מה צופה לנו השנה החדשה?

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 13/9/2012 23:23 ● ערב ערב 2567
מה טומנת בחובה השנה החדשה? האם תהייה זו שנה ברוכה וטובה מקודמתה, האם ישראל בדרך למלחמה? האם גזירות כלכליות יהיו מנת חלקנו גם השנה, ומה יקרה באילת? קובץ שאלות, שלוש מיסטיקאיות
מה צופה לנו השנה החדשה?

לצפייה בסרטון לחצו על כפתור ||

שנה חדשה מביאה איתה תמיד סימני שאלה רבים. ובעיקר כולנו רוצים לדעת, האם השנה החדשה שבפתח תהייה טובה מקודמתה? רגע לפני ששנת תשע"ג תתפוס פיקוד, מיהרנו אל נשות מקצוע בתחום המיסטי וביקשנו מהן להקדים ולהעלות את השנה החדשה על שולחן הניתוחים.

מכל אחת ואחת ביקשנו לבדוק כמה פרמטרים מובילים: לאן מועדות פניה של מדינת ישראל בענייני שלום וגזירות כלכליות, לאן מועדות פניה של אילת בענייני כלכלה, תיירות וביטחון, מה קורה עם ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי בשנת הבחירות שמגיעה, ולקינוח גם משהו מתוק- קבוצת הכדורסל החדשה שלנו לאן?

יש לציין כי השנה, שתיים מהמיסטיקאיות אליהן פנינו ביקשו שלא להשתתף בתחזיות, בשל התמונה 'הלא פשוטה' כהגדרתן, שהתקבלה בפריסה, כך או כך, קבלו את הפריסות המעניינות של מי שכן הסכימו לשתף אותנו בסוד העניינים. השנה החדשה לאן?

נומרולוגיה- ענת זנזורי- "גזירות וקיצוצים"


"כנומרולוגית מזה 18 שנה, אני מאוד משתדלת לשמור על אופטימיות גם כשהתחזיות אינן מאפשרות זאת. אך הפעם המספרים כמעט ודורשים מאיתנו האזרחים לעשות 'פאוזה' בחיים, לבדוק את עצמנו על מעשינו ולקבל תשובות מהגורל, מבורא עולם או איך שתחליטו לכנות זאת.
העיתוי הנומרולוגי שמדינת ישראל נכנסת אליו ממש בקרוב, החל ממאי 2013, ככל הנראה ידרוש מכל אחד מאיתנו את תשומת הלב וחשבון הנפש האישי שלו.
לפי התורה כתוב בספר שמות כ"ג פסוק י"ב- "שֵׁשֶׁת יָמִים תַּעֲשֶׂה מַעֲשֶׂיךָ, וּבַיּוֹם הַשְּׁבִיעִי תִּשְׁבֹּת.", האנלוגיה של פסוק זה באה להסביר לנו את הצפוי להתרחש במדינתנו.
מדינת ישראל תיכנס בקרוב לשנתה השביעית, מה שאומר שפנינו לקראת שנת שמיטה לאו דווקא במובן 'עבודת אדמה', אלא במונחים של אבטלה, חוסר צמיחה עסקי, עסקים כושלים ואזרחים ממורמרים.
בשנה וחצי הקרובות, עלינו כאזרחים להישמר מאוד עם ההוצאות ולשמור על "לירה לבנה ליום שחור", להשתדל לא לקחת סיכונים כספיים ולהימנע מהרפתקאות בשוק ההון שגם שם המצב לא יהיה יציב.
שנה זו, שתימשך עד מאי 2014, תהיה שנה שבה הגורל ינסה לגעת בכל אחד מאיתנו ולגרום לשינוי ולו הקטן ביותר. בעקבות זאת, אנו נהיה עדים לגל מאוד גדול של חוזרים בתשובה. אנשים יחפשו להיאחז בכל מקום, וזאת ככל הנראה מתוך מצב של מצוקה וחיפוש אחר תשובות ופתרונות.
גם העיר אילת, כמו שאר הערים במדינה, תצטרך להתמודד עם הגזירות והקיצוצים שיגיעו מהממשלה,
עליית המחירים והמיסים במשק לאחרונה הינה סוג של 'קריאה לעזרה'. בקרוב מאוד 'צדק חברתי' יחזור בגדול, אך הפעם אזרחים יצאו לרחובות מתוך מצוקה אמיתית ולא בהפגנות המלוות באמנים ובימות בידור".
באשר לאפשרות מלחמה, אומרת זנזורי: "דווקא בגלל שאנו נכנסים לתקופה חלשה מאוד, גם מבחינה כלכלית, ביטחונית וחברתית, אין זה זמן נכון ליזום מהלך מלחמתי. במידה ותהיה מלחמה, ארה"ב תוביל את המהלך ואנחנו נהיה שותפים מעט פחות פעילים, אך בגלל העיתוי הבעייתי בו אנחנו נתונים, יש סיכוי גדול שהמלחמה תצא מהפרופורציות הצפויות ותגלוש אל מעבר למתוכנן. בעקבות כך אנו עלולים למצוא את עצמנו עם אבדות גדולות בנפש והרס גדול סביבנו שייקח זמן רב לשקמו.
הבחירות הקרובות בארה"ב מראות על כך שהנשיא המכהן ברק אובמה לא ימשיך לכהונה נוספת, וככל הנראה מיט רומני ייקח את הבחירות. מיט רומני, טיפוס פחות מחושב, שסומך בעיקר על המזל, ובשילוב עם העיתוי הנומרולוגי בו הוא נמצא, בהחלט ייתכן שהוא יצליח להוביל אותנו למלחמה, רק צריך לקחת בחשבון שארה"ב נכנסה מיולי 2012 לתקופת התאוששות כלכלית לאחר תקופת שפל שהייתה בה בשנתיים האחרונות.
לסיכום בעניין זה: בואו נקווה שלא ניגרר למלחמה, ואם תהיה כזו, עדיף שתהיה רק ממאי 2014".
באשר לבחירות באילת וראש העירייה מאיר יצחק הלוי, אומרת זנזורי: "בדקתי את תאריכי הלידה של המתמודדים, ומכיוון שלמרביתם יש עיתויים די טובים להיבחר, הפעם אבחר בשיטת אלימינציה ואסביר מי לדעתי יהיו המתמודדים האחרונים בדרך לכתר:
ראש העירייה הנוכחי, מאיר יצחק הלוי, ככל הנראה לא ימשיך בתפקידו. מאיר נמצא בעיתוי המראה על שינוי והזדמנויות, כבר בעבר אמרתי שככל הנראה הוא ימשיך לתחום הפוליטי, וזה הזמן שלו ליצירת קשרים ובניית התפקיד הבא שלו. אין זה נכון לו להיבחר לקדנציה שלישית.
לימור להב, בחורה נחושה מאוד, בעלת יכולת לרדת לעומקם של דברים, שמה לעצמה מטרה ומגיעה אליה. היא ניחנה ביכולת מילולית יוצאת מגדר הרגיל, אני צופה לה עתיד מאוד טוב והצלחה. למרות העיתוי הטוב שבו היא נמצאת, אינני רואה אותה בשלב זה 'קוטפת' את תפקיד ראשות העירייה, אך בעתיד סיכוייה בהחלט גדולים. ראש עיריית אילת לשעבר, גבי קדוש, אמנם נמצא בעיתוי של התחלה חדשה (אחרי תקופה לא קלה) והתמודדותו על ראשות העירייה אכן יכולה להיות מובנת, מאידך המספרים בתאריך לידתו ובייעודו מראים על התעסקויות כלכליות וחברתיות מאוד לא פשוטות. כך שאם ייבחר, הדבר עשוי להראות על קושי בעתיד שיורגש ישירות בקרב תושבי העיר ועל אי שביעות רצון.
חיים אל על, טיפוס משפחתי מאוד ורגיש, מאידך שאפתן ובעל יוזמה, ניחן ביכולת ניהולית טובה, גם העיתוי הנומרולוגי משחק לטובתו, טיפוס יצירתי וחייכן, סיכוייו גדולים, על מנת להכניס רוח חדשה לעיר אילת.
דב כהן, הרפתקן חסר מעצורים, מאוד יצירתי ואוהב לגעת בתחומים רבים בו זמנית, טיפוס שמאוד אהוד על הסביבה. יש בו את היכולת להיות מצד אחד הילד הקטן והברדקיסט ומצד שני, שתי רגליים על הקרקע, חזון ומימוש מטרות, גם דב כהן נמצא בעיתוי המראה על הזדמנויות, וגם הוא יכול להפיח תקווה חדשה בעיר.
ולסיום, אם דיברנו בתחילה על אופטימיות, בואו וננסה להישאר אופטימיים. נקווה לימים טובים יותר וחשוב לדעת שכל שינוי מתחיל בתוכנו, וכל תשובה שנקבל מהגורל, הרי שהיא מופנית ישירות אלינו. חשוב שנבחר בדרך היושר ונדע לכבד את האחר. אנו נמצאים בתקופה שעלינו להיות יותר קשובים ופחות אלימים, יותר סובלניים ובעיקר מחייכים.
חג שמח.

טארוט ותקשור-רחל ארז: "המדינה מכינה עצמה למלחמה"



תמונת כתבה


"הקלפים מבטיחים לעיר הכנסות כספיות ורווחה כלכלית טובה, הרבה יותר ממה שחווינו עד כה.
מצבה הכלכלי של אילת אמור להשתפר בשל המצב הביטחוני בצפון. ככל שהמצב של אסד בסוריה יחמיר, כך הסיכוי למלחמה עולה. לצערי, הקלפים מתריעים מפני מלחמה טריטוריאלית מהותית באופיה ושונה מכל מה שידענו עד כה.
איראן וחיזבאללה יגנו על סוריה ויילכו על כל הקופה במקרה שאסד יחוש קריסה, כולל התקפה על ישראל. תהיה התערבות, תיווך וגישור. למלחמה זו מצטרפים גורמים שעד כה לא נחשבו לשוחרי מלחמה.
בחצי האי סיני שקרוב מאוד לאילת, מתבצרים ומתאמנים כוחות רבים של האיסלאם הקיצוני. הם מתאמנים ומתחמשים בטילים מלוב.
המלחמה בפתח נושפת בעורף כפצצה מתקתקת בעיקר מול החזית הצפונית, בראשה החזבאללה. נראה כי מצרים לא מתכוונת לעשות דבר בנדון פן תואשם בשיתוף פעולה עם 'האוייב הציוני'. עוד צפוי מחדל בטחוני שיגרום לאזרחים לאבד אמון במערכת הבטחון.
אירוע בטחוני באיזור אילת יכול לקרות בכל זמן נתון. נכון שהאבטחה והגדר עוזרים מאוד בהגנה על הגבול, אבל מולנו יש יותר מדי קנאים מוסלמים שלא מפחדים למות, ולכן הם ימשיכו כל הזמן לנסות. לסיני הגיעו זה מכבר מחבלי אל קעידה שנלחמו בלוב, והמטרה הבאה שלהם היא ישראל.
יחד עם כל אלו, לא נצפה חשש לאירוע בטחוני קשה באילת. כאמור, הרבה מתושבי הצפון והמרכז יגיעו לאילת, לברוח מהטילים של החיזבאללה, סוריה, חמאס בדרום וכו'.
איראן מתקדמת בצעדי ענק ליכולת גרעינית שתשנה את כללי המשחק במזרח התיכון. מדינות נוספות ירצו להתחמש, מה שיגרום למירוץ חימוש גרעיני במזרח התיכון, דבר שישראל לא תוכל להשלים איתו. הבלימה הנוכחית מצד אירופה וארה"ב לא תתאפשר בתנאים קשים אלה, וישראל תבחר לפתוח בהתקפה. ככל שאיראן תתקדם מהר יותר, כך עולים הסיכויים לתקיפה ישראלית לבדה או עם עזרה של ידידים, דבר שיגרום לאיראן ולבעלות בריתה לתקוף את ישראל, דבר זה יכול להתרחש מהר יותר ממה שחושבים.
מלחמה יכולה להתרחש בטווח הזמן המיידי. יש יותר מדי פרמטרים נגדנו שיכולים להתפתח במהירות באיראן, סוריה, עזה וכו".
לגבי ארצות הברית, סביר להניח שהיא לא תתערב בהתחלה. היא תספק נשק, תחמושת ומטרייה הגנתית לישראל, דבר שירתיע בפני עצמו.
המלחמה תשפיע מאד על הכלכלה של ישראל בטווח הקצר, בגלל שרוב חלקי הארץ יושבתו. יהיה גיוס מילואים מאסיבי, והרבה מקומות עבודה ומפעלים לא יעבדו, לכן המדינה תפסיד הרבה כסף.
המטרה של ישראל תהיה לגמור את המלחמה כמה שיותר מהר אגב הפעלת הרבה כוח, אש והרס בצד השני כדי לגמור עם הכל מיידית.
הגזירות הכלכליות להן אנו עדים כיום נובעות מזה שהמדינה מכינה עצמה למלחמה וממלאת את הקופה לקראת הימים הקשים שלפניה, לכן סביר להניח שיהיו גזירות נוספות".
בעניין ראש העירייה, חוזה ארז: "מאיר יצחק הלוי יישאר בשלישית".

ומה לגבי קבוצת הכדורסל?
"המאמן עודד קטש הגיע לבנות בעיר קבוצה שתמשיך לפעול לאורך זמן, לכן ההצלחה תיבנה ולא תקרה מיידית".
שנה טובה.

טארוט ותקשור-אלונה סטרלץ- "שנה דווקא לא כל כך רעה"



תמונת כתבה


אלונה סטרלץ ממהרת להרגיע כי למרות כל החששות, השנה הקרובה לא תהייה רעה כמו שאולי חושבים.
בהקשר הביטחוני של מדינת ישראל, העלתה פריסת הקלפים שעשתה: "למדינת ישראל יש מודיעין חזק שיודע הרבה יותר דברים ממה שנדמה לנו ולאחרים. בצמרת המדינה יש התלבטויות רבות בעניין המלחמה מול איראן כשעדיין מנסים למצוא דרך להימנע מכוח צבאי. איך שלא יהיה, מדינת ישראל לא תצא למלחמה לבדה, גם אם יראה כך בפועל. מאחורי הקלעים יעמדו מאחורינו כוחות חזקים ולא רק ארצות הברית. על פי פריסת הקלפים שעשיתי, יוצא כי אם תפרוץ בסופו שלך דבר מלחמה, זה יקרה כבר באוקטובר או לכיוון פברואר-מרץ. אני לא רואה מלחמה של ממש אלא משהו שהוא יותר נקודתי, קצר ולעניין, כי המטרות ברורות".
בהקשר למצב הכלכלי והגזירות בארץ, אומרת סטרלץ: "אני רואה שהמדינה מקבלת תמיכה וכספים ומזרימה אותם לקופה. בטווח החצי שנה הקרובה, יהיו גזירות נוספות, אבל לא משמעותיות מאוד. המדינה תהייה כמו הר געש מבעבע אבל לא מתפרץ. האזרחים ישמיעו את דעתם אם כי אני לא רואה יציאה לרחובות כמו בשנה החולפת".
בהקשר לאילת, היא אומרת: "אני רואה שינוי פוליטי. אנרגיה צעירה תופסת תאוצה. בשמונה פריסות שונות שעשיתי יצא שמאיר לא נשאר בתפקידו. אני רואה נשים רבות שנכנסות לפוליטיקה ואולי אפילו בראש.
השנה, יתחילו להקים באילת פרויקט ענק בעלות של מיליונים, משהו שאמור לתת דחיפה כלכלית לעיר. בהיבט הביטחוני, ייתכן שיהיו הפצצות, אבל משהו זניח, אני לא רואה קורבנות. אנחנו שמורים ומוגנים ברמות על. אני לא יודעת אם זו כיפת הברזל או הטעויות של הצד השני, אבל שום דבר היסטרי לא יקרה באילת".

ומה לגבי הכדורסל? אני מתעניינת, ואלונה אומרת: "התמונה מאוד אופטימית. אני רואה הצלחה, יש לאילת את כל הסיכוי להגיע רחוק. פתחתי פריסה גם לאמן עודד קטש, במקרה שלו אני דווקא לא רואה רומן לטווח ארוך עם אילת". ולסיום- שתהייה שנה טובה.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש