חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים

מאת: אסטר שטרית ● 11/7/2012 09:59 ● ערב ערב 2558
חודש וחצי לפני תחילת שנת הלימודים הבאה וב'כפר השעשועים' לא מחכים. האוהל הענק והידוע כבר נפתח בחניית ה'ביג', ומכיל הכל מכל לחזרה לספסל הלימודים. מגוון ענק של תיקים, קלמרים, יומנים ובקבוקי שתייה, שיחזירו אתכם לבית הספר בכוחות מחודשים. אז מה עושים? קונים ולא מחכים לתורים של הרגע האחרון. כי כשהמחירים הם הכי טובים, והאיכות בלי פשרות, אסור לחכות
חוזרים ללימודים עם כפר השעשועים

חודש וחצי לפני תחילת הלימודים, זה בדיוק הזמן לחזור לחוויית הקנייה של המוצרים לבית הספר. מחברות, יומנים, תיקים וקלמרים, כמה כיף להסתובב ולבחור מה ירכיב את השנה שבאה. לכבוד החגיגה, מסורת האוהל הענק של 'כפר השעשועים' בחניית ה'ביג', מסורת שהחלה לפני כשלוש שנים, ממשיכה להפתיע. באוהל הרחב, הממוזג והמאובזר בכל טוב, תוכלו למצוא את כל מבוקשכם בקלות ובנוחות, יחד עם צוות עובדים גדול, נדיב וסובלני שיעזור לכם באופן אישי לבחור את המוצרים הטובים עבורכם מבין המגוון והשפע, החל מכלי כתיבה ועד לתיקים וקלמרים מכל הסוגים המתאימים לכל הגילאים, בין אם זהו תיק אוכל נוח לפעוטון, לבין מגוון מוצרים לסטודנטים, כיאה לרשת 'כפר השעשועים'. אם לא די בכך, הרשת נחשבת לרשת המובילה בארץ את נושא החזרה לבית הספר הן במגוון הרחב והן במחירים המוזלים, גם למותגים. "אנשים אוהבים לראות שהכול פרוש בפניהם", אומרת אלה שביט –נוטס, מנהלת הסניף מזה כעשר שנים. "אצלנו נכנסים גם אילתים וגם תיירים ומאוד חשוב לנו לתת ללקוחות את הזמן שהם צריכים ולמצוא להם את מה שהם רוצים, תוך כדי חווית קנייה מהנה. העובדים, הותיקים והצעירים כאחד, עוזרים ללקוח להבין מה טוב עבורו מבלי להעמיס עליו. זה מוכיח את עצמו, שכן יש לנו גם לקוחות צפוניים קבועים שמגיעים לחופשה באילת כל קיץ ועוברים אצלנו לבצע את הרכישה לקראת החזרה לבית הספר".

לא לחכות לרגע האחרון


מי מאיתנו לא מכיר את התורים המתישים בחנויות בדרך חזרה לבית הספר? זה מה שקורה כשנזכרים ברגע האחרון. הרי ידוע כי במהלך חודש אוגוסט ההיסטריה בעיצומה. הורים שנזכרו ברגע האחרון, יחד עם אורחים ממרכז הארץ שממלאים את אילת ובוחרים לערוך כאן את קניותיהם בזול, הופכים את ההצטיידות לסיוט. מה גם שכמעט תמיד תגלו שאם חיכיתם קצת יותר מידי, הסיכוי שתמצאו בדיוק את מה שרציתם הוא קלוש. זאת בדיוק הסיבה שכבר לפני שבוע וחצי נפתח ברחבת החנייה של מרכז 'הביג' אוהל ההפתעות הגדול והמוכר, שמכיל הפעם ציודים רבים לבית הספר. וכשמדברים על ציודים, תהיו בטוחים שכאן תמצאו את ההיצע הגדול ביותר בעיר, באיכות ללא פשרות, במחירים והנחות מפתים והעיקר- בשלב זה, בלי תורים, עם יחס חם וחיוך סבלני על שפתי המוכרים.
באוהל הענק של 'כפר השעשועים' תמצאו מגוון ענק של תיקים, קלמרים, יומנים, מזוודות אוכל לילדי הגנים ובקבוקי שתייה. הכול מסודר בתצוגה ראויה, כי מה טוב יותר מאשר לעבור בין כל סוגי התיקים ולבחור את מה שהכי מתאים לילדך. אם לא די בכך, באוהל תוכלו למצוא את כל המותגים השווים לנוער ולילדים, ביניהם מוצרי נייק, אדידס, ברבי, בראץ, דיאדורה, קל-גב, פומה, ספיידרמן, אוניל, קבוצות כדורגל, ג'וקי (מותג הבית של 'כפר השעשועים') והלהיט החם של הקיץ - מוצרי 'אנגרי - בירדס' לילדים. "גם הורה שלא יכול להרשות לעצמו לקנות מותגים יכול למצוא אצלנו את כל הציוד שהוא מחפש", מבהירה אלה. "כל מוצרי החזרה לבית הספר קיימים באוהל במחירים לכל כיס וניתן לצאת מקניה זו בסכום סמלי".

שירות ואיכות


אחד הדברים הבולטים ב'כפר השעשועים' הוא השירות המצוין שניתן על ידי הצוות הוותיק, הצעיר והטוב של הכפר. בחנות ישנו צוות עובדים ותיק ובוגר שעובד בחנות כבר למעלה משנה וחצי שיודע בדיוק איזה תיקים וציודים מתאימים לכל שכבת גיל, כאשר לצדם צוות צעיר ומרענן שמכיר את התלמידים, יודע מה חדש ומה הכי שווה. "חשוב לי לראות את סדרות הטלוויזיה שהילדים אוהבים כדי להבין אותם", מסבירה כוכי אזרזר, מנהלת האוהל מזה כשלוש שנים. "החל מסידור והקמת האוהל ועד להזמנות, אני דואגת להיות מעודכנת כדי להבין את הלקוחות ולספק להם את הסחורה שהם רוצים. האוהל מכיל מוצרים לכל המינים ולכל הגילאים. כשלקוח נכנס אנו משתדלים לתת לו את המבוקש ולאו - דווקא מותג יקר, אלא מה שטוב לילד. למשל: ילד קטן זקוק לתיק גב אורטופדי ולא לתיק נזרק בעל מותג. לא העיקר שייקחו, אלא דואגים להתאים את המוצר ללקוח ולייעץ להורים מה טוב עבור ילדיהם".

ויש גם מבצעים


כי איך אפשר בלי? מעבר למחירים הנמוכים, ב'כפר השעשועים' תמצאו מגוון הנחות ומבצעים מטורפים שיקלו על הקנייה הגדולה. ביניהם: מוצרי כתיבה החל מ-0.90 אגורות, תיקי ONEILL החל מ-70 ₪ ותיקי גן לילדים החל מ-25 ₪ בלבד. בנוסף, מי שירכוש את התיק האורטופדי, אולטרה לייט (קל-גב), יקבל עגלה לתיק ב-17.00 ₪ בלבד (במקום 49.90 ₪). לעדכונים על מבצעים נוספים, חפשו את עלון המבצעים של 'כפר השעשועים' בתיבות הדואר. אז קדימה תנו קפיצה, הצוות כבר מחכה לכם... (תדמית)

'כפר השעשועים'
מיקום: מרכז 'ביג' (החנות והאוהל).
ימים ושעות פתיחה:
א'-ה': 09:30-21:30,
יום ו': 09:00-15:00, מוצ"ש ועד 22:30
'כפר אילת' - חפשו אותנו בפייסבוק ותתעדכנו במבצעים הכי חמים לפני כולם.




יום לקוחות ב'ביג'


ביום ראשון ה-15/7/12 יתקיים 'יום לקוחות' ב'ביג' אילת.
בהזדמנות זו תוכלו ליהנות מ-10 אחוז הנחה על כל ציוד בית הספר (לא כולל מבצעים), ועוד מבחר הפתעות.
אל תפספסו.