רהיטי העיר - רהיטים לבית ולמשרד

מאת: אביבה דקל ● 11/7/2012 10:02 ● ערב ערב 2558
באילת) מסתתרת חנות רהיטים קטנה ומדליקה - 'רהיטי העיר'. חנות קטנה שמציעה מגוון גדול של פתרונות שינה וחסכון במקום
רהיטי העיר - רהיטים לבית ולמשרד

במרכז העיר, בתחתית מרכז הוכמן (מתחת לבית 'ערב ערב'
צדק מי שאמר שהגודל לא קובע. עם האמירה הזו מסכימים הבעלים של 'רהיטי העיר' שמבהירים: "ככל שאנחנו קטנים מבחוץ, אנחנו גדולים מבפנים. אצלנו תוכלו למצוא רהיטים לבית וגם למשרד מכל הסוגים. בנוסף לרהיטים הסטנדרטיים תמצאו אצלנו רהיטים ייחודים היודעים להתאים את עצמם לחלל הבית".
ב'רהיטי העיר' חיפשו בין כל סוגי הרהיטים ומצאו בשבילכם את אלה שיודעים להיפתח ולהסגר ולשנות צורה לפי הצורך! ספת סלון הופכת למיטה, שולחן סלון הופך לפינת אוכל ואפילו תמצאו כאן מיטה המתקפלת לתוך הקיר - לאלה המעבירים בעבודה שעות רבות, ולא יזיק להם להחזיק במשרד מיטה מתקפלת לתוך הקיר, שאפשר להעלים אותה בשעות בהן היא לא בשימוש.
בשנה האחרונה השקיעו ב'רהיטי העיר' יחס רב ותשומת לב לצרכיהם ולטעמם של האילתים והצליחו לגייס ספקים חדשים אצלם מצאו מבחר רב של פריטי ריהוט מיוחדים ומעניינים - חדרי ילדים מלאי צבע וחיים, ריהוט סלוני - קלאסי ומודרני וריהוט משרד - החל בפשוטים ביותר וכלה במפוארים ביותר שיכולתם להעלות בדעתכם.
בהתאם למסורת בת חמישים השנה שבהן המקום קיים ('רהיטי הוכמן' לשעבר) - ב'רהיטי העיר' ממשיכים להיות הכי טובים במזרונים! לבחירתכם מבחר מזרונים של החברות המובילות בשוק: סימונס, פולירון, וידר- פרדייז ועוד.
"אצלנו מדברים גם רוסית", אומרים בעלי החנות, "נשמח לפגוש אתכם ולתת לכם הסבר מלא והכוונה כדי שתעשו את הבחירה הנכונה גם בשפה הרוסית. חשוב מאוד לדעת שבין כל השולחנות, הספות והכיסאות תמצאו לא רק את הרהיטים שאתם מחפשים כי אם גם שירות ואמינות שהם הפריטים העיקריים במלאי שלנו".
אז אם אתם מחפשים רהיטים, מזרונים או כל פיתרון אכסון, אתם מוזמנים להגיע ל'רהיטי העיר' להתרשם ממגוון הרהיטים הגדול והאווירה החמה והביתית וכל זאת ללא התחייבות. (תדמית)

'רהיטי העיר'
מיקום: רחוב מדיין 12, אילת
טל: 08-6375555,
פקס: 08-6489505
פתוח: ימים א'-ה' בין השעות 8:30-20:00, יום ו' 8.30-13.30
חפשו אותנו בפייסבוק

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש