מזח 99 – לשבת על המים ולהנות עד השמיים...

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 28/11/2012 12:50 ● ערב ערב 2578
מזח 99, רק חמישה חודשים באילת, ואפשר לחוש כאילו הוא היה כאן תמיד. מקום הבילוי האולטימטיבי לאילתים בפרט ולתיירים בכלל. אתה מגיע ל'מזח 99' ופשוט מרגיש בבית. שתייה איכותית, אוכל ברמה גבוהה, אנשים יפים, הים מול העיניים, אחח מי צריך יותר מזה...
מזח 99 – לשבת על המים ולהנות עד השמיים...

אז למי שעוד לא הכיר (יש מישהו כזה?) וגם למכורים, רק שתדעו שעל מקום הבילוי הנפלא הזה אחראים שני חברים, שהולכים יחד מאז 'גולדווטר', ארז מכטינגר ויהודה פונטה, הראשון אילתי מאז ומתמיד והשני – אילתי חוזר אחרי שנים רבות, שרקמו ביחד חלום והגשימו אותו: בחלומם הם ראו מקום בילויים לאילתים שכבר לא ממש מוצאים היכן לבלות באילת, חלמו וגם ביצעו, וכבר חמישה חודשים, נהנים האילתים מה'מזח 99', בר-מסעדה, הממוקם מעל מסעדת 'פאגו פאגו', משקיף על מרינת הלגונה, שעוצב בטוב טעם על ידי האדריכלית והמעצבת רחל ארנון דהן, אילתית ותיקה, שהפכה תוך כדי העבודה המשותפת – לחברתו לחיים של יהודה.

לחיים!


הבר המדהים שב'מזח 99' מתהדר במבחר משקאות אלכוהול גדול ואיכותי, כל שתחפצו לשתות – תמצאו במקום. בין היתר תוכלו להנות במקום ממגוון בירות מיוחדות מהחבית. מי שהגיע למקום כבר מכיר, ולמי שלא – קבלו טעימה: בירת 'ליפמן' הבלגית, בירת דובדבנים, שהפכה ללהיט הקיץ האחרון; בירת 'מרדסו' – בירת בוטיק בלגית איכותית מאוד עם טעם עשיר ביותר, עליה אומר ארז: "עם 'מרדסו' – תופסים ראש בזול..."; בירת הבית של ה'מזח' - 'בישוף' (מבשלת בירות משפחתית איכותית מגרמניה כבר 200 שנה) – ארבעה סוגים שלה במקום; וגם לבירה ישראלית יש ייצוג במקום – בירת 'נגב' – בירת בוטיק ישראלית מיוחדת שעלתה אף היא על גל ההצלחה.

מה אוכלים?


למרות שהמקום מוגדר כ-בר לכל דבר, ה'מזח 99' מתהדר גם במטבח מיוחד. האילתים כבר התמכרו לספיישלס במקום לצד האלכוהול: פטריות ממולאות, חציל ממולא, טורטיה, קרפצ'יו ועוד ועוד. בקרוב, יושק במקום תפריט החורף, שיכלול מרקים שונים, פיצות, תבשיל בקר אירי ברוטב בירה 'פורטר', יין חם, וכמו שמכירים את שף המקום, יאן ליברמן, תהיו בטוחים שיהיו עוד הפתעות לחורף.

ליינים ושאר הפתעות


אז כמו שרובכם כבר מכירים, אין על ליין ה'קריוקי' של ימי ראשון במקום, עם אופיר חן, ליין עם קהל כיפי והרבה שמייח שתפס תאוצה. ליין נוסף הוא ליין ימי חמישי - היום הכי אילתי במקום, עם הופעה של זמרת הבית הנפלאה – מורין. בימי שישי – מתקיימת במקום קבלת שבת בין השעות 15:00-19:00, עם מוסיקה טובה, מול שקיעה מהממת ואנשים יפים, וכמובן איך אפשר בלי הדג החריף של השף יאן. בשבוע הבא, יושק במקום ליין ימי שלישי – שכרגע הוא בגדר הפתעה – ערב מטריף, אטרקציה חמה לבלייני אילת...אתם מוזמנים...

לא מיותר לציין, כי בכל ערב בין השעות 19:00-22:00, מתקיים במקום מבצע 1+1 על כל הבירות!!!! שווה שווה!!!

ב'מזח 99' לא שוקטים על השמרים, ובקנה עוד תוכניות והפתעות רבות, הכל לטובת האילתים!!!

ה'מזח 99', מעל מסעדת 'פאגו פאגו', פתוח – כל השבוע מ- 19:00 ועד השעות הקטנות. ימי שישי – מ- 14:00. בקרוב – המקום יהיה פתוח גם אחה"צ. טלפונים: 050-5530657, 050-2561022.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש