זודיאק

מאת: או-מד מדיקל ● 4/1/2012 10:12 ● ערב ערב 2531
תחזית לתאריכים שבין ה-4-11 בינואר 2012 לכבוד השנה האזרחית החדשה, הבאה עלינו לטובה תינתן תחזית אישית שנתית לקוראי הנאמנים באהבה ובתנאים מפנקים במיוחד.
זודיאק

טלה

-
השנה הלועזית החדשה מביאה לטלאים אנרגית חשיבה בלתי אופיינית, מעיקה ופסימית. תחושו דחף מבעבע לשנות תחושה זו על ידי ניסיון לקבע דברים שזמנם טרם הגיע. תחום העבודה מעסיק ומעיק. המוטיב שילווה אתכם הינו של חשבון נפש וראיה מצירה, מה השגתי לעומת שאיפותיי.

שור

-
השוורים מתמודדים עם דברים לא פשוטים, אך בתוך כל המשברים יש לכם הרגשה של 'הגנה עליונה'- שומרים עליכם מלמעלה. אתם מרגישים שקיים כוח שמוביל בסופו של דבר לטובתכם. התחום הרגשי מבטיח השנה מיסוד וחיבור. הדברים והתחומים הפשוטים ביותר יגיעו לידי הסכמה וקיבעון.

תאומים

-
בשלב שנדמה שכבר התגברתם על העדרם של דברים, הנה הם מופיעים ומגיחים מן העבר הלא רחוק. תתכן תחושת בלבול סביב הנעשה, לעומת מה שיאמר. ישנה הבטחה השנה לפנויים שבכם על היריון, פריון, עסק וחתונה.

סרטן

-
מופיע אצל הסרטנים תדר של חרטה בנוגע להסכם שנחתם אם בכתב ואם בעל פה מול נושאי העבודה. ישנה אזהרה כי התמונה לא כפי שצפיתם. מומלץ לכם להשאיר את התוכניות שלכם בלב ולא להעלותם על דל שפתכם. ברגע שאתם פותחים פה, התוכניות מתבטלות. שימו לב.

אריה

-
האנרגיה של האריות בשיאה. הלביאות זוהרות וההצלחה עומדת על הפרק. נוף חייכם מתגלה בתקופה זו וכל תוכנית שלכם כעת הינה ברת מימוש. התפקיד שדימיתם לקבל בדרכו אלכם. זכיות מהימורים, הצלחה במבחנים, ימים נהדרים.

בתולה

-
מהלכים שביצעתם לאחרונה מתבררים לכם כשגויים. זהו דבר שיכול לערער את שלוותכם הרגשית הפנימית כך שאינכם בוטחים עוד ברצונכם. ההרגשה הזו מלווה אתכם זה מכבר. ישנה נטייה לחזור על טעויות ולהישען על אותם דפוסים. קחו מרחק ותבינו.

מאזניים

-
צעד קדימה וארבע לאחור. ישנה הזדמנות שאתם מחמיצים מרוב התלבטות. אין שחור לבן ולעיתים יש להמר. השנה החדשה מבטיחה למאזניים התברגות מדויקת בשני תחומים חשובים- אהבה ועבודה. נראה כי עד לחודש פברואר המגמה שלכם תוליד תהליכים מניבים.

עקרב

-
הפתעות מרגשות ומפנקות מצפות לעקרבים בימים אלה. אנשים שלא חשבתם לפגוש שוב מופיעים לפתע במשנה כוח לתת ולפנק אתכם. אלו שיש להם ילדים, ייהנו גאוות יתר ממחמאות שילדיהם יגרפו. צפויים לכם נחת וגאווה.

קשת

-
בימים אלה תרגישו שאתם שבים למסלול המוכר והידוע בכל התחומים, כיוון שזה בדיוק מה שנחוץ לכם בשבועיים הקרובים. בעיה קשה אצל חברים קרובים תשאב מכם את כל הכוח. מוטב לשמור על תיחום ולהימנע מערבוב, כך למעשה תוכלו לעזור וגם לשמור את הכוח.

גדי

-
יום הולדת שמח! איזה כיף לכם לחגוג משתי סיבות: גם שנה חדשה וגם שנה נוספת הבאה עליכם לטובה. ישנה רגישות לביקורת מילולית בימים אלה ולמרות החגיגות אתם מותשים וכל רצונכם במנוחה. הקלפים מספרים על נסיעה קרובה שצפויה להתרחש בהפתעה. דבר זה יצור מתח מיותר. ישנה אזהרה מפני גב תפוס.

דלי

-
הרבה אנשים באים להתקבץ סביבכם. אתם נעימים ומקדמים כל פונה בסבר פנים יפות ובטון נעים ומלא רגישות. למרות הלחץ שאתם חווים בעצמכם בעבודה אתם כמעט לא מתפנים להתעסק בעניינכם אלא עוסקים ברווחתם של החברים והמשפחה.

דגים

-
חוסר ביטחון עצמי יכול ליצור אצל בנות מזל דגים דחף מיותר ופעולה אימפולסיבית שתביא עימה חרטה בכל הקשור לנושאי תסרוקת או ניתוח קוסמטי. הרגשת הכבדות שלכם מתרחקת לקראת שני ואתם שוב זוהרים ויפים כתמיד. נסיעה עם הילדים או ההורים תעשה לכם טוב. נסו לבלות ולמעט ישיבה בבית.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש