טארוט

מאת: או-מד מדיקל ● 22/2/2012 09:02 ● ערב ערב 2538
רחל ארז סיפור אמיתי - מחדר עבודתה של קוראת בקלפים, יעוץ והכוונה על פי מסרים וידע רוחני גם דרך הטארוט
טארוט

הסיפור השבוע מדבר על מצב קלאסי של "מודל חיקוי" מצד אחד, ו"מעשה אבות סימן לבנים" מצד שני. האישה שהגיעה אלי בחרה בעל בדיוק כמו אביה, אבל הסיפור שמסתתר מאחורי כל ההתרחשות הינו הסיפור של החבר הצעיר של הבעל אשר מאוד רוצה להיות כמוהו ומתחקה אחר צעדיו למרות שהבעל אימץ אותו כאב. הקלפים סיפרו שבסתר ליבו ישנה קינאה תהומית ואפילו שנאה סמויה.
האישה הגיעה אלי בהתראה קצרה כשהייתי בחופשה במרכז הארץ. מאומה בלבושה לא הסגיר את הפאר שהיא חיה בו, אבל הקלפים דיברו על כסף ופחד בו זמנית מה שראוי ומתאים לגנבים, אלא שבמקרה זה הכסף הוא עיסוקו של הבעל וגם של האב. מלווים בריבית - זה מה שאביה עשה וזה מה שבעלה עושה.
מיד כשפרסתי את הקלפים הבנתי שיש כאן גניבה. "אבל יש לי כאן יותר מאשר פריצה לבית, יש כאן גניבת דעת והעברת מסר מדויק לבעלי הבית", אמרתי לה את שאני רואה בקלפים, "מותירים ארנק מנופח ומגירת כסף מפוצצת בשטרות ובכסף זר ולוקחים רק טבעות נישואין שהשם של הבעלים חרוט עליהם. מה שבא לומר בקודים המסוימים האלה - אני מגיע לתוך הבית שלך בחופשיות ומראה לך שלמרות כל האבטחה שיש לך בבית אני יכול עליך ויכול לעשות נגדך.
לאמיתו של דבר זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת באדם קרוב שבוחר לגנוב ממי שמעניק ונותן לו חסות והגנה, הקלפים מלמדים על תחושה של לגעת בנעלה ובבלתי מושג שבאדם שמעליך כביכול, מתוך ראיה צרה". הנער הרגיש שהוא משרת את הבעל, מעין חיל שלו, וככל שהזוג אימץ אותו יותר כך הוא נחשף לכל מה שיש להם כזוג ולא רק בנכסים ורכוש. הבחור הצעיר שהבעל אימץ התעוור והסתנוור מתוך הקנאה והרצון להיות במקומו. הוא היה מודל חיקוי רב עוצמה והשפעה. הקלפים של האישה הותירו אותי המומה לנוכח הזיכרון שהיא התעקשה לטשטש. בהיותה ילדה בבית הוריה נזרק מטען חבלה לתוך ביתה בדיוק מאותן סיבות.

המטען לא התפוצץ, רק רצו להזהיר את אבי", היא לוחשת בהנהון.
מה נותר לי לומר לגברת שלאורך כל חייה חוותה איומים בדרך זו או אחרת כפצצה מתקתקת... בחרתי לסיים את הפגישה כשאני מראה לה את קלף השטן ומסבירה לה את האשליה סביב הכוח והשליטה בכל מה שאיננו רוחני.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש