הכינו עצמכם לקיץ עם ד”ר לייף

מאת: אביבה דקל ● 20/3/2013 17:30 ● ערב ערב 2594
הקיץ מתקרב, מה שאומר ששכבות הבגדים יורדות, המכנסיים מתקצרות וכל מה שהצלחנו להסתיר בימות החורף - מיד יתגלה. אם גם את רוצה להיראות יפה ולהרגיש טוב - 'ד"ר לייף' הוא המקום בשבילך
הכינו עצמכם לקיץ עם ד”ר לייף

'ד"ר לייף' הוא לא עוד מכון אסתטיקה. שיטת הטיפול בלקוחות כאן היא לא שיטה שהומצאה אתמול – זו שיטה הקיימת מאות שנים וגילה כגיל מדע הביולוגיה. זו שיטה שהתפתחה עם הזמן, תוך כדי לימוד ומחקר בלתי פוסקים והיא נעזרת במכשירים ותכשירים חדשניים הייחודיים ל'ד"ר לייף'.

את הסימנים החיצוניים של הבעיה הבריאותית רואים כולם – נפיחויות בגפיים, השמנת יתר, צלוליט ועוד. אבל אלה הם רק הסימנים החיצוניים. ב'ד"ר לייף' מאמינים שאין טעם להעלים את הסימנים החיצונים, ללא טיפול בבעיה הבריאותית שגורמת להם. ללא טיפול בבעיה הבריאותית, הסימנים החיצוניים יחזרו.

ל'ד"ר לייף' ידע נרחב וניסיון רב של 37 שנים באיבחון בעיות וטיפול בהן. במכון קוראים את הסימנים, בודקים את הלקוחות בדיקה ידנית ומאבחנים את הבעיה. כאשר יש צורך מתייעצים עם רופא המשפחה, או מפנים את המטופלים לבדיקות נוספות. במקרים מיוחדים מבקשים מהרופא אישור לטפל בלקוח/ה.

בשיטת 'ד"ר לייף' לא מאמינים שמספיק להשתמש במכשירים ותכשירים חדישים שיכולים לסלק את הבעיה החיצונית באופן זמני, מפני שרק כשמטפלים בבעיה הרפואית אפשר לטפל בבעיה האסתטית באופן שלא תחזור.

ב'ד"ר לייף' משתמשים במכשירים ותכשירים רבים ושונים לטיפול בבעיות אסתטיות שונות.

*מכשיר לניקוז לימפתי- עוזר לנקות רעלים, מתכות, שומנים ונוזלים מיותרים וסילוקם מהגוף. לאחר ניקוי המערכת הלימפתית, מטפלים בבעיית השומן המיותר בעזרת תכשירים המיוחדים למכון, ועטיפה בתחבושות אלסטיות – שיטת חום וקור ללא אפקט הסאונה. התוצאה האסתטית של הטיפול היא הצרת היקפים בכל הגוף. כמובן שיש צורך במשמעת אוכל: הורדת כמות המתוקים, הפחמימות והשומנים. הצלחת הטיפול מותנית כמובן בשיתוף פעולה של הלקוחה עם המכון. ללקוחות המתכננות ניתוח פלסטי, מומלץ להגיע ל'ד"ר לייף' לפני הניתוח ולקבל ייעוץ והסברים על הטיפול הלימפטי. טיפולים לימפטיים אחרי הניתוח מסייעים להחלמה קצרה וטובה, ללא דלקות וזיהומים של אחרי הניתוח.

*מכשירים להצערת העור- המכשיר עובד בשיטה של הרפיה וכיווץ השריר, דבר הגורם למתיחת העור וחיזוק השרירים. בנוסף לטיפול בעזרת המכשיר משתמשים בתכשירים וקרמים טבעיים הממצקים ומצעירים את העור. תוצאות טיפול זה הן מצוינות ומשפרות בהרבה את מראה העור.

אלה רק שניים מסוגי הטיפולים והמכשירים במכון שהם מגוונים ורבים –טיפולי בריאות וגם טיפולי אסתטיקה:

טיפולי הבריאות:


הרחקה יעילה של פסולת ורעלים, טיפול בכלי דם ובצקות לימפה, טיפול בדליות ובעיות בעורקים, טיפול במצבי כיווץ ברקמות מקשרות, טיפול רפואי - טראופאטי, איזון ה-PH בגוף בעיות שינה, פקקת חריפה. טיפולי האסתטיקה : טיפול בצלוליט, טיפולי הרזייה, טישטוש או העלמה של סימני מתיחה, טיפול לאחר ניתוח פלסטי, טיפול לאחר הלידה (חזרה לגזרה שלפני הלידה), טיפולי "ארומה- טרפי" ועוד.

"בארץ קיימים חמישה סניפים של 'ד"ר לייף' ואנו מתכננים לפחות סניף בכל עיר בשנה הקרובה. בכל מכונינו אפשר יהיה לקבל שירות של בריאות בשילוב עם אסתטיקה ברמה הטובה ביותר." אומרים בעלי המכון ומזמינים כל אחת ואחת לתת קפיצה ולנסות. כי אם לא תנסו אף פעם לא תדעו שהפתרונות לכל הבעיות ניצבות ממש לפנייך. (תדמית).

טלפון ליצירת קשר : 050-9005022, 050-4203400 מיקום: מרכז מור, אנפה 1 קומת כניסה חנות 33 אתר: WWW.DRLIFE.CO.IL

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש