אילתי פלוס – כי לאילתים מגיע הרבה יותר...

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 9/1/2013 13:21 ● ערב ערב 2584
מועדון הצרכנים של האילתים גאה לבשר: הגיע הזמן להיפטר מכל כרטיסי ההטבות שצברתם לעסקים שונים באילת. מהיום – כל ההנחות, ההטבות והמבצעים התקפים לשנה, בכרטיס חכם אחד, שמרכז את מיטב בתי העסק בעיר. הכרטיס שישנה את הרגלי הצריכה בעיר. משתלם להיות אילתי פלוס, נכון?
אילתי פלוס – כי לאילתים מגיע הרבה יותר...

'אילתי פלוס' הינה חברת פרסום ושיווק, עם קונספט ייחודי ומיוחד, המפרסם עסקים אילתים אשר מכבדים את תושבי אילת בהנחות, הטבות ומבצעים מיוחדים. החברה היא פרי יוזמתם של שני תושבי אילת וותיקים - מתן זרחי ועידן זינו- סטודנט לתעשייה וניהול.

עידן: "החברה נולדה מתוך צורך לפרגן לאילתים. אנו ב'אילתי פלוס' גילינו את הצורך העיקרי של האילתים להיות מיוחדים ולקבל הנחות במגוון בתי עסק בעיר. הכרטיס נותן הנחות לאילתים בלבד".

" 'אילתי פלוס' מביאה את כלל העסקים בעיר למכנה משותף - לבוא לקראתנו התושבים", מספר עידן על החברה ומוסיף: "עסקים המצטרפים לחברה מעניקים לנו האילתים הנחות מיוחדות, גבוהות ולא רגילות. כל זאת, כדי לספק לכלל תושבי העיר המרוחקת מן המרכז הנחות ומבצעים מחד ומאידך, לתת לבעלי העסקים פרסום ושיווק יעיל".

מי זכאי לתעודת 'אילתי פלוס'?
עידן: "תושבי אילת בעלי תעודת תושב בתוקף או מי מהרשום במרשם האוכלוסין, עובדי בתי מלון בעלי כרטיס עובד או אישור העסקה ממלון על שלושה חודשי העסקה".

איך מצטרפים?
"אפשר להתקשר איתנו, אפשר להגיע למשרדים שלנו, אפשר להירשם באינטרנט וכן יש לנו שירות עד הבית".

איך מקבלים כרטיס 'אילתי פלוס' עד הבית?
"נכנסים לאתר המועדוןwww.Eilatiplus.co.il , ממלאים את הפרטים האישיים ב'צור קשר' (בצד השמאלי העליון של עמוד הבית), בין היתר גם תעודת זהות, מוסיפים תמונת פספורט (פנים) של בעל/ת הכרטיס, וכרטיס 'אילתי פלוס' בדרך אליכם. יש לציין, כי חובה להציג בפני השליח תעודת זהות וכרטיס תושב אילת. כמו כן, החיוב אשראי/מזומן יתבצע בבית הלקוח".

כמה זה עולה?
"50 ₪ בלבד לשנה שלמה".

איך מצטרפים בעלי עסקים?
"בעלי העסקים הרוצים לקדם את עסקם ולהצטרף למועדון מוזמנים לייצור קשר 077-4309400 עוד היום".

כמה עסקים כבר יש במאגר?
"יש לנו קרוב ל- 100 עסקים, ומדי יום מתווספים עוד ועוד".

חזון?
"שכל אילתי בעיר יחזיק את כרטיס ההנחות של 'אילתי פלוס', ושכל בתי העסק בעיר יהיו חברים במיזם".

הפתעות בקנה?
"תמיד... ראשית, לאחרונה נוסף באתר האינטרנט שלנו לוח דרושים, בו מודעות דרושים אך ורק לאילת. שנית, לבעלי עסקים ישנה אפשרות לפרסם באתר האינטרנט שלנו. שלישית, בקרוב מאוד אנו נוציא מדריך מיוחד בדיוור ישיר, של חברי מועדון 'אילתי פלוס', אשר יכלול מגוון מבצעים מיוחדים מעבר להנחות הקבועות של העסקים החברים. ולבסוף, אנו מכינים לתושבים הפתעה ממש שווה, יש למה לחכות".

'אילתי פלוס' – מרכז 'שלום' – קומה תחתונה, חנות 112, א' - ה'. שעות פתיחה: א'-ה' 9:30-15:00, ב' ו- ה' – גם 18:00-20:00, יום ו' – 9:30-13:00. טלפון: 077-4309400, פקס – 077-4309401. חפשו אותנו גם בפייסבוק ובאתר האינטרנט שלנו: www.Eilatiplus.co.il וביוטיוב.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש