יאכטה 'המפלט' תגשים לכם חלום

מאת: אביבה דקל ● 29/11/2012 19:34 ● ערב ערב 2578
צילום: נטף דהן / במימיו הכחולים של מפרץ אילת, במרינה שמאחורי מלון 'מג'יק פאלאס', מחכה לכם היאכטה 'המפלט' שתעזור לכם להגשים משאלות וחלומות.
יאכטה 'המפלט' תגשים לכם חלום

תמונת כתבה


האם חלמתם פעם על ערב רומנטי - רק אתה ובת זוגך מפליגים לעבר השקיעה ואתה כורע ברך ומציע נישואין? או להפתיע את בת זוגך בהצעת נישואין תוך כדי הפלגה עם חברים קרובים? חלום כזה יכול להתגשם ללא קושי. כל מה שצריך לעשות הוא להזמין הפלגה על יאכטת 'המפלט' ומובטח לך שאתה ובת זוגך לא תשכחו את הצעת הנישואין הזו לעולם ותשובו ותספרו עליה לילדים ולנכדים שוב ושוב.
או אולי את או אתה רוצה חגיגת יום הולדת באווירה מיוחדת עם אוכל טוב, שתייה ומוסיקה? משהו לא גדול ורועש, כי אם אינטימי וחגיגי במיוחד עם קומץ חברים של לא יותר מ- 13 איש - יאכטה המפלט היא התשובה.

מעוניינים בהפלגה של יום לאי אלמוגים למשל? לבקר על האי, להשתכשך במים, קצת להסתלבט על הסיפון וליהנות מארוחת ברביקיו טעימה? הצוות של יאכטה המפלט יארגן זאת בשבילכם עד הפרט האחרון.

או אולי החלום שלכם הוא הפלגת דיג במפרץ אילת שבה יעמידו לרשותכם ציוד דיג מקצועי וגם יגישו לכם שתייה חמה וקרה, פירות ועוגות?

כל החלומות האלה הם במרחק של שיחת טלפון אחת ליאכטת המפל'.

יאכטת המפלט היא יאכטה מנועית מפוארת באורך שלושה עשר וחצי מטר שעל סיפונה תוכלו להגשים כל אחד מהחלומות האלה. כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר ליאכטת המפלט, לספר להם על הפלגת החלומות שלכם והם יהפכו חלום למציאות.

תמונת כתבה


יאכטת המפלט
אביחי בטיט 0577455464.
כל השבוע למעט שבת.
היאכטה עוגנת במרינה מאחרי מלון 'מג'יק פאלאס'.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש