בראש של GAMERS

מאת: אביבה דקל ● 13/5/2013 11:44 ● ערב ערב 2602
צילום: זוהר רביבו / אם אתה פריק של מחשבים, טלפונים סלולריים, משחקי מחשב וקונסולה, גאדג'טים ואלקטרוניקה בכלל – GAMERS הוא המקום בשבילך. בקומה הראשונה של 'פארק הקרח', נמצא גן העדן לאוהבי התחום. כל מה שרציתם תחת קורת גג אחת
בראש של GAMERS

תמונת כתבה


החנות GAMERS נפתחה באוגוסט כדי לתת מענה לכל חובבי התחום באילת, מקוםפ שירכז עבורם לא מבחר אפשרויות אלא גם ידע, הכוונה והדרכה. לא לחינם רבים כבר שמעו על החנות המיוחדת, ביקרו בה, וחוזרים אליה שוב ושוב, שכן יש בה מגוון בלתי נדלה של מוצרי אלקטרוניקה ואי אפשר הרי להספיק לראות הכל בביקור אחד.
נדב אביבי, בעל העסק, הוא איש מחשבים מיומן ומקצועי. מאז שהוא זוכר את עצמו הוא בעניין של אלקטרוניקה ומחשבים – גולש, לומד, מתעדכן, ומצוי בכל מה שנוגע לתחום. אם אתם עומדים בפני קניית מחשב, אין טוב מלהתייעץ עם איש מחשבים מנוסה כמו נדב.
במחלקת המחשבים של GAMIERS תמצאו מחשבים ניידים ונייחים מתוצרת HP, ASUS, DELL, , מחשבים ALL IN ONE וצוות מיומן שידריך ויעזור ויענה על כל שאלה.
כל הרוכש מחשב ב- GAMERS' מקבל אחריות עד הבית לפי הוראות היבואן – שליח מגיע לבית הלקוח, לוקח את המחשב למעבדה, ומחזיר אותו אחרי שתוקנה התקלה. בנוסף למחשבים תמצאו כאן מגוון גדול של ציוד נלווה למחשבים: רמקולים, מסכי מחשב, דיסקים חיצוניים, מדפסות, תיקים למחשבים ניידים ועוד.מחפשים טבלט? GAMERS הוא המקום הנכון בשבילכם . בGAMERS- תמצאו טבלטים של החברות המובילות בשוק בגדלים שונים - החל מ- 7 אינץ' ועד 1,1 אינץ'.
מחפשים טלפון סלולרי? במחלקה המיוחדת לטלפונים סלולרים ב- GAMERS תמצאו מבחר גדול של דגמי טלפונים סלולריים בצבעים שונים מתוצרת החברות המובילות בעולם. מחירי הסלולריים מפתים מאוד.
לדברי נדב אביבי כדאי לרכוש ב- GAMERS טלפון סלולרי, משום שהמחירים בחנות זולים בהרבה מאלו שתקבלו בחברות הסלולר. אמנם לא מקבלים כאן 36 תשלומים כמו בחברת הסלולר, ועדיין תנאי התשלום נוחים ביותר.
עוד במחלקת הסלולר - מבחר גדול של כיסויים לטלפון נייד מכל הצבעים והסוגים.
במחלקת המצלמות- מבחר גדול של מצלמות דיגיטליות, לשימוש אישי וגם לשימוש מקצועי, מתוצרת כל החברות המובילות. במחלקת הטיפוח- מגוון גדול: מכונות גילוח, מכונות תספורת, "ביביליס" (מחליק ומתלתל שיער) וגם פנים מכל הסוגים.
כמו כן תמצאו כאן מחלקת משחקי מחשב ומשחקי קונסולה גדולה ועשירה.
נדב אביבי הוא איש אלקטרוניקה ומחשבים, זה התחום בו הוא עוסק מאז ומתמיד זו אולי הסיבה שקיר המשחקים ב- GAMERS הוא הגדול, או לפחות אחד הגדולים באילת. יש כאן משחקים לכל הגילאים – החל מגיל שלוש ועד מאה ועשרים, כי גיימר הוא גיימר בכל גיל.
הלהיט כאן, כמו בכל חנות בעולם ובארץ, הם משחקי ההמשך. יש משחקים שאחת לשנה או קצת יותר מוציאים משחק המשך שגיימרים בכל העולם מחכים לו בקוצר רוח. משחקים אלה נחטפים מהמדפים במהירות, ונדב דואג שיגיעו גם לחנות שלו ברגע שהם יוצאים לשוק. בנוסף יש כאן קונסולות מבית 'מיקרוסופט' ו'סוני' בלעדיהן אי אפשר לשחק במשחקים שהם לא משחקי מחשב. על הקונסולות יש אחריות עד הבית – על הסוני אחריות של שנתיים ועל XBOX אחריות של שנה.

GAMERS היא חנות מדהימה ויש בה כמעט הכל. הגעת בגלל המחשב? תישאר כאן בגלל הסלולר. הגעת בגלל המשחק? תישאר בגלל הקונסולה או המצלמה, אבל בעיקר כדאי שתקח בחשבון שעוד תחזור ותשוב ל- GAMERS שוב ושוב בעיקר בגלל השירות הנעים והמיומן, האדיב והמקצועי. השירות במקום הוא מושלם ומכוון לצרכי הלקוח. כל לקוח מקבל כאן הכוונה רצינית ואמיתית. "חשוב לנו ב- GAMERS שהלקוח יקנה את המוצר המתאים לו ביותר, ולאו דווקא את המוצר היקר. אצלנו לא רק הכסף חשוב, אנחנו עושים הכל כדי שכל לקוח יצא מהחנות אחרי שחווה חווית קניה עוצמתית וחיובית שכמותה לא יקבל במקום אחר", מבהיר נדב ופוגע בול במטרה. עובדה תשאלו את כל לקוחות החנות המרוצים.



GAMERS
מיקום: פארק הקרח קומה תחתונה
טל: 08-9955295
פתוח: ימים א'-ה' 09:30-23:00, שישי וערבי חג 09:30- שעה לפני כניסת השבת
מוצ"ש: מצאת השבת עד חצות.










תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש