ורד אסתטיקס- כבר בדרך למאה העשרים ושתיים

מאת: אביבה דקל ● 26/12/2012 11:57 ● ערב ערב 2582
ב'ורד אסתטיקס' שבבעלותה של ורד בוחבוט, קוסמטיקאית רפואית M.E.C. החידושים לא עוצרים לרגע. אז מה הפלא שהתחושה כאן שהמאה ה – 22 כבר הגיעה."הדבר החשוב ביותר הוא להישאר עם היד על הדופק ולהביא לתושבות אילת, למרות הריחוק ממרכז הארץ את הטכנולוגיה החדישה ביותר", אומרת ורד
ורד אסתטיקס- כבר בדרך למאה העשרים ושתיים

ורד הצליחה כבר לפני זמן רב להזניק את המכון שלה למאה העשרים ואחת בעזרת המכשור הטכנולוגי החדיש, התכשירים שהם המילה האחרונה בשוק, ובזכות הידע הרב שרכשה במשך שנות עבודתה. ורד מגיעה לתוצאות מדהימות, ופותרת בעיות שאולי במקום אחר לא היו מצליחים לפתור.

חדש חדיש ומחודש


אם במיטב המכשור החדש והחדיש עסקינן, הרי שאצל ורד אסתטיק תמצאו בשימוש את מכשיר OR-LIGHT+ מבית 'היפריון' צרפת, להסרת שיער גוף, פנים וטיפולים נוספים
ורד היא הראשונה שהביאה לאילת מכשיר זה, המשתמש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם להסרת שיער ללא כאב. מכשיר ה - OR-LIGHT+ הוא מספר אחד במהירות ובתוצאה הקלינית הטובה ביותר. אחד היתרונות הבולטים שיש למכשיר זה למטופלים בארצנו רווית השמש כמו ארצנו, הוא העובדה שאפשר לטפל בעזרתו בהסרת שיער במשך כל עונות השנה, כולל בקיץ, על עור כהה ועור שזוף ללא כאבים. המכשיר עובד בטכנולוגית SPL – האנרגיה הנפלטת מהמכשיר, נקלטת על ידי הפיגמנט (מלנין שבשערה), מומרת לאנרגית חום הפוגעת בנימים המזינים את זקיק השעה ומשמידים אותו. בעזרת מכשיר ה- SPL מטפלת ורד בפיגמנטציה, באקנה וגם בפטרת הציפורניים, בהעלמת נימי דם ובהצערת העור והכול במהירות מרבית ובתוצאות הטובות ביותר.

ורד תמצק לכן


רוצות למצק את הגוף או את עור הפנים, בעזרת מכשיר ה- 'טווין לייט', מבית 'מד אופ', מכשיר חדש בו משתמשת ורד, תמצקו את הגוף, הפנים ואפילו תיהנו מהצרת היקפים בטכנולוגית R.F. (גלי רדיו) בשילוב לייזר ואור ליניארי. לצורך טיפול זה צריך הגוף להיות רווי במים, וגלי הרדיו יכולים לחדור לשכבה העמוקה של העור ולהמיס את הקשרים בין מולקלות השומן, לגרום להן להתפרק ולהיספג במערכת הלימפתית והם נפלטים כמו כל פסולת אחרת בדרך טבעית. מכשיר זה משמש גם לטיפולי פנים בהם טכנולוגית ה- R.F מפרקת את הקולגן הישן ובונה שכבת קולגן חדשה.
לצורך טיפולי הפנים משתמשת ורד גם במכשיר ה'פילינג יהלום' המלטש ומנקה את עור הפנים, תורם להבהרת העור ולמראה אחיד, ללא כימיקלים וללא חומרים העלולים לגרום אלרגיה. כמו כן משתמשת ורד במכשיר האוקסיג'ן, המחדיר חמצן וויטמינים לעור ותורם למיצוקו, להעמקת הלחות בו ולחידוש תאי עור הפנים, וגם במכשיר ה'מזו-רולר' בו משתמשת ורד בסדרות הטיפולים על פי שיטת דר' דב קליין. ה'מזו-רולר' הוא גלגלת מחטים, המחדירה חומר המגביר את זרימת הדם, מעבה ומהדק אלסטין בעור ומהדק אותו.

מגוון טיפולים נוספים ותכשירים ייחודיים


גם איפור קבוע מתבצע במכון של ורד אסתטיק, בעזרת מכשור מתקדם. הצבעים הם מינרלים, ללא כימיקלים, על בסיס טבעי, שיש בהם פחות סיכונים לאלרגיות ותופעות לוואי. כמו כן, אפשר ליהנות אצל ורד ממניקור ופדיקור רפואי המבוצעים בכלים חד פעמיים לסטריליות מושלמת.
את תכשירי הקוסמטיקה של דר' דב קליין, אפשר לרכוש רק אצל 'ורד אסתטיקס'. כאן אפשר למצוא גם את הקרמים מתוצרת ארה"ב של חברת PETER THOMAS ROTH שהם מוצרים פרא רפואיים הנחשבים למובילים בתחום הטיפול באקנה ואנטי איג'ינג עם מגוון של למעלה ממאה מוצרים. (תדמית).

טיפולי אסתטיקה ע"י דר' אולגה קוטליאר M.D


דר' אולגה קוטליאר M.D. מומחית מובילה ברפואה אסתטית ודרמטולוגיה כללית. מגיעה לורד אסתטיק אחת לחודש ומטפלת במילוי קמטים, הזרקת בוטוקס, עיבוי ועיצוב שפתיים בשיטה חדשנית- מזותרפיה- טיפול ייחודי באילת. דר קוטליאר עושה גם פילינג קילוף, מלוי עצמות לחיים ושקעים מתחת לעינים. השיתוף של ורד אסתטיקס ודר' קוטליאר נותן מענה לכל טיפולי היופי המתקדמים.

דר' אולגה קוטליאר מגיעה ל'ורד אסתטיקס' בימים 3,4-1-13. תורים יש לקבוע בהזמנה מראש.

זה הזמן להתפנק


לרגל סיום שנת 2012, 'ורד אסטתטיקס' שמחה להעניק מגוון הטבות:
הזמיני טיפול פנים בשיטת דר' דב קליין וקבלי במתנה קרם עיינים, או פילינג גרגרים אקטיבי בשווי -210₪ ( שלוש שורות אלה מודגש מאד ועם הלוגו של דר' קליין)

6- טיפולי הסרות שיער בית שחי -.450 ₪ בלבד
6 טיפולי מפשעה מלא - 775 ₪ בלבד

מבצע על מיצוק הגוף והפנים וטיפול בצלוליט במכשיר חדשני המשלב גלי רדיו לייזר ואור לינארי - 8+2 - שלמי על שמונה טיפולים קבלי 2 טיפולים מתנה ובנוסף קרם צלוליטס מתנה.

סרום למיצוק ומתיחה מבית ד"ר דב קליין ב 50% הנחה!
ההטבה תקפה למזמינות עד לתאריך 15/1/2013

ורד אסתטיקס'
כתובת: 7045/4, שביל הצבי 9 אילת.
טלפון: 050-9170772 ו/או 077-9339206.
שעות פתיחה: 09:00-21:00 בתיאום מראש.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש