’אגס'-מלכת היופי של הירקות והפירות

מאת: או-מד מדיקל ● 19/12/2012 15:51 ● ערב ערב 2581
רשת 'אגס' השייכת לחברת 'שפיט' היא רשת חנויות פרי וירק ידועה ומוכרת שלה סניפים פזורים בכל הארץ. בכל מקום בו קיימת חנות של רשת 'אגס' היא מושכת אליה לקוחות מכל הסביבה בשל איכות המוצרים והמחירים הנוחים. כשנפתחה לפני כשנה החנות באילת, היו רבים ששמחו לשמוע שהרשת, אותה הכירו ממקומות אחרים בארץ הגיעה גם לאילת.
’אגס'-מלכת היופי של הירקות והפירות

'אגס' באילת היא חנות יפהפייה, השוכנת במבנה עגול, ואילולא ציורי הירקות והפירות המכסים את השטחים שאינם עשויים זכוכית, הייתם חושבים שהגעתם לאולם אירועים או לדיסקוטק מהודר. רושם זה כמובן חולף במהרה כשנכנסים לחנות ומגלים את התערוכה מעוררת התיאבון של פירות, ירקות, פיצוחים ופירות יבשים המסודרים בערימות צבעוניות לאורך הקיר העגול שבתוך החנות. כשתסקרו את ערימות הפרי והירק ותגלו את תגי המחיר, תבינו שהמקום לא רק יפה - הוא גם זול ביותר.
אוהבי פרי וירק ימצאו כאן כל מה שעולה על דעתם במחירים ללא תקדים.

המבצעים כאן מתחלפים כמעט כל שבוע לדוגמא:
בשבוע שהמתחיל ביום חמישי ה- 6/12/12 התחיל מבצע מיוחד: עגבניות, תפוחי אדמה, כרוב לבן, קלמנטינות, תפוזים וחציל כולם ב-2.99 ₪ לק"ג בלבד. לכן שווה לעקוב אחר הפרסומים ולהתעדכן במבצעים.

אבל גם הירקות והפירות שלא במבצע הם במחירים מפתיעים ושווים לכל נפש.

משלוחים חינם בהזמנה טלפונית
ב'אגס' אילת מציעים שירות מיוחד- הזמנות טלפוניות, ללא דמי משלוח. ב'אגס' דואגים שלא תמתינו ארוכות על הקו לפני שתוכלו למסור את ההזמנה, והם מבטיחים שבמשלוח שיגיע אליכם עד הבית יהיו הירקות והפירות הטריים והיפים ביותר - כאילו בחרתם אותם בעצמכם, ואולי בעצם אפילו יפים יותר, שכן כל פרי וירק נבחר ונבדק על ידי איש צוות מנוסה.
את החנות מנהל אבי הרשטיק, שמאחריו ניסיון רב בתפקידי ניהול סופרמרקטים.
אבי, חשב שכר במקצועו, עבד במשך 25 שנה כחשב שכר ומנהל משאבי אנוש במלונות בארץ. הוא הגיע לאילת להרצות בקורס לחשבי שכר במכללת אילת וכבר אחרי שלוש הרצאות החליט שאילת היא המקום בשבילו. לימים, משהוצע לו להצטרף לצוות שהקים במרכז הביג את קלאב מרקט, החליט אבי שהרעיון להסתובב בין אנשים ולא לשבת כל היום במשרד עם ניירות ובעיות משכורות של חברים לעבודה הוא רעיון מצוין. אבי החליף מקום עבודה ומקצוע ומאז הוא בענף. כשהוצע לו על ידי רשת 'אגס' לנהל את החנות, הוא קיבל לידיו את המשימה, והתייחס אליה כעוד אתגר, ואכן החנות מנוהלת להפליא. מדי יום מגיעה סחורה טרייה לחנות מחברת 'שפיט', חברה העוסקת בשיווק פרות וירקות מהוותיקות והגדולות בארץ. המחירים תמיד נוחים ביותר ולמרות תנועת הלקוחות הערה, החנות כל הזמן נקייה, מצוחצחת ומזמינה. הצוות תמיד סבלני, עם חיוך על השפתיים, ותמיד יעשו הכל כדי לשרת את הלקוחות כמיטב יכולתם. אז למה אתם מחכים? הפירות כבר מחכים לכם על המדפים. (תדמית).

'אגס' אילת
מיקום: רחוב המלאכה 9, א. ת.אילת, מול קניון העיר
טלפון: 08-9409570
פתוח: ימים א', ב', ג' בין השעות 08:00-20:00,
ימים ד', ה' 08:00-21:00 שישי 08:00-15:00

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש