אסטרולוגיה

מאת: או-מד מדיקל ● 2/1/2013 09:50 ● ערב ערב 2583
מאת: צילה שיר אל
אסטרולוגיה

גדי


שפע
הכוכב יופיטר נמצא כרגע בבית העבודה שלכם, אם כי נראה שבגלל ריבוי כוכבים שמשפיעים על המזל שלכם בשנה זו, לא תמיד אתם מרגישים בכך. ואולם, החל מתחילת פברואר 13' – תרגישו הרבה יותר בטוחים בתוכניותיכם ותדעו מה לעשות. בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, בחודש יולי 13', יעבור הכוכב לבית השותפויות שלכם כך שתצליחו בתוכניותיכם ותוכלו לצרף לחייכם אנשים חדשים.

אתגר
בשנה הקרובה, היחסים שלכם עם הסביבה יעמדו למבחן כיוון שנראה שהצורך שלכם למצב את עצמכם מבחינה מקצועית יעלה לכם בלא מעט מאמצים לבנות את היחסים הבין אישיים. אירועים של יחסי צבור כשלושה חודשים לאחר יום ההולדת שלכם, יעזרו לכם מאוד במטרותיכם, וכל הנושאים שאתם מעדיפים להתחמק מהם בדרך כלל בגלל חוסר בטחון יתפוגגו בשל העובדה שתראו את עצמכם באופן מוצלח, דרך עיני האחרים.

דלי


שפע
כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא בבית המקושר עם יצירתיות ולכן זה הזמן לנסות לבטא את התחושות שלכם דרך אמנות לסוגיה השונים ובהתאם לצרכיכם המשתנים. אלה מכם שיש להם ילדים יכולים לחזק את מערכות היחסים שלכם וליהנות מכך. לקראת חודש יולי 13', יעבור כוכב השפע לבית העבודה וייתן לכם את היכולת להצליח בעבודה ולקבל את הקידום הרצוי לכם.

אתגר
בשנה הקרובה, יש לכם הזדמנות לעשות שינויים בנושאי קריירה. נראה שהגעתם לפרשת דרכים, ועכשיו אתם צריכים להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך בנושאי עבודה. זו ההזדמנות שלכם להצליח במידה ותשקיעו את מירב האנרגיה בקידום עצמכם. ייתכן ויהיו לכם שינויים בנושאי עבודה בין החודשים מרץ ליולי 13'. החיים יכריחו אתכם להחליט החלטות, ולקראת אוגוסט 13', כבר תהיו במקום אחר ברמה המקצועית.

דגים


שפע
הכוכב המביא איתו יצירתיות ושמחה נמצא בבית המשפחה שלכם, כך שזה הזמן המתאים עבורכם ליצור ולתכנן תוכניות חדשות. תקבלו את התמיכה והאהדה מבית ונראה שתוכלו להצליח בתוכניות אותן אתם מתכננים מזה זמן רב לשיפור היחסים במעגל המשפחתי הראשון. לאחר חודש יולי 13', נראה שתהיו קרובים יותר לצעירים מכם במשפחה והצורך שלכם ביצירתיות יפרוץ החוצה להנאתכם ולהנאת כולם.

אתגר
בשנה הקרובה ולמעשה במשך כל השנתיים הקרובות, יהיה הכוכב סטורן בבית המקושר עם תפיסת עולם. כלומר זה הזמן שבו תהיו יותר פתוחים לקבל דעות שונות ממה שהורגלתם להם עד היום. מומלץ לכם מאוד לנצל את זמנכם הפנוי ללימודים כיוון שעכשיו זהו הזמן האידיאלי ללמוד תחומים נוספים שיעזרו לכם לשקם את ביטחונכם העצמי שלפעמים ובמיוחד בתקופה האחרונה לא היה במיטבו עבורכם.

טלה


שפע
עד לחודש יולי 13', יבקר כוכב השפע בחיק הסביבה הקרובה לכם ויביא לכם הזדמנויות להתחלות חדשות. בני משפחה וקרובים יבואו לקראתכם, ואתם תשמחו מאוד על כך שיש לכם יכולת לעזור לאחרים ולהיות בנתינה גדולה. לאחר יום ההולדת שלכם, יעבור כוכב השפע לבית המשפחה הקרובה שלכם ושוב תזכו בשמחות שיעזרו לכם להרגיש טוב עם עצמכם. תוכלו לפתור בעיות במעגל המשפחתי הראשון שעד היום לא הצלחתם.

אתגר
מתחילת השנה, ייתכן ותגיעו למצבים שבהם כספים שמגיעים לכם מאחרים לא יתקבלו, ולמרות ההבטחות שהובטחו לכם – תצטרכו לפעול בדרכים יצירתיות להבטיח את כספכם. יהיה בכם צורך להבין את המניעים והכוונות של האנשים שמתנהלים בדרך שמכעיסה אתכם. נראה שתצטרכו להגיע להחלטות בין החודשים מרץ ליולי 13', ייתכנו שינויים בחייכם, ובמיוחד לאלה שנולדו בשליש הראשון של המזל.

שור


שפע
מבחינה כלכלית, זוהי השנה שלכם. כבר בשנה שעברה נכנס כוכב השפע לבית הכספים שלכם ונתן לכם שפע של אפשרויות להתחלה חדשה ולפתרון בעיות שהיוו עבורכם נטל בעבר. החל מיום ההולדת שלכם, מומלץ לכם לשנות את מקום מגוריכם במידה וזה נכלל בתכניותיכם. כמו כן, הגיע הזמן ללמוד נושאים שתרגישו שמעשירים אתכם מבחינה אישית ורוחנית. יש לכם יכולת להיפתח ולהגיע למודעות גבוהה.

אתגר
בשנה הקרובה, ימצא הכוכב סטורן בבית השותפויות שלכם, ולכן כל הנושא הזה אישי או זוגי יהפוך להיות מאוד משמעותי בחייכם. ובמיוחד בין החודשים מרץ ליולי 13. נראה ששינויים שלא רציתם לעשות ייכפו עליכם על ידי השותפים לכם לחיים. מומלץ לכם לבדוק את האנשים הקרובים לכם ולראות האם אתם פועלים יחדיו בתאום צפיות, כך שכולכם תהיו תמימי דעים לגבי ההתנהלות הקיימת בחייכם.

תאומים


שפע
כוכב השפע נמצא כבר במזל שלכם מהשנה שעברה ועדיין אתם חווים אותו עד ליום ההולדת שלכם. הזדמנויות נוספות ייקרו בדרככם מסוף ינואר 13'. זוהי תקופה ממוזלת בחייכם ונראה שאכן תעשו את ההחלטות הנכונות, כיוון שהחל מחודש יולי 13', יעבור כוכב השפע לבית הכספים שלכם ואז תתחילו להרגיש רווחה כלכלית חדשה ופוטנציאל נוסף להגיע לרווחים טובים יותר.

אתגר
בשנה הקרובה, יימצא הכוכב סטורן בבית העבודה שלכם, כך שנראה שתשקיעו הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בכל הקשור לנושא זה. גם ההתנהלות היום יומית שלכם תראה לכם קצת כבדה מהרגיל ותרגישו שאתם חייבים לעמוד במטלות שאתם מצפים מעצמכם. החודשים בין מרץ ליולי 13' יהיו חודשים טעונים בהם תצטרכו להוכיח את עצמכם ואם לא תקבלו את מה שמגיע לכם לדעתכם, מומלץ לכם לא לפחד משינויים שיתבקשו.

סרטן


שפע
כוכב השפע נמצא בבית תת המודע שלכם, כך שזה הזמן עבורכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם על מנת שתוכלו לעזור לעצמכם בפתרון בעיותיכם האישיות והרגשיות. נראה שישנם עוד מצבים בהם נותרתם עם שאלות שאינן פתורות עבורכם. רק לאחר יום ההולדת שלכם בשנת 13', ייכנס כוכב השפע למזל שלכם ואז תרגישו שהנה סוף סוף שפר עליכם מזלכם ויש לכם יכולת לממש את תוכניותיכם.

אתגר
הכוכב סטורן יישב בשנה הקרובה בבית היצירה שלכם, כך שנראה שלא תרצו להשקיע מזמנכם, אלא בדברים שיש בהם ערך ותועלת, וזאת מכיוון שלא יהיה לכם מספיק זמן לבילויים ותנסו לשלב הנאה בעשייה תכליתית. צעירים מכם במשפחה ידרשו את עזרתכם, ואתם תאלצו להשקיע זמן ניכר מזמנכם על מנת לגרום להם להרגיש רצויים ואהובים. אלה מכם שפנויים רגשית עשויים להתחבר אל אנשים מבוגרים.

אריה


שפע
הכוכב יופיטר המביא איתו את השפע המיוחל נמצא אצלכם השנה בבית המעמד החברתי שלכם, כך שנראה שהשנה, בעקבות עשייתכם וההיכרות שלכם עם אנשים חדשים בחיים, יכולה להביא לשיפור תדמיתכם האישית בעיני רבים. ככל שתתקרבו ליום ההולדת שלכם בשנת 13', תתחילו לשאול את עצמכם שאלות ברמה האישית והרגשית, וחשבונות הנפש יתחילו לצוץ מחדש.

אתגר
בשנה הקרובה, תהיו עסוקים בענייני בית ומשפחה כיוון שתרגישו שמצד אחד אתם מחויבים למסגרת, אך מצד שני, אתם רוצים את החופש של עצמכם ולעשות ככל העולה על רוחכם. ייתכן ויהיו שינויים במסגרת המשפחתית שיקשו עליכם, ולמרות שבתחילה תהיו בטוחים שהדברים פועלים נגדכם –בסיום כל התהליך תבינו שהשינויים אומנם כאבו אך התרחשו לטובתכם ואתם חייבים להאמין בתהליכי היקום.

בתולה


שפע
אתם נמצאים בתקופה מצוינת לשיפור היכולות המקצועיות שלכם ולהצלחה בקריירה האישית שלכם. תקבלו שפע של אפשרויות חדשות. ייתכן מצב שבו תקבלו הזדמנויות חדשות שיש לבדוק אותן בזהירות עד לסוף ינואר 13'. זה זמן שמרוב התלהבות אתם עלולים לעשות בו החלטות שגויות. מחודש יולי 13', יעבור כוכב השפע לבית המעמד החברתי שלכם, כך שתוכלו ליהנות ממערכות יחסים חדשות שיעלו את ערככם החברתי.

אתגר
בשנה הקרובה, יהיה הכוכב סטורן המוכר גם בשמו המורה הגדול, בשל היכולת שלו 'לחנך' בבית החשיבה שלכם הנוגעת לתפיסת עולם. ולכן, נראה שלאט לאט תשתנה דעתכם על חייכם ועל העולם בעקבות האירועים שאתם חווים ובהחלט ייתכן כי אנשים שמאוד סמכתם עליהם ועל שיקול דעתם יאכזבו אתכם ואתם תאלצו לשנות את התנהגותכם בהתאם. תקופה משמעותית בנושאים אלה תהיה בין מרץ 13 ליולי 13.

מאזניים


שפע
כוכב השפע נמצא במקום שבו אתם יכולים להיות גאים ביכולותיכם האישיות והרגשיות ונראה שאתם בתקופה שבה יש לכם יכולת לבנות את האני הפנימי שלכם בדרך מאוד נכונה וראויה להמשך חייכם. מחודש יולי 13', יעבור כוכב השפע לבית הקריירה שלכם, כך שתוכלו ליהנות מהתובנות שקיבלתם וליישם אותן בחיי היום יום בדרך מוצלחת שתוכל לגרום לכם להכרה מקצועית שתביא ביחד איתה הצלחה כספית.

אתגר
בשנה הקרובה, יהיה הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם. עובדה זו מלמדת על כך שמומלץ לכם להיזהר בהוצאותיכם הכלכליות ולא להיסחף בקניות שמעבר ליכולותיכם. כמו כן, מומלץ לכם לשמור כסף בצד על מנת שברגע שתאלצו להשתמש בו, תהיה לכם היכולת להחזיק מעמד מבלי לבקש עזרה מאחרים. היכולת שלכם להתגבר על קשיים תעזור לכם בחיזוק הדימוי האישי שלכם. התקופה המשמעותית היא בין החודשים מרץ ליולי 13.

עקרב


שפע
במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם, יש לכם הזדמנות נדירה לקבל עזרה ותמיכה כספית מאנשים קרובים לכם. זה הזמן שלכם להוכיח את יכולותיכם ולפעול בהתאם. היכולת שלכם להצליח תהיה במיטבה כך שאנשים יאהבו את מעשיכם ויפרגנו לכם. מחודש יולי 13', יגיעו אליכם הזדמנויות שבהן תחליטו שאתם רוצים לנפוש ולנסוע לבלות בחו"ל במקומות יפים ומסקרנים.

אתגר
כוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול יבקר במזל שלכם וילמד אתכם לקחת אחריות על החיים ממקום אחר. זה לא שאינכם יודעים לקחת אחריות במקרה ואתם נאלצים לעשות זאת, אלא שהפעם תהיו שקועים בתוך הסיטואציה ברמה כזו שתאלצו לעזור לעצמכם על ידי התמודדות עם הקשיים בעזרת לקיחת אחריות, בעיקר בין מרץ ליולי 13'. הדרך הנכונה להתמודדות היא זרימה עם האנרגיה מבלי להתנגד לה.

קשת


שפע
עד לחודש יולי 13', יש לכם הזדמנויות למצוא לעצמכם את השותפים המתאימים מבחינה אישית, רגשית וגם מקצועית. זוהי תקופה שבה תלמדו על עצמכם כיצד אתם מתפקדים בשותפויות השונות של חייכם ומהם הגבולות שלכם בתחומים אלה. מחודש יולי 13', יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם יכולת להצלחה כספית על ידי עזרה מאחרים. תרגישו שהנה סוף סוף עליתם על הגל הנכון והיכולת הכלכלית שלכם להצלחה תגבר.

אתגר
במהלך השנתיים הקרובות, יבקר הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה הגדול בבית תת המודע שלכם. עובדה זו תאפשר לכם להתחבר לאני הפנימי שלכם ולקבל משם תשובות לגבי דברים שמעסיקים אתכם ביום יום ואתם, לפעמים, בגלל העומס האישי, נטולי תשובות להתנהגויות שלכם. תרגישו צורך להתבודד ולהיות שרויים בתוך עצמכם. תקופות משמעותיות יהיו בין פברואר ליולי 2013.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש