"מאפה נאמן" - בית מאפה ומסעדה חלבית

מאת: אביבה דקל ● 11/7/2012 10:00 ● ערב ערב 2558
'מאפה נאמן' נפתח בינואר השנה במקום בו כיכב בעבר 'קפה פסטיבל' המיתולוגי. תוך זמן קצר כבש לעצמו המקום החדש מקום מרכזי בסצנת בתי המאפה, הקפה והמסעדות החלביות באילת.
''מאפה נאמן'' - בית מאפה ומסעדה חלבית

רשת 'מאפה נאמן' נוסדה בירושלים בשנת 1944, במשך השנים גדלה הרשת והתפתחה וכיום היא מונה כחמישים סניפים ברחבי הארץ. לאילת הגיעה הרשת רק השנה, אחרי שכבשה לעצמה מקום של כבוד במרכז הארץ.
הרשת מתגאה במבחר ענק של מאפים, עוגות, עוגיות, לחמים וחלות, הכל כשר למהדרין בהשגחת רבנות ירושלים.
הטעמים הביתיים הם ייחודה של הרשת - כל המאפים טריים, טעימים וריחם וטעמם כשל מאפים שזה עתה נאפו במטבח הביתי. מאפיין חשוב נוסף ברשת 'מאפה נאמן' הם המחירים השווים לכל כיס.

להיות בעניינים


סניף 'מאפה נאמן' באילת מעוצב בצבעים חמים המשרים אווירה נינוחה וביתית. הסניף מרווח, נוח וממוזג להפליא - ממש אי של שלווה וקרירות - מקום להימלט אליו מהחום האילתי ולהתרווח על כוס קפה, על ארוחה חלבית טובה או כדי לפנק את בני הבית במאפים חמים, טריים וטעימים.
קשה להתעלם מדלפק העץ הענק בכניסה לסניף, עליו מונחים כל העוגות, העוגיות, החלות והלחמים וכל מאפה בו חפצה נפשכם. קשה גם לעמוד בפיתוי מול מגוון המאפים החמים שריחם הטרי והמשכר אופף את כל מי שנכנס לסניף.

מי שחפץ לשבת מחוץ לבית הקפה, לראות וגם להיראות, יוכל ליהנות מפינות ישיבה פסטורליות - דשא מלאכותי, רהיטי קש נוחים ואדניות פורחות.
'מאפה נאמן' סניף אילת ממוקם במרכז העיר בסמוך לבנקים, משרדי ממשלה, משרדי עירייה וכו' ושופע במקומות חנייה.
שווה להתעדכן כל הזמן על המבצעים החמים.

כך למשל, בחודש יולי תוכלו לרכוש במחיר מבצע: שתי חלות ענקיותXXXL במחיר - 14 ₪, עשר לחמניות אצבע במחיר של - 10 ₪ בלבד, עוגת קרנץ' בטעמי שוקולד, קינמון, או אגוזים, במחיר 9.90 ₪ בלבד לעוגה, ובורקס במחיר של 27.90 ₪ לק"ג בקניה של ק"ג אחד לפחות - מחירים מצחיקים למאפים נפלאים.

אם לא די בכל אלו, ב'מאפה נאמן' תמצאו מבחר עשיר של עוגות, עוגיות ולחמים ללא גלוטן, ללא סוכר ויש גם עוגיות ללא שמן.
במקום תפריט חלבי מיוחד ועשיר ומגוון של לחמים: לחם מקמח מלא, לחם שיפון, לחם עם אגוזים, לחם עם זיתים, עם בצל, פוקצ'ות וג'בטות.
"כל הלחמים והמאפים נאפים במקום מדי בוקר וכל מה שנשאר בסוף היום נתרם לעמותות הפועלות לטובת נזקקים, כמיטב המסורת של משפחת להב המעורבת בקהילה המקומית וידועה כתומכת ותורמת לנזקקים", מספרת שרון להב שמשפחתה היא בעלת הסניף האילתי. "בכל בוקר אופים מחדש - גם את 'הקבועים' וגם את ה'הפתעות' - שכן האופה שלנו הוא יצירתי במיוחד ובכל יום אפשר למצוא כאן הרבה מאפים חדשים ומפתיעים. מדי יום שישי עוגות מיוחדות לשבת, פלטות של עוגות שונות למכירה לפי משקל וחלות מיוחדות לשבת".

תפריט חלבי משכנע


בואו להתענג על תפריט חלבי בטעמים הנמסים בפה מהתפריט המגוון של המסעדה החלבית ב'מאפה נאמן', שכן המקום הוא גם מסעדה חלבית כשרה למהדרין בה מוצע לסועדים תפריט עשיר ומגוון, החל בכריכים, סלטים, פסטות, טוסטים וקישים ועד דגים והכל במחירים נוחים לכל כיס. ארוחות בוקר מגוונות מוגשות כאן ללא הגבלת זמן - ביום וגם בערב במחיר של החל מ-31 ₪ ועד 45 ₪ והוא כולל קפה או שתייה קלה או לימונדה או מיץ תפוזים סחוט טרי שנסחט במקום.

בימים א'-ה' בין השעות 12:00-18:00 מוגשות ארוחות עסקיות הכוללות מנה עיקרית מתוך המבחר הגדול שבתפריט ושתייה קלה.

המיקום המרכזי, המחירים הנוחים, הטעמים המשובחים והאווירה הקסומה מושכים אילתים רבים והמקום הומה אדם בכל שעות היום והערב. בימי שישי המקום תוסס במיוחד בשל הלקוחות הרבים שכבר התמכרו לחלות ולמאפים המיוחדים לשבת. אז אם עדיין לא הגעתם, למה אתם מחכים?


'מאפה נאמן' סניף אילת
מיקום: מרכז שלום
טל: 08-6482444
פתוח: ימים א'-ה' 07:00-24:00, שישי 07:00 עד שעה לפני כניסת השבת.
המקום כשר למהדרין בהשגחת הרבנות ירושלים.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש