מכון היופי של מרין

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/5/2013 09:13 ● ערב ערב 2602
מכון היופי של מרין

מיד כשמגיעים למכון היופי של מרין, מרגישים במקום הכי נכון לטיפולי יופי כאלה ואחרים. מרין, בחורה מקסימה, יפהפיה, מטופחת ואסתטית, אוהבת את המקצוע שלה ורואים את זה, האור והברק בעיניים, ולא פחות חשוב המכון הצח והבוהק בנקיונו, האינטימי, עם כל המיכשור החדיש והמוצרים האיכותיים.

מרין בתחום היופי מאז שזוכרת את עצמה, חברות ובנות משפחה תמיד הגיעו אליה לטיפולי יופי ואהבו מאוד את העבודה שהיא עושה. לפני שנתיים, מיד לכשהשתחררה מהצבא, הלכה להשלים את לימודי תחום היופי בבית הספר 'נייל סטודיו: בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור רפואי, שעוות, קורס איפור אצל המורה המדהימה אוליסיה. ומיד לאחר הלימודים, פתחה את המכון המדהים הזה, שנמצא ברחוב המואבים בשחמון ועובד כבר כחצי שנה, והלקוחות הפכו קבועות וממליצות בחום לחברותיהן.

לאחרונה, הכניסה מרין למכון מכשיר הסרת שיער מתקדם של חברת THR, המשלב אנרגיות לתוצאות מכסימליות, להסרת שיער מתקדמת מכל הגוף ללא גירוי וכאבים. חבילת הסרת השיער כוללת 12 טיפולים במחירים שווים לכל נפש. מרין: "מגיעות לכאן הרבה חיילות ותלמידות, אז בניתי את המחירים שיתאימו לכל כיס, עם פריסת תשלומים נוחה. למעשה, אני הולכת כמה שאני יכולה לקראת הלקוחה". בנוסף, תוכלו לקבל במכון גם טיפולי הסרת שיער בשעוות.

בתחום בניית הציפורניים עובדת מרין בשיטת הטבילה, כמעט עם כל סוגי הג'לים, על ציפורן טבעית וגם בשיטת האקריל, עם קישוטי ציורים, אבנים ועוד.

במכון תוכלו לקבל גם טיפול מקצועי ביותר של מניקור ופדיקור רפואי, גם לסכרתיים.

מרין מאוד אוהבת את תחום האיפור, ולאחר לימודיה אצל אוליסיה, החלה לאפר גם לאירועים גדולים כמו מופעי מחול ומופעי מוסיקה וכמובן איפור ערב לאירועים לפרטיות. מוצרי האיפור העיקריים בהם משתמשת מרין הם של החברה המקצועית - עפרה, חברה שאוליסיה גם עובדת איתה.

מרין חרטה על דגלה מחירים הוגנים ובין הנמוכים בעיר, יחס אישי לכל לקוחה, עבודה מקצועית. ובכלל, כל מי שמגיעה למרין אומרת שמאוד כיף להיות במכון, הן מרגישות כמו חברות שלה, יש מענה לכל דבר ולכל בעיה.

מכון היופי של מרין, שעות פתיחה: א'-ה' 8:30-19:30. כתובת: המואבים, 24. טלפון: 050-7219279.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש