מאירים בזול את הסביבה

מאת: אסטר שטרית ● 7/3/2013 15:33 ● ערב ערב 2064
הן יפות, מעוצבות בשלל עיצובים חדישים, והכי חשוב- הן סולאריות, חסכוניות וירוקות. קבלו את תאורת הגן הסולארית שתעשה לכם את החצר יפה הרבה יותר וגם זולה לתחזוקה. חושבים ירוק.
מאירים בזול את הסביבה
תגיות: עיצוב הבית

בעידן בו לחשוב ירוק זו כבר לא מילה גסה, ממש כמו שאין פסול לחפש לחסוך בעלויות החשמל ותחזוקת הבית, התאורה הסולארית היא המומלצות בימים אלו לשבילים, חצרות וגינות, ולכל מקום אחר החשוף לאור השמש. אמצעי התאורה השונים מקבלים את האנרגיה שלהם ישירות מן השמש, ולא מדלק או חשמל. שימוש בתאורה מסוג זה יחסוך לכם שימוש בחשמל וגם שימוש בחיווט, ובכך תקיימו שמירה על איכות הסביבה בשני מישורים. אם לא די בעזרה לסביבה, הרי שתאורת גינה מושקעת יכולה להוסיף לגינה אווירה שונה, חמה ופסטורלית.

סוגי תאורה סולארית

מתקני תאורת גן סולארית מגיעים בסוגים וצבעים מגוונים, כולם בנויים כמשטח קטן שקולט את אור השמש וממיר אותו לאנרגיה חשמלית. באמצעות סוללה הנטענת מצבירת החשמל שנוצר בשעות האור, גוף תאורה בעל ספק נמוך נדלק אוטומטית עם רדת החשיכה ונכבה עם בוקר. רובם נזקקים לשמונה שעות של אור השמש בכדי להגיע לטעינה מלאה. בעירנו שטופת השמש, זאת אפשרות שבהחלט כדאי לנצל. תאורה מסוג זה שופעת יתרונות, שכן מתקן תאורת גן סולארית כזה זול, פשוט להתקנה וניתן להעבירו ממקום למקום לפי הצורך. אין צורך להדליקו ולכבותו, וכמובן, תאורת גן סולארית איננה זקוקה להשקעות בתשתית חשמל. המגוון העשיר של מוצרי תאורה אלו מקנה את האפשרות לעצב ולהאיר את גינתנו במגוון סגנונות, החל מצורות של עמודי תאורה, מסלעות, צורות של חיות, פרחים מוארים ומאירים, פסלים, גמדי גינה, מזרקות ועוד.
תמונת כתבה
צילום: מתוך קטלוג THE GREEN HOME
שלישייה על מוט אחד- מנורת גן מרהיבה בצורת החיות ציפור, שפירית ופרפר התלויים על מוט. בשעת ערב, מנורת הלד נדלקת באופן אוטומטי ומחליפה צבעים. שלישיית ספוטים- המנורה המושלמת לתאורה על הצמחים השונים בגינה. המנורה המגיעה בדגמים של אור כחול, לבן וירוק בנויה משלושה ספוטים מחוברים המשמשים לתאורת גינה. בכל ספוט אפשרות כיוון זווית אלומת האור לגובה הרצוי. אור צבעוני לתליה- מנורת תליה סולארית בעלת אור צבעוני מתחלף יכולה לשמש כאובייקט דקורטיבי לכל גינה. באהילים העשויים פלסטיק שקוף ישנן שלוש נורות לד המחליפות צבעים – ירוק, כחול ואדום, עם אפשרות לאור לבן קבוע. תאורה מעוצבת - בין כל התאורות הסולאריות תוכלו גם למצוא פסלים של זוג אוהבים, גמדים, פטריות, חיות ושאר ירקות המחזיקים את הנורה בצורה מיוחדת. כך תוכלו לעצב את הגינה ללא צורך בחשמל עם אובייקטים מרשימים , בהתאם לגינתכם. עששית סולארית – עששית סולארית הינה הנורה הקלאסית לכל גינה. היא מכילה נורת לד היכולה לפעול שעות מרובות ומהווה פתרון אידיאלי להארת הגינה באור זוהר. תאורה מסוג זה מתאימה בעיקר לערוגות הפרחים ולשבילים. סימון שבילים- כמעט בכל גינה רצוי לסמן את השביל בתאורה שתהיה גם חלק מעיצוב החלל. תאורת גן סולארית לסימון שבילים מגיעה לרוב בצבע לבן, בעלת התקנה פשוטה וקלה. נורות מסוג זה מתאימות גם לתליה על העץ . כדור בדולח – ללא ספק אחת מהנורות המיוחדות ביותר במגוון התאורות הסולאריות לגינה. נורת לד המגיעה על עמוד דקורטיבי בתוך צורת כדור בדולח, מחליפה צבעים ומהווה תכשיט לגינה. נורה עם חיישן – אם עד עכשיו חשבתם שתאורה סולארית היא החסכנית ביותר, הרי לכם תאורה סולארית הפועלת על ידי חיישן תנועה. הנורה הנדלקת באופן אוטומטי עם רדת החשיכה, פועלת על 30 אחוזים בלבד של עוצמת אור. כאשר החיישן מזהה תנועה, עוצמת האור מתגברת למאה אחוזים של עוצמת האור למשך חצי דקה. כך חוסכים גם באנרגיה של הנורה ומקבלים תאורה טובה בזמן הרצוי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש