תכשיטי תיק תק אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/3/2013 11:39 ● ערב ערב 2593
תכשיטים שבאים מאהבה. 'תיק תק'-להתרגש כל פעם מחדש
תכשיטי תיק תק אילת

על אף חזותה היוקרתית והמהודרת של חנות התכשיטים תיק תק, הנכנסים בשעריה, מיד מרגישים חמימות ביתית: העסק הוותיק (מ- 1989) הפך במרוצת השנים לתחנה קבועה עבור הלקוחות שפקדו אותו בילדותם, עם קניית השעון הראשון, מאוחר יותר, עם העגילים הראשונים, מתנות בר ובת המצווה, ושנים לאחר מכן, עם חגיגות האירוסין והנישואין.

מיכאל אדיב, הבעלים והמנהל, מספר בסיפוק רב: "אנחנו מלווים את המשפחות האילתיות לאורך שנים, ילדים שקנו אצלנו בעבר עם ההורים, עכשיו קונים לילדים שלהם".

אז מה הופך את תיק תק ליעד המועדף על האילתים לקניית תכשיטים? מלבד המבחר העדכני העצום של תליונים, טבעות, טבעות נישואים, שרשראות, צמידים, עגילים, שעונים, מציעה החנות קולקציות ייחודיות של תכשיטים מאיטליה, וייצור עצמי של תכשיטי יהלומים במחירים ללא תחרות.
כמו כן בתיק תק תוכלו למכור ו/או להחליף את הזהב ויהלומים הישנים שלכם ולקבל את התמורה הטובה בעיר.

בנוסף, מציעה החנות יחס אישי ושירות איכותי ובלתי מתפשר: צורף ו 2 שענים עובדים בחנות מדי יום ונותנים מענה מיידי לכל בקשה וגחמה, נכונים לפתור כל בעיה, מהחלפת סוללה, תיקון ועד שינוי מידות התכשיט. בשונה מהרשתות הגדולות והמנוכרות, ב'תיק תק' שמים דגש על היחס האישי וההיכרות הארוכה עם האילתים, היכרות שמסייעת להם להתאים בדיוק מושלם לכל לקוח את התכשיט המבוקש, תוך מתן מחירים תחרותיים במיוחד והיצע ענק. אדיב: "בזכות הידע והנסיון שלנו, אנחנו יודעים להביא את המוצרים הטובים ביותר במחירים הכי נמוכים".

אדיב, כלכלן, מתעד יהלומים מוסמך ומנהל כריזמטי, מנצח על נותני השירות בחנות ודואג לשמור על המוניטין והרמה הגבוהה, בכדי להבטיח לאילתים שהם קונים תכשיט מבית טוב: "כל התכשיטים שלנו עוברים דרך מכון התקנים ו/ או מכון גמולוגי מתועדים ומאושרים על ידם, העסק שלנו חבר באיגוד תעשייני התכשיטים בישראל IJMA ואני מחזיק ברשיון משבץ יהלומים מורשה".

כשמה של החנות, אדיב מאמין שגם השירות צריך להיות מהיר ויעיל – "בתיק תק". ואכן, צוות החנות המיומן מקפיד לשמור על עקרונותיו של אדיב ואת התוצאות, אפשר לראות בזרם המבקרים שפוקד את החנות בכל שעות היום וזוכה ליחס אישי במיוחד. אדיב: "אנחנו שונים מרשתות מכיוון שאנחנו מעניקים יחס אישי מאוד לתקופה ארוכה מאוד. אנחנו מכירים את הלקוחות, מלווים אותם ומחויבים להם". צרפו לכך מבחר תכשיטים מסחרר, יהלומים נוצצים, שעונים של מיטב החברות אמינות ומקצועיות, והרי לכם חנות שמציעה תכשיטים מעולים מבית טוב.

'תיק תק', שדרות התמרים (ליד ה'סופר פארם'), 08-6374434. שעות פתיחה: ראשון-חמישי 9:00-20:00, שישי – 9:00-14:00. למבצעים, היכנסו לדף הבית ב'פייסבוק' (תיק תק אילת בע"מ – שעונים תכשיטים ויהלומים). אתר אינטרנט : http://www.watches.co.il/

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש