שלווה בן גל בע"מ – הפקת אירועים ותצוגות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 13/5/2013 09:14 ● ערב ערב 2602
מי לא מכיר את שלוה בן גל, כוהנת תצוגות האופנה, הדוגמנים והדוגמניות? אצל שלוה, כל אירוע הופך לחגיגת ענק מדהימה!
שלווה בן גל בע''מ – הפקת אירועים ותצוגות

שלוה בן גל בע"מ הינה חברה להפקת תצוגות אופנה, קורסי דוגמנות, פסטיבלים קטנים כגדולים, מדן ועד אילת ואף בחו"ל: גרמניה, אוקראינה (עם הסוכנות היהודית), הודו, ארה"ב, קפריסין, תורכיה ועוד ועוד (ברזומה שלה תמצאו אלפי תצוגות אופנה!).

בן גל, בעלת כ- 25 שנות ותק ונסיון בתחום, ידועה בזכות כושר הארגון והיכולת להרים אירועים בקני מידה גדולים בארץ בחו"ל ובאילת בנוסף, עוסקת בן גל במתן יעוץ להשקעות לחברות, קידום עסקים ומתמחה בתחום יחסי הציבור, מוסמכת בקואוצ'ינג (בשילוב ייעוץ עסקי) ומעבירה הרצאות להעצמה נשית בקבוצות קטנות כגדולות. בין לקוחותיה של שלוה בן גל באילת ובארץ נמנים: 'המשביר לצרכן', 'בנק הפועלים', 'חברת החשמל' ועוד.

תמונת כתבה


מה מייחד את האירועים שלך?
"האירועים מאוד צבעוניים, שמחים ומחברים הרבה אנשים ביחד ומקדמים עסקים ובתי אופנה. נושא תצוגות האופנה בארץ תפס לאחרונה תאוצה, כי אנשים הגיעו למסקנה שהתצוגות הן הבילוי הטוב והזול ביותר, הוא משלב יופי, אופנה, צבע ומוסיקה טובה וממלא ערב תכנים מושלם. כמו כן, אני משלבת בתצוגות ובאירועים סלבריטאים עכשוויים מתוכניות הריאליטי החמות ועובדת עם מעצבים מכל גווני הקשת: מירון מינקובסקי ועד גלית לוי, נעמה בצלאל וששון קדם. אשמח לשתף ולתת במה בתצוגות למעצבים האילתים".

אילו אירועים עשית לאחרונה?
"רק בשבוע האחרון הפקתי 10 אירועים ביניהם את אירועי האופנה בתערוכת 'פריטי וומן' של 'המשביר לצרכן' בשילוב עם מגזין 'לאישה' בהאנגר 11 בתל אביב. כמו כן - את תחרות מלכת גיל הזהב בבנייני האומה בירושלים ואירוע ענק נוסף - פסטיבל מוסיקה ואופנה בנתניה שנינט טייב תקלטה בו ולצליליה צעדו הדוגמנים והדוגמניות, שלבשו גם את מדי נבחרת ישראל לכבוד משחקי היורו, אירוע זהה אני מתכוונת להביא בקרוב לאילת".

בירת האופנה והפסטיבלים היא הרי תל אביב, למה הדרמת עד אלינו?
"ראשית, כי אילת זו העיר שאני הכי אוהבת בעולם. אני קוראת לה 'אילת אהובתי'! ממש ככה, אני מאוד אוהבת את האנשים באילת, כמו משפחה אחת גדולה. אילת היא הבית העיקרי שלי, במקביל יש לי משרד גם בתל אביב. כל פעם שאני חוזרת מהמרכז ויורדת מהמטוס, אני מרגישה שאני יכולה לנשום. לראות את הנוף עוצר הנשימה, הזריחה, ההרים, הים מהבית שלי, אין לזה תחליף. מעבר לכך, אני חושבת שגם לאילת מגיע להיות בירת הפקות ואירועים, ממש כמו כל מקום אחר בארץ, וגם ובעיקר בשל היותה עיר תיירות שאין כמותה בשום מקום אחר בעולם".

אילו הפקות מתוכננות לאילת?..
"אירועי אופנה, השקות והרצאות מקטנים ועד גדולים. בלעדיות ב'אייס מול' על עריכת אירועי אופנה שיתקיימו במקום בעתיד, יש בתוכנית גם פסטיבל וגם תחרות מלכת התיירות, ועוד כמה פרויקטים שהם כרגע בגדר הפתעה".

מסר מיוחד שתרצי להעביר?
"היום כל עסק באילת שרוצה לקדם עצמו בכל נושא שהוא, יכול לשכור את שירותינו למטרת קידום העסק, יחסי ציבור מקומיים וארציים ונגיעה בזוהר בעזרת דוגמנים, דוגמניות וסלבריטאים מן השורה הראשונה".

תמונת כתבה


ליצירת קשר וקביעת פגישה ופרטים נוספים: ישיר לשלוה בן גל - 0544243616.



חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש