מזח 99-המקום שיעשה לכם את הקיץ

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 11/7/2012 21:43 ● ערב ערב 2558
ונתחיל מהחדשות, יש מקום חדש באילת ויהיה מי שיאמר כי זה בדיוק המקום שהיה חסר בעיר. 'מזח 99', בר מדהים ביופיו, הממוקם בלב אזור התיירות, משקיף למרינה, לעיר ולעקבה, והבאז שהמקום יוצר כבר נשמע למרחקים. בר 'מזח 99' פונה כמו שמיטיב לומר הבעלים ארז מכטינגר: "בעיקר לאילתים שהפסיקו לצאת כי פשוט לא היה להם לאן". 'מזח 99' ממוקם בקומה העליונה מעל מסעדת 'פאגו פאגו' ויהפוך ללא ספק ללהיט של הקיץ ובכלל
מזח 99-המקום שיעשה לכם את הקיץ

הסיפור מתחיל, איך לא, בחברות אמיצה ורבת שנים, בין שני בעלי הבר. ארז מכטינגר ויהודה פונטה, שני אילתים מוכרים ושורשיים, הכירו כבר בבית הספר התיכון באילת ומאז מתחזקים חברות ארוכת שנים. לאחרונה, חזר יהודה הביתה לאילת לאחר שהות ארוכת שנים במרכז הארץ, והדיבור על פתיחת מקום החל. יהודה ששב לאילת וגר על יאכטה במרינה החל לשכנע את חברו ארז לפתוח מקום, כי פשוט חסר בר כמו שהם אוהבים. יהודה עלה למרפסת מעל 'פאגו פאגו', ראה את הנוף, הבין את הפוטנציאל, קרא לחברו ארז ואמר: 'כאן נעשה זאת', וכך היה.

אהבה חדשה על המים


ארז, איש עסקים וותיק ואילתי בנשמה, החליט לקפוץ למים יחד עם חברו ולאחר ארבעה חודשי עבודה מטורפים, נפתח בר 'מזח 99'. אין הרבה מקומות כאלה בארץ, גם הסנובים ביותר ואלה שחשבו כי ראו כבר את הכל, מודים בפה מלא כי המקום פשוט מדהים. בעיצובה של אדריכלית רחל ארנון דהאן, שהפכה לבת זוגו של יהודה, 'מזח 99' הוא ללא ספק אהבה חדשה על המים. מיקום מושלם, מוסיקה איכותית, אוכל לנשנש, בירות בוטיק מיוחדות, מרפסת נוף משגעת ופינות זולה נוחות ואינטימיות. ארז: "כמי שגדל באילת וראה אותה מתפתחת לכל הכיוונים ואוהב לצאת לבלות, מצאתי את עצמי פתאום ללא מקום בילוי כלבבי. כשיהודה בא עם הרעיון והמקום, מיד נדלקתי, הבנתי את הפוטנציאל הטמון והגעתי למסקנה כי זה המקום שחסר, גם לי וגם לאילת. חשוב לי להדגיש, המקום במהותו מוגדר ל-25 פלוס, וזה לא שאם יבוא זוג צעיר יותר הוא לא ימצא את מקומו. אך הכוונה שלי היא לפנות ראשית לקהל בוגר יותר, היודע להעריך מקום איכותי, מוסיקה טובה ולהנות מערב על המים", ואכן, האילתים מצביעים ברגלים. ארז חושש מעין הרע, אך אומר: "המקום עובד יפה, תושבי אילת וגם האורחים המגיעים, מגיבים בצורה נפלאה למקום, ואנחנו מאוד שמחים. הכוונה לתת למקום להתפתח באופן טבעי, יש תוכניות להופעות, למופעי סטנד אפ, לערבים ייחודיים ועוד, אך כעת, אנו בהרצה לקראת הפתיחה הרשמית, בחודש אוגוסט, כשהכוונה היא לערוך אירוע פתיחה יוצא דופן".

אנחנו כאן כדי להישאר


בר 'מזח 99' איננו מסעדה, אך ארז ויהודה חשבו כי בהתאם למקום שכזה, איכות האוכל חשובה מאוד ולכן השקיעו מחשבה בנושא זה. ארז "תשמע, כמי שאוהב לצאת לבלות, ידעתי כי מה שלעיתים חסר במקומות בילוי ליליים, זה אוכל ברמה. לכן החלטנו לא לוותר בנושא והתגובות לרמת האוכל טובות מאוד ואנו שמחים על כך". בר 'מזח 99' הוא ללא ספק משב רוח מרענן בקיץ 2012 ויהפוך לאחד מהמקומות החמים בעיר. בעלי המקום מדגישים כי 'מזח 99' נבנה לא כאפיזודה חולפת, אלא למקום קבוע שיהפוך למוסד בילוי אילתי, מוכר, איכותי ואהוב.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש