איך שנוחת עלינו מיתון, אחת לכמה שנים, מיד אנחנו, בעלי העסקים, חושבים כיצד נצמצם בהוצאותינו. ואולם להתמקד בחסכון בלבד זוהי טעות נפוצה, שכן, דווקא בעת מיתון, חשוב לחשוב איך להגדיל את המכירות. דווקא משום שנתח הרווחים נשחק והלקוחות לוחצים על הנחות הולכות וגדלות, כשמהעבר השני מחירי חומרי הגלם רק עולים, עליכם לחפש עוד ועוד מכירות. אם רק תצמצמו, תמצאו עצמכם לבסוף עם עסק קטן וחלש ומכאן שגם הפסדי יותר. לכן זכרו, הכלל הראשון בעת מיתון הוא לא להסתפק רק בצמצומים, אלא לדאוג למכירות חוזרות ושיווק