פיצה דל פיירו

מאת: אביבה דקל ● 28/11/2012 12:51 ● ערב ערב 2578
"פיצה דל פיירו – הבחירה של אילתים". זה מה שכתוב על השלט המתנוסס מעל לפיצריה החביבה שבמרכז 'מור'. מה שנכון נכון
פיצה דל פיירו

אילתים רבים, כשמתחשקת להם פיצה טעימה, טרייה ועסיסית, מחייגים באופן טבעי לגמרי ל'פיצה דל פיירו', והפיצה אצלם בבית תוך דקות. וגם אם מתחשק להם משהו אחר מהמגוון העשיר של מנות טעימות שאפשר לקבל כאן, הכל יגיע אליהם הביתה חם וטרי תוך זמן קצר מאד. ואם בא למישהו לצאת מהבית לבד או עם כל המשפחה, ולא ללכלך כלים, אתם מוזמנים למרכז 'מור' ליהנות במקום מאוכל טרי, בריא, טעים וכשר ובקרוב מאד אפילו כשר למהדרין.

פיצה דל פיירו היא לא רק פיצריה – בנוסף לפיצות תוכלו ליהנות כאן ממבחר גדול מאד של מטעמים :
פסטות – ספגטי, פנה, ניוקי ועשרה סוגי רביולי ברטבים שונים.
סלטים טריים הנחתכים מדי יום במקום ביניהם: סלט טונה, סלט יווני, סלט פסטה, סלט סיציליאני והמיוחדים והמומלצים של 'פיצה דל פיירו': סלט 'אבו גוש' - עגבניה, מלפפון, בצל סגול, טחינה, פטרוזיליה, חומוס גרגרים, ביצה קשה וקרוטונים, או סלט ניסואז – טונה, ביצה קשה, תפוח אדמה, עגבניות, שעועית ירוקה ומלפפון חמוץ.
'פניני' – ג'בטה במילויים שונים – טוניסאי, ישראלי, סביח ויווני. כל ג'בטה מוגשת בלווי סלט ירוק אישי, והיא מהווה בעצם ארוחה מלאה.
ועוד לא דיברנו על הבייגל טוסט (שרבים מעידים עליו שהוא הכי טעים בעיר), על תפוחי אדמה מוקרמים, שקשוקה, ג'חנון, מבחר פוקצ'ות, מקלות שום, מלווח מגולגל במילויים שונים – ואת כל המאפים מכינים ואופים במקום.
אבל הלהיט של 'פיצה דל פיירו' הן ללא כל ספק הזיוות. הבצק כמובן נעשה במקום בעבודת יד, והוא מגיע לשולחן הסועדים כשהוא ממולא מילויים שונים. זיוה טוניסאית מכילה טונה, זיתים ירוקים, תפוחי אדמה, לימון כבוש וביצה קשה ורוטב לימון, זיוה סביח מכילה טחינה גולמית, חצילים וביצה קשה, ואילו בזיווה יוונית תמצאו מילוי של גבינה צהובה וגבינה בולגרית, זיתים ירוקים ובצל.

ב'פיצה דל פיירו' גם מבחר קינוחים טעימים כמו בוואריה, מלבי חלבי, מוס שוקולד, פנקוטה, עוגת גבינה וקדאיף, אבל הקינוח המנצח הוא ללא ספק 'זיוה נוטלה' - מאפה שוקולד פריך במילוי נוטלה.
"למרות האיכות המצוינת של המוצרים, המחירים אצלנו נמוכים", אומר אפי, "וחומרי הגלם בהם אנו משתמשים הם הטובים ביותר בשוק – החל ברוטב הפיצה שאנו מייבאים מאיטליה ועד ל100% גבינה של 'תנובה' – ללא גבינה סינטטית".

ועכשיו גם 'גלידה דל פיירו'


בימים הקרובים, תוכלו ליהנות, בנוסף לפיצות וכל המאכלים שפירטנו לעיל, גם מגלידה משובחת אותה תוכלו לקבל ב'גלידה דל פיירו', שנפתחת בימים אלו בצמוד 'לפיצה דל פיירו'. הגלידה שתוגש במקום מיוצרת במיוחד עבור 'גלידה דל פיירו' במפעל האילתי 'קסטיליאנו', שהגלידה שלו היא בין המשובחות בארץ. בין הגלידות גם גלידות ללא סוכר וללא גלוטן, כך שכל אחד יכול ליהנות מגלידה טעימה במיוחד המתאימה לו שהיא גם כשרה למהדרין (היחידה באילת).
ב'גלידה דל פיירו' תוכלו ליהנות גם ממבחר קינוחים: קרפים בממרחים שונים, ופל בלגי המוגש עם גלידה בטעמים שונים והמון המון קצפת וגם סופלה שוקולד. בנוסף, תוכלו לבחור ב'גלידה דל פיירו' ממתקים מתוך מבחר ענק של מתוקים שגם הם, כמו הגלידה, כשרים למהדרין.

'פיצה דל פיירו' ו'גלידה דל פיירו', מרכז 'מור', פתוח 24 שעות ביממה. סגור - רק מכניסת השבת ועד מוצ"ש. טייק אווי ומשלוחים, והעיקר כשר בהשגחת רבנות אילת ובימים הקרובים - כשר למהדרין. אתר: WWW.DEL-PIERO.CO.IL.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש