'שניצליה' - המקום הנכון ליהנות מהשניצל הכי טעים בעיר

מאת: אביבה דקל ● 11/7/2012 10:02 ● ערב ערב 2558
מתחשק לכם לטעום שניצל פריך וטעים כמו שנהגו להגיש פעם ב'שניצליה' לפני שבן רכש אותה. עכשיו כבר אפשר שוב ליהנות משניצל טרי שזה עתה טוגן לנגד עיניכם וליהנות מכל ביס. בן מלכה רכש את המקום, פתח אותו מחדש והיום האוכל ב'שניצליה' הוא תענוג של ממש
'שניצליה' - המקום הנכון ליהנות מהשניצל הכי טעים בעיר

חזרת עייפה מהעבודה, מקניות או מסידורים וניקיונות ולא מתחשק לך להכין ארוחת צהרים? מצד שני, חשוב לך שהילדים יאכלו אוכל טרי ובריא? מה קל יותר מלגשת ל'שניצליה' במרכז 'הוכמן' ובמחיר יותר סביר מסביר לקבל שניצל טרי, מעורב ירושלמי או חזה עוף והכל בליווי תוספות טעימות. ארוחת הצהרים של כל המשפחה מוכנה בין רגע. אפשר לאכול במקום הנקי והממוזג, או לקחת הביתה וליהנות.
בן מלכה, בנם של אילה ויוסי מלכה, לשעבר בעלי 'שיפודי אילת' המיתולוגית, רכש בספטמבר השנה את המקום בו פעלה משנת 2000 במרכז 'הוכמן' 'שניצליה'. בן מלכה רכש אותה, שידרג, והביא את המקום לכך שהפך למקום עליה לרגל של רעבים רבים.
לא פלא שהכל כאן כל כך טעים, שכן בעורקיו של בן מלכה זורם אוכל, ובגנים שלו טבוע חוש הבישול והטעם עליהם גדל. בן מלכה הסתובב בין הסירים שנים רבות לצד אביו יוסי ב'שיפודי אילת', למד, ראה, הקשיב, ניסה כוחו בבישול ובתיבול ובעיקר אהב את כל מה שקשור במטבח. מאז ומתמיד אמרה אמו אילה ליוסי אביו - "הילד הזה יהיה טבח", ואכן זה בדיוק מה שקרה.
בן מלכה גדל להיות טבח והוא מבשל, מטגן ומכין בעזרת אחיו נתנאל כל מה שאתם מקבלים ב'שניצליה'. הכל מוכן מדי יום במקום טרי טרי, מוגש מהתנור, המחבת והצ'יפסר ישר לשולחן - בבאגט, בפיתה או בצלחת. ואם צריך עזרה נרתם לעבודה גם האב יוסי מלכה.
בכל יום מקלפים כאן תפוחי אדמה, חותכים ומטגנים צ'יפס בטעם של פעם - איך אומרים הילדים - ב'שניצליה' הצ'יפס הוא צ'יפס אמיתי.
גם את הסלטים, המונחים על מגשים מיוחדים לבחירתכם, חותכים ומתבלים כל יום מחדש - חצילים, סלט כרוב ירוק וסגול, סלט חסה, סלט ירקות, סלט דלעת, בצל, פטרוזיליה, גזר, מלפפונים חמוצים, טחינה, חומוס ועוד המון דברים טובים. את כל אלו מקבלים עם השניצלים הטעימים, עם המעורב הירושלמי ועם חזה העוף המוכן על פלאטה. כל אחד בוחר לעצמו את הסלטים ואת התוספות.
גם את הבאגטים אופים במקום וריחות של אפיה וטיגון מעוררי תיאבון ממלאים כל היום את המקום.
סועדים רבים כבר הגיעו למקום - מי בעקבות השם מלכה ומי בעקבות הריחות והטעמים והמקום שוקק סועדים מרגע שהוא נפתח לפני הצהריים ועד הסגירה. אז אם השורות האלו עוררו בכם את התיאבון, אל תחשבו פעמיים. תנו קפיצה ל'שניצליה' ותצאו מרוצים ובעיקר - שבעים. (תדמית)

'שניצליה' מרכז הוכמן
טלפון: 6344474
פתוח: א-ה 11:00-19:00
שישי שבת - סגור
כשר בהשגחת הרבנות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש