שיפודי אילת – בטעם של פעם אבל הרבה יותר

מאת: אביבה דקל ● 13/5/2013 11:29 ● ערב ערב 2602
צילום: זוהר רביבו / רעבים? מתחשק לכם משהו טעים לאכול? עוד לא הייתם ב'שיפודי אילת'? אם כן הגיע הזמן. בואו ל'פארק הקרח', לרחבת הכניסה הדרומית, לכו בעקבות ריח הלאפות הטריות והבשרים על האש, ותגיעו לפנינה הקולינרית החדשה שנפתחה במקום לפני חודשים מספר. שבו לשולחן בחלל הממוזג או על הרחבה המוצלת מול נוף הרי אילת והמרינה, וכשתטעמו את האוכל תבינו שהגעתם בדיוק למקום הנכון.
שיפודי אילת – בטעם של פעם אבל הרבה יותר

מי שמגיע לפארק הקרח של אילת לא יכול לפספס כבר בכניסה התחתונה, את מסעדת 'שיפודי אילת'.
בתפריט העשיר של המסעדה תמצאו הרבה דברים טעימים - מבחר שיפודים ושווארמה מבשר משובח, סטיקים עסיסיים הנימוחים בפה, טחינה, חומוס נפלא ולאפות טריות הנאפות בטבון, סלטים טריים ופלאפל אותם מכינים במקום טרי טרי מדי יום, ומבחר קינוחים מצוינים..
ויש כמובן גם את המיוחדים של המקום:
*שאטו – שילוב של פילה ומדליוני אווז,
*צלעות כבש – צלעות טלה צעיר עשיר בשומן ובעל ארומה מיוחדת,
*אנטרקוט מיושן – שילוב של אנטרקוט עם מדליוני אווז.
ולאלה האוהבים לחטוף משהו טעים על הדרך, מציעים ב'שיפודי אילת' שווארמה עסיסית בפיתה, לאפה או באגט.

מחזירים עטרה ליושנה


אילתים רבים כבר פקדו את המקום, ורבים מהם הפכו ללקוחות חוזרים נלהבים של המסעדה הנושאת את השם המיתולוגי 'שיפודי אילת'.
מי מתושבי אילת לא זוכר את 'שיפודי אילת' המיתולוגית? מי לא מתגעגע לימים ההם, לריחות ולטעמים? איך בכל פעם כשהתחשק לאכול משהו טעים במיוחד, באווירה מיוחדת, הלכנו ל'שיפודי אילת' עם המשפחה, עם חברים ועם אורחים מהצפון כדי לחגוג על אוכל טוב. ובכן, אפשר להפסיק להתגעגע. שוב יש לנו באילת 'שיפודי אילת'. טעימה אפילו יותר. המקום יפה יותר, ובתפריט העשיר מככבות מנות טעימות חדשות לצד אלה הטובות והזכורות לטוב מימים עברו.

מסעדת 'שיפודי אילת' החדשה המזמינה והמקסימה נמצאת בנקודה החמה ביותר באילת – ב'פארק הקרח'. העיצוב מודרני – המילה האחרונה בעיצוב פנים, משתלב להפליא באווירה המיוחדת של העיר. רצפת השיש המבהיקה, השולחנות והדלפקים מהעץ הטבעי, ספות העור הנוחות, קיר הלבנים וחלון הזכוכית הגדול הנשקף אל הרחבה ואל הנוף – משרים על הסועדים אווירה של הידור וחגיגיות, אבל לא מפריעים לאלו שרוצים דווקא לאכול בידיים.

תמונת כתבה


גבי, הבן הצעיר של ציקי ואורלי גבריאלי, קיבל לידיו את ניהול המסעדה, ויחד עם הצוות המקצועי, המיומן והאדיב שבמקום מפנק את תושבי אילת וגם את התיירים המגיעים לביקור.
למשפחת גבריאלי מסעדות ותיקות וידועות במרכז הארץ, מאז שגבי גבריאלי זוכר את עצמו, החיים שלו סובבים סביב אוכל ושירות מעולה והוא למד במרוצת השנים כל מה שאפשר בתחום. כעת, משהגיע הזמן ליישם את מה שספג, הוא עומד במשימה בכבוד. משנכנסה המשפחה לשותפות בפארק הקרח 'נדלק' גבי על המקום ועל הפוטנציאל העסקי שלו והחליט שהוא רוצה מסעדה במקום. המשפחה שהבינה שהבן 'הקטן' צודק, נתנה כתף תומכת ו'שיפודי אילת' החדשה נולדה ונמסרה לניהולו.
לגבי אין אולי ניסיון פורמלי ותעודה מסודרת בעסקי מזון, אבל יש לו מה שהוא קורא B.R. – בגרות רחוב – תוצאה של שנים רבות של עבודה קשה והתחככות בלתי פוסקת בעסקי המזון המשפחתיים. מסתבר שה- B.R. מוכיחה את עצמה יפה – המסעדה מגישה אוכל טעים ביותר, הצוות מיומן ועובד כמו מכונה משומנת, והכל כדי לרצות את הלקוחות היוצאים מכאן בחיוך רחב, בטון מלאה וכיס לא מרוקן.
"אין יותר כיף מלראות את האנשים יוצאים מהמסעדה שלך עם חיוך רחב על הפנים ולדעת שאתה אחראי לזה, פשוט כיף כל פעם מחדש", אומר גבי גבריאלי.

מיד אחרי שבועות תתווסף לתפריט ארוחה עסקית בין השעות
12:00-17:00 ותכלול מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לבחירה מתוך התפריט, במחיר של -59 ₪, 84 ₪ , 109 ₪ .
תושבי אילת נהנים בשיפודי אילת מ- 20% הנחה על המנות משך כל שעות היום והערב.

תמונת כתבה



כמו פעם, גם היום, אם אתם מגיעים לאילת כאורחים, זה המקום להתחיל בו את הביקור – מקום מעורר תיאבון ומזמין יותר מזה לא תמצאו. מובטח לי שתחזרו ל'שיפודי אילת' שוב ושוב.

המקום ערוך גם לאירועים של עד 160 חוגגים ברחבה ובאולם הפנימי. אם אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מאוכל טוב, ממקום מעוצב בקפידה וגם מרחבה מפנקת באווירה נינוחה – 'שיפודי אילת' הוא המקום הנכון בשבילכם.

המקום כשר- שומר שבת.

שיפודי אילת
מיקום: פארק הקרח כניסה דרומית
טלפון: 08-6332211
ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 11:30-24:00, שישי 11:30 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצאי שבת: שעה אחרי צאת השבת עד 24:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש