אקספרטק

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 1/8/2012 11:34 ● ערב ערב 2561
חשקה נפשכם במערכת קולנוע ביתית מקצועית? עם רמקולים שקועים המקנים אקוסטיקה מרבית (כאילו הסאונד יוצא מהקיר...)?. בא לכם על שלט חכם אחד שיפעיל וישלוט בהרבה פונקציות בבית?. רוצים לרשת את העסק או הבית במצלמות אבטחה עם אופציית צפייה בנייד?. כל אלו ועוד – אצל המקצוענים בתחום – 'אקספרטק'
אקספרטק

דורון מור, אילתי בדם (אביו שלמה מור ניהל במשך 24 שנים את סניף הביטוח הלאומי באילת), נמשך מאז ומתמיד לתחום האלקטרוניקה, חזר אלינו לאחר שהות ממושכת בארה"ב. בעת ששהה בארה"ב, לקח קורסי מתח נמוך בפנסילבניה ופתח בניו ג'רסי ובניו יורק את החברה הראשונה שלו בתחום. העסק שגשג, ובין לקוחותיו נמנו אנשי בוהמה (סופיה קופולה, בתו של פרנסיס פורד קופולה – במאי הסרטים האמריקאי, מיקי רורק והשחקן אדם ביץ' ועוד), משרדי ממשלה בניו יורק, משרדי התובע המחוזי, לקוחות עסקיים אחרים ופרטיים. לאחר שהות ארוכה בחו"ל ולאחר שנולד לו ילד, הוא החליט שהמקום הכי טוב לגדל את ילדיו הוא בארץ, וכציוני פטריוט, קצין חילוץ במילואים (מ"פ), חזר עם משפחתו לארץ, ולעיר שבלבו, אילת.

כאן בארץ, פתח את אותה חברה כמו בחו"ל בשם 'אקספרטק', כשאט אט בנה את המוניטין הרב, ובאמתחתו לקוחות כמו: מכס מרכז, קפה גרג, אוניברסיטת בן גוריון ועוד.

חברת 'אקספרטק', בעלת נסיון של שנים, מוכרת ומתקינה מערכות קולנוע ביתית, רמקולים שקועים, מערכות הגברה מקצועיות, מצלמות אבטחה, אזעקות ושלטים חכמים.

ואם במערכות קולנוע ביתית עסקינן, אז כיום, כשהמסכים השטוחים והדקים נכנסו אל חיינו באופן כמעט מוחלט, והם מגיעים אלינו בגדלים ואיכויות שונות, ניתן להוסיף אליהם מערכת קולנוע ביתית וליצור חווית צפייה גבוהה ביותר שתחליף למעשה את ההליכה לבית הקולנוע. כך תוכל לשבת עם בת זוגתך, ילדיך ואפילו מספר חברים קרובים ולצפות באיזה סרט שתחפוץ בו, זאת מבלי לצאת מהבית בכלל. ההשקעה ברכישת מערכת קולנוע ביתית היא חד – פעמית, עלותה בניגוד למה שרובנו נוטים לחשוב היא לא גבוהה במיוחד. המערכת הכוללת סט של מוצרים (מסך, מגבר, רמקולים) שיחד מעניקים חוויה צפייה של קולנוע, המתאימה לכם בבית.

אם האסתטיקה המתקדמת היא חלק מהאג'נדה שלכם, לבטח תרצו שפינת הקולנוע הפרטית שלכם תהיה מעוצבת בהתאם. לא רק המסך שקוע בקיר גבס, רמקולים שקועים הם רק דוגמה אחת לדרך בה הקטינו מכשירי חשמל למקום כמעט אפסי. רמקולים שקועים הינם בעלי יתרונות רבים מלבד המראה האסתטי שלהם: הם אינם בולטים במראה או בנפח, המשקל המזערי הוא חלק מהיתרון כיוון שניתן להתקין אותם אפילו על קיר גבס וגם בתקרות. יש רמקולים שקועים מלבניים ויש גם עגולים שצורתם דומה למנורה(!), ניתן לצבוע רמקולים שקועים בזכות שכבת הצבע הסובבת אותם ובכך להתאים אותם לצבע הקיר כך שאינם בולטים כלל, והמוזיקה כאילו מתנגנת מהקיר. ומה אתם אומרים על מוסיקה הבוקעת מסלע בגינה שלכם? השמיים הם הגבול מבחינת עיצוב הקול בביתכם, בגינתכם או בעסק.

רוצים שכל מרכיבי הקולנוע הביתי ישבו בחדר בקרה, ובסלון כל מה שתראו זה רק המסך, ובלחיצת כפתור אחד הכל יידלק ויפעל? גם לכך יש ל'אספרטק' פתרון – השלט החכם המתוכנת בדיוק עבור הצרכים הספציפיים שלכם בתוספת עיניות השליטה.

רוצים לדעת עוד? כנסו לאתר האינטרנט של החברה:www.experttech.co.il ותהנו ממידע מקיף וגם מחנות מקוונת בה מבצעים לרוב.

ליצירת קשר טלפוני: דורון מור - 054-7717775, 03-9533976.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש