ניהול פלוס ואתם מסודרים

מאת: אביבה דקל ● 2/1/2013 10:41 ● ערב ערב 2583
ניהול פלוס הוא כבר מזמן לא ה'ילד החדש בשכונה'. מאז נפתח באוגוסט 2010, הפך 'ניהול פלוס' למרכז ההדרכה ללימודי תעודה והכשרות מקצועיות המוביל והפעיל באילת. בהווה, 'ניהול פלוס' הוא חלק בלתי נפרד מהעיר והקהילה - מאות תלמידים ששאפו ושואפים להתמקצע בתחומים שונים בהם עסקו, או לעבור לתחום מקצועי שונה וחדש
ניהול פלוס ואתם מסודרים

ליאור נבו בן 33, נשוי למיכל גונן נבו (מורה לאומנות בבי"ס 'גלים') ואב לשני ילדים, מייסד ומנכ"ל 'ניהול פלוס', מאמין שהדרך הטובה ביותר להתפתחות אישית היא דרך השכלה פורמלית וידע מקצועי.
בשנת 2010 החליטו ליאור ומיכל לחזור להתגורר באילת (מיכל ילידת העיר וליאור מראשון-לציון), וליאור נוכח לדעת שאילתים רבים מוותרים על לימודים והשתלמויות בשל ההוצאות הגדולות הכרוכות בנסיעה ללימודים במרכז הארץ. או אז החליט ליאור על הקמת מרכז הדרכה ולימודים רב תחומיים באילת. וההיענות גדולה. התלמידים הרבים שכבר סיימו את לימודיהם (כ-1,000 תלמידים במסגרות השונות בשנתיים וחצי) ב'ניהול פלוס', והתלמידים הרבים הלומדים בו היום, מוכיחים שהצעד שעשה בפתיחת המרכז היה צעד נכון, שיצעיד את העיר ואת תושביה קדימה באמצעות השכלה.
ליאור, ממש כמו אבא, גאה בהישגי תלמידי 'ניהול פלוס' ומבהיר "הכוח של אילת, בסופו של דבר, מגיע מהמשאב האנושי שלה, פתיחת המרכז היא הדרך שלי לשווק את האני מאמין שלי, על ידי קידום באמצעות לימוד וחינוך. זו גם הזדמנות לתרום לחברה. כל אחד ואחד מהתלמידים שעברו אצלנו הכשרה, התקדם בדרכו האישית והמקצועית".

בשם המקצועיות


'ניהול פלוס' משתף פעולה בלעדי עם מרכזי ההדרכה המובילים והמתקדמים במשק הישראלי כדוגמת הקריה האקדמית אונו, ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל, המכללה למשאבי אנוש, המרכז הישראלי לשיווק, כרמל בטיחות, קורסי המנהלים של דר' דליה זליקוביץ ודר' יורם גלי ועוד ומביא לאילת את המרצים הטובים ביותר בתחומם. "אנו שמים דגש על איכות מוצר בלתי מתפשרת וחותרים לשתף פעולה עם המרצים, היועצים ואנשי העסקים המובילים בישראל", אומר ליאור. "טובי אנשי המקצוע מגיעים לאילת בכדי להעניק לתושבי העיר מניסיונם וידיעותיהם, כל זאת בהתאמת המחיר ליכולתו וצרכיו של הלקוח. כל משתתף בפעילות הדרכה מבית 'ניהול פלוס', רוכש ארגז כלים יישומי למימוש מיידי ביום העבודה הבא בתום כל מפגש ומפגש".
ב'ניהול פלוס' מאמינים שהדרך הטובה ביותר לרכוש ולהטמיע ידע היא בדרך של התנסות וחוויה ושמים דגש רב על תרגול, סימולציות ודוגמאות 'חיות' מעולם התוכן של הפעילות.
מנהלת בית הספר והאחראית על הקורסים מתחילת דרכה של המכללה היא הדר סיגלית (אם לשתי בנות), בעלת ניסיון רב שנים בתחום ההדרכה וההתפתחות האישית. לדבריה היא מתרגשת כל פעם מחדש במעמד חלוקת התעודות לתלמידים בסוף כל קורס וקורס.

ב'ניהול פלוס' תמצאו מגוון עשיר של קורסים בתחומים שונים, החל מ-20 שעות לימוד ועד ל-350 שעות. בסיום כל קורס, מקבל המשתתף תעודת סיום המוכרת ומוערכת בכל הארץ, החל מהמכללה ששותפה לקורס, ובקורסים הרלוונטיים גם על-ידי התמ"ת.
בין הקורסים העתידים להיפתח בקרוב: קורס הכשרת מנחי קבוצות, קורס ניהול משאבי-אנוש, קורס ניהול קניינות ורכש, השקעות בשוק ההון, קורסים מקצועיים בענף הבניה ובתחומי עבודה שונים, קורסי שיווק ומדיה דיגיטלית, מגוון קורסי העשרה וימי עיון ועוד.
'ניהול פלוס' היא לא רק מכללה ייחודית ושונה מהמכללות האחרות בעיר, אלא גם מהווה מרכז מומחים ויועצים עסקיים (שיווק, ניהול עסקי ויזמות, פיננסים ומשכנתאות, התפתחות אישית ועוד), וכן מרכז מרצים ארצי המעסיק מעל 150 מרצים בתחומים השונים מדן ועד אילת. "בעזרת שותפינו לעבודה- המכללות הטובות ביותר בישראל, ובעזרת צוות הניהול של המכללה, אנו שומרים על רמה גבוהה של הדרכה ועל שירות איכותי לסטודנטים. בעזרת 'ניהול פלוס' כל אדם שרוצה להגיע למשרה ניהולית ורוצה ללמוד ולהחזיק בידו תעודה המוכיחה על התחום בו התמחה, יכול לעשות זאת אצלנו באילת. הקורסים מיועדים למנהלים בדרגים שונים, וגם למי שנמצא בתחילת דרכו לקריירת ניהול. אני גאה להיות תושב העיר אילת, ושמח שאני יכול לקחת חלק אקטיבי בקידום העיר בכלל ובתושבי העיר בפרט", מסכם ליאור. (תדמית).

'ניהול פלוס'
מיקום: בית פיליפ מוריי, קומה ב'
טל': 077-5150576
פקס: 077-5150578
lior@nihulplus.co.il

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש