שיקגו גריל בר - גן עדן לקרניבורים בהילטון מלכת שבא

מאת: אביבה דקל ● 26/12/2012 11:50 ● ערב ערב 2582
חולמים על מנת בשר איכותי? מחפשים מסעדה ברמה שתשאיר לכם טעם של עוד?. 'שיקגו גריל בר' הממוקמת במלון 'הילטון מלכת שבא', היא המסעדה, והיא בהחלט לא סתם עוד מסעדה. נקודת חן מופלאה בלב אזור התיירות, המעניקה לסועדים בה חוויה קולינרית שונה ומגוונת באווירה רומנטית ואלגנטית
שיקגו גריל בר - גן עדן לקרניבורים בהילטון מלכת שבא

תמונת כתבה


יש במסעדת 'שיקגו גריל בר' את כל האלמנטים שיהפכו עבורכם את הסעודה למשהו שהרבה מעבר. אלו הבשרים האיכותיים, המנות המיוחדות, והאווירה הקסומה, שיהפכו את הארוחה לערב מהנה במיוחד. בחלל המסעדה המעוצב משולבים אלמנטים קלאסיים ומודרניים, טכנולוגיה עכשווית ושימוש בחמרי גלם משובחים, היוצרים הרמוניה, הרגשה נינוחה, מפנקת ועשירה. המקום יכול להכיל בנוחות עד מאה סועדים.
ואם לא די באלו, הרי שמנהל המסעדה, עופר פז, ידאג לכך שתקבלו שירות מעולה. פז, מסעדן מנוסה, שניהל מסעדות יוקרה באיטליה, ספרד, אנגליה וגם בתל אביב, מביא אתו תרבות אירוח אירופאית מוקפדת ומפנקת כאחד.
השף איזי גלבוע, האחראי שתיהנו מכל מנה בתפריט המגוון והעשיר, למד את אומנות הבישול בבית הספר לקולינריה וגסטרונומיה LENOTRE בפריז שבצרפת, וברזומה שלו שזורות תחנות קולינריות מפורסמות רבות.

על טהרת הבשר


התפריט העשיר והמגוון מבוסס על בשרים איכותיים מחוות הגידול ברמת הגולן, ויבוא של בשר אנגוס מחו"ל המיושנים במקום. בחדר היישון שבמקום, עובר הבשר המשובח תהליך יישון בתליה משך 23 יממות רצופות בטמפרטורה של מעלה אחת צלזיוס. לחדר היישון שבמסעדה קיר שקוף שדרכו יכולים הסועדים להתרשם מתהליך היישון.
בתפריט מככבות מנות מיוחדות של בשר על עצם.
מנת הדגל של המסעדה היא - 'שיקאגו פילה בקר' - נתח מרכזי של פילה פידלו מאורוגוואי במשקל 270 גר', מוגש בלווי מח עצם-מעדן מלכים אמיתי במחיר-172 ₪
מנה נוספת הראויה לציון מיוחד, היא ארוחת קצבים זוגית בה מוגש על משטח ברזל לוהט ק"ג בשר מסוגים שונים: אנטרקוט, סינטה, שיפודי פילה, צ'וריסו, מיני בורגר ופרגית צלוייה בלווי בצל אדום בגריל, רוטב צ'מיצ'ורי ביתי וציר בקר במחיר 175 ₪ לסועד.
מאחר והמסעדה היא גם מסעדה משפחתית יש בה מגוון מנות ילדים.

בנוסף לחלל המרכזי המדהים יש במקום שני חדריV.I.P. בהם אפשר ליהנות בפרטיות מוחלטת מארוחת בשרים משותפת המוגשת למרכז השולחן. בשעות הערב המאוחרות, יכולים אורחי המסעדה ליהנות מתפריט בר קליל בלווי אלכוהול משובח.
המסעדה מציעה גם שירותי אירוח לאירועים פרטיים של עד מאה איש: ימי הולדת, חגיגת אירוסין, בריתות וחתונות, וערבי גיבוש לחברות ועסקים. (תדמית).
בואו לחגוג סילבסטר
בערב הסילבסטר ה-31/12/2012 נפרדים ב'שיקגו גריל בר' משנת 2012 ומקבלים את פני השנה האזרחית החדשה בחגיגה מושלמת של טעמים, ריחות, אלכוהול משובח, אוכל נפלא, זיקוקים ומוסיקה.
ערב קסום זה מתחיל בשעה 21:00 בקבלת פנים במרפסת המסעדה במהלכה יוגשו משקאות שונים בלווי טעימות של מנות לצלילי טריו מוסיקלי.
בשעה 22:00 תוגש במסעדה ארוחת ערב שהורכבה במיוחד לערב זה על ידי שף המסעדה איזי גלבוע. בחצות שמפניה וזיקוקים על מרפסת המסעדה ואחרי הזיקוקים החגיגה נמשכת באולם הכנסים של המלון לצלילי מוסיקה לריקודים.

שיקגו גריל בר מלון הילטון מלכת שבא טלפון להזמנות: 08-6306687

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש