רוקדות לתוך הנשמה

מאת: אסטר שטרית ● 13/6/2013 12:41 ● ערב ערב 2606
בשבוע הבא זה קורה- WE ARE THE PEOPLE, מופע סוף שנה סוחף ומרגש מבית היוצר של סטודיו ענבר כהן - יום רביעי, 19.06.13, תיאטראות אילת.
רוקדות לתוך הנשמה

תמונת כתבה


בלט קלאסי, היפ-הופ, סטריט-ג'אז, פריסטייל, פופינג, מחול מזרחי וסטפס הם רק חלק ממגוון סגנונות הריקוד הנלמדים בסטודיו של ענבר כהן אשר יוצגו במופע. בראשותה של ענבר, יחד עם ארבעה מורים מקצועיים לריקוד – קרי בן שמואל, תות מולאור, איתן שטרית ואביגיל לאו, לומדים בסטודיו למעלה מ-200 תלמידים מכל הגילאים.
המופע עצמו יתקיים בשני מיקצים- במיקצה הצעירים ישתתפו תלמידים בטווח הגילאים 3 וחצי ועד כיתה ו', במופע הבוגרים ישתתפו תלמידים מכיתה ז' ומעלה. "אני מאוד אוהבת להראות במופע אחד גם את הצעירים וגם את הבוגרים, אך השנה נאלצנו לחלק אותם לשני מופעים. זה בלתי אפשרי להעלות על במה אחת למעלה מ-200 תלמידים", אומרת כהן ומציינת, "כמו בכל שנה, התלמידים עברו דרך קשה מאוד והגיעו בכבוד לקו הסיום שחיכו לו, אני גאה בהם".

המופע, לדברי כהן, רחוק מלהיות עוד מופע סיום שנה. היא דואגת להזכיר מדי יום לתלמידיה כי מדובר במופע מחול לכל דבר, ועליהם להישאר מקצועיים ככל האפשר. "מדובר בתלמידים תושבי העיר ובתרבות מקומית", היא אומרת. "חשוב כי תושבי העיר ייקחו בזה חלק ויגיעו לפרגן לאילתים, זה מופע של מקומיים. מלבד כל הכישרונות האילתים שהתאגדו יחד בכדי ליצור משהו, כל אדם שנכנס למופע מפרש את מה שהוא רואה בדרכו שלו והמופע יכול להאיר לצופים בו כמה מחשבות על החיים". בהמשך למסורת של כהן, הנושא שעוטף את הריקודים מבוסס על תאורית הצרכים של מסאלו. "'המופע מדבר עלינו, האנשים. על תהליכים שונים שכל אחד עובר במהלך חייו, ובין היתר על השוני וההבדלים בינינו. רציתי למצוא משהו שיספר איך אדם מגיע למימוש עצמי. משהו שיעביר לקהל את כל השלבים שאנשים עוברים, החל ממכשולים, משברים, ועד להתפתחות והגשמה עצמית בחיים. כשראיתי את פירמידת הצרכים של מסאלו אמרתי 'בינגו', ידעתי שזה זה והחלטתי לשלב את התאוריה שלו יחד עם הרעיון שלי".

תיאטראות אילת, יום רביעי, 19.06.13
מופע צעירים – בשעה 17:30 (פתיחת דלתות בשעה 17:00). מופע בוגרים – בשעה 20:30 (פתיחת דלתות בשעה 20:00).

כרטיסים ניתן לרכוש בבית הספר המקצועי לריקוד – ענבר כהן (כיכר צנינית 1, מערב 7) או בטלפון: 08-6315554 , 054-6554884
ביום המופע ניתן יהיה להשיג כרטיסים בקופות (על בסיס מקום פנוי). עלות כניסה: 35 שקלים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש