולהוציא הון על טיפול לימפטי. ב-DOCTOR LIFE באילת יעזרו לכם לפתור את הבעיה ולהחזיר לגופכם את העוצמה הטבעית שלו. ללא הוצאות נסיעה ובמחירים זולים בהרבה מאלו שתשלמו בצפון
DOCTOR LIFE יחזיר לגופכם את עוצמתו הטבעית

יש חשיבות רבה לטיפול לימפטי לאחר ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים וגם לאחר ניתוחים אחרים. טיפול לימפטי לאחר ניתוח יגרום לריפוי מהיר יותר, יאפשר קליטת חומרים טובה יותר ויגרום לזרימת דם ולימפה טובים יותר.
על מנת לקבל תשובות לשאלות בנושא טיפול במערכת הלימפה פניתי לדר' הרצמן, בעלת מכון DOCTOR LIFE באילת, רופאה אלטרנטיבית מומחית לדרכי הלימפה, בעלת ניסיון רב בתחום.

מהו טיפול לימפטי?
"הטיפול הלימפטי הוא טכניקת עיסוי עדינה המפעילה את מערכת הלימפה".

איך מתבצע העיסוי?
"אפשר כמובן גם לבצע עיסוי לימפטי ידני, אבל לאחרונה רכשנו ב-DOCTOR LIFE מכשיר מסוגDL1200 , מכשיר לימפה מסאג', המאושר על ידי מכון התקנים הישראלי. המכשיר מעסה את הגוף מכפות הרגלים ועד לבית החזה, מסייע בשיפור זרימת הדם ומערכת הלימפה בגוף ומחיש את ההחלמה. מכשיר ה-DL1200 פועל על ידי הצמדת יחידות טיפול בצורת תאי דחיסה על גפיו וגופו של המטופל באמצעות מצמדים שפותחו במיוחד לכך. הדחיסות בתאים מבוקרת באמצעות מחשב ליצירת דחיסות מחזורית באופן סידרתי האחד אחרי השני וכך נוצרת תופעת מסאז' גלי מחזורי הממריץ את זרימת הדם ונוזלי הלימפה".
אבל לא רק אחרי ניתוחים מסייע המכשיר החדשני. גם טיפולים בצלוליט ובסימני מתיחה של העור נעשים במכשיר מהפכני זה. "המכשיר מפרק אט אט את גושי הצלוליט על ידי כך שהוא מגיע אל השכבות התת- עוריות, מפרק את גושי השומן התת עורי באמצעות פעולות יניקה ובד בבד עם פירוק גושי השומן התת עורי, מוחזרת לעור גם האלסטיות ומוקטנים סימני המתיחה", מסבירה ד"ר הרצמן.
הטיפול הלא פולשני והטבעי זורם עם הגוף, העיסוי הוא נעים ונוח וללא מגע יד אדם ויעיל ביותר.
פעולת המכשיר שווה לעבודה של כ- 10 פיזיותרפיסטים בו זמנית!!!
נציגי קופות החולים בעיר שביקרו במקום, מכירים את המכשיר והתרשמו ממנו לטובה כמו גם מהמקום הנעים והאסטתי. חשוב לציין שDOCTOR LIFE מאושר על ידי מכון התקנים ומבוטח על ידי מדי כלל".

ואיך המחירים?
"שלא כמו בתל אביב שם כל טיפול כזה יעלה לכם בין 300-400 ₪, ב-DOCTOR LIFE באילת המחירים שונים לגמרי. טיפול יעלה לכם בין 95-150 ₪ לפי המקרה. "אנחנו ב-DOCTOR LIFE יכולים להוזיל מחירים משום שהעסק הוא פרטי", מסבירה ד"ר הרצמן. "המכשור הוא שלנו, המטפלים הם בעלי העסק וממילא עניין התיווך נופל והלקוח משלם נטו עבור הטיפול".

כיצד משפיע הטיפול הלימפטי על אלו המקבלים אותו?
"הטיפול הלימפטי לאחר ניתוח יגרום לריפוי מהיר יותר, יאפשר קליטת חומרים טובה יותר ויגרום לזרימת דם ולימפה טובים יותר וימנע גם היווצרות בעיות בעתיד. הטיפולים הלימפטיים מסלקים ומנקזים רעלים מהגוף. מערכת הלימפה היא מערכת מקבילה למערכת הדם וכשהיא נסתמת או מתמלאת בכמות גדולה של חמרי פסולת נוצרות בעיות שונות כמו בצקות, נפיחויות וכאבים. הטיפול הלימפטי פותח ומשחרר את המערכת וממריץ את זרימת נוזלי הלימפה בגוף. טיפול כזה טוב לא רק אחרי ניתוח. הוא מצוין גם לאנשים שבמשך יום העבודה שלהם אינם מתנועעים מספיק ובסוף היום סובלים מבצקות ורגלים כבדות, נפוחות וכואבות. נפיחות כזו מעידה על כך שיש בעיה בזרימת הלימפה בגוף. כדי להשתחרר מבעיות אלו כדאי לעבור טיפול לימפטי שינקה את הגוף מרעלים, יפתח סתימות וימריץ את זרימת הדם והלימפה בגוף".
כמובן שאפשר לקבל אצל DOCTOR LIFE גם טיפולים אחרים כגון: ליפסטיק מסאז', בראוז תרפו, ניקוי רעלים מהגוף, הצרת היקפים ומתיחת העור, העלמת צלקות וסימני מתיחה, שיקום צבע העור ועוד. (תדמית)

DOCTOR LIFE
כתובת: מרכז מור, רח' אנפה 1, חנות 29 קומת כניסה.
טלפון לקביעת תור וליצירת קשר: 050-9005022
050-4203400

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש